• Hier speel je, je personages zoals uit het boek. Dus geen rare dingen doen, maar je wel aan het verhaal houden.

    De Admins van de RPG zijn Fayan en Leave.
    Bij ons kun je terecht met vragen en opmerkingen. Houd het on-topic, en zet het anders tussen [ ]. xx Leave.

    Topic voor de rollen » Klik

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 29 okt 2011 - 20:17 ]


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Lexi
    'En ik had nooit gedacht dat ik en jij als enige in de gang zouden zitten,' zei ik flirterig.

    [Oké, nu ga ik douchen, en dus ga ik off. Ik weet, om half 12 douchen is abnormaal, maar oké xD]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Elena
    ‘‘Daarover gesproken.. Ik moet maar gaan. Jenna heeft me nodig en ik moet Jeremy echt zoeken.’’Ik glimlachte flauw, en trok mijn jas aan waarna ik richting de deur liep.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Damon Salvatore
    Ik stond op en pakte Elena bij haar arm. "Wacht even."

    [Oke, doeeeg Manon. En slaap lekker dan :'D <3]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    [Slaaplekker :'D]

    Elena
    Ik draaide me niet-begrijpend om. ''Wat is er?'' Antwoordde ik een beetje verward. Hij had Lexi, en Lexi wilde mij er duidelijk niet bij dus eh.. ?


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Damon Salvatore
    "Laat me niet alleen met haar," siste ik zachtjes. Ik vond haar doodeng, ze was veel te flirterig.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Elena
    Ik lachte zacht. ‘‘Wees charmant, Damon. Een dame sla je toch niet af? Wees een man.’’ Ik wiebelde sarcastisch met mijn wenkbrauwen, en opende de deur.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Damon Salvatore
    "Ik zal jou inderdaad niet afslaan, nee." antwoord ik, met precies dezelfde wenkbrauwwiebel.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Elena
    Ik rol lachend met mijn ogen. ‘‘Ik kan beter gaan, denk ik.’’ Stel ik dan voor. Met Lexi in de buurt? Hell no, die vermoord me.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Damon Salvatore
    "Moet ik hier blijven of mag ik met je mee?" Ik wil niet alleen blijven met Lexi. Straks doet ze me nog wat aan, me aanraken bijvoorbeeld.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Elena
    ‘‘Breng tijd door met Lexi. Ze is aardig.’’ Glimlach ik, en onderdruk een rilling.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Damon Salvatore
    Ik trek een wenkbrauw op. "Straks scheurt ze me de kleren van het lijf." En dat was wel het laatste wat ik wilde. Van haar, dan.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    [Ben er weer, moet zo weer gaan xD]

    Lexi
    Ik trok mijn wenkbrauw op toen Damon en Elena aan het 'praten', meer fluisteren, was. Ik gromde zachtjes. Ik wilde ook zoals Elena zijn, meer aandacht krijgen van jongens. Méér liefde. Moest ik haar misschien doden? Dan kreeg ik tenminste aandacht van Stefan en Damon.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Elena
    ‘‘Is dat slecht dan? Want volgensmij sla jij seks nooit af.’’ Grinnik ik plagerig, en werp een blik de kamer in. Als blikken konden doden was ik nu morsdood geweest.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Damon Salvatore
    Daar dacht ik even over na. "Daar heb je gelijk in," gaf ik toe. "maar zij maakt me na afloop waarschijnlijk af, net als een vrouwtjes spin."


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Lexi
    Ik sloeg mijn armen over elkaar.
    'Zeg, waar zijn jullie over aan het smoezen?' Ik liep naar ze toe en gaf ze allebei een kleine, pijnloze tik.

    [Ik moet gaan. :P. Morgen speel ik verder! Lexi goes to sleep ;p.]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.