• De vampiers begonnen steeds meer uit te sterven, er werden geen nieuwe vampiers meer aangemaakt of geboren en er was een stel vampierjagers die vastberaden waren elke vampier die op hun pad kwam te doden. Zo ging het door, tot er nog één clan overbleef. Zij leefden in een ondergrondse stad. Alleen volbloedvampiers konden de weg naar of uit de stad vrijmaken, die weg was een lange tunnel naar de oppervlakte en aan het uiteinde was hij dicht, hij kon enkel geopend worden door volbloedvampiers. Je had twee soorten vampiers. Volbloedvampiers en gewone vampiers, de eerste soort was geboren als vampier en hadden speciale krachten, vaak hadden zij ook de hogere rangen in een clan, de tweede soort waren vampiers die ooit mens waren geweest en waren veranderd, zij bezaten geen krachten.

    Op een dag kwam de leider van de clan met een idee om nieuwe vampiers te rekruteren, hij zou een groepje meenemen boven de grond en zich mengen tussen de mensen. Aangezien vampiers niet lang in de zon konden besloot hij ze mee te nemen naar Lee Village, een klein stadje waar de zon haast nooit scheen. Het plan was om zich in een appartementencomplex waar voornamelijk studenten woonden te vestigen en ze moesten in contact komen met de mensen. Kijken wie er geschikt waren om vampier te worden, ze moesten sterk en sluw zijn en doorzettingsvermogen hebben. Alleen die mensen zouden ze rekruteren en meenemen naar hun ondergrondse stad, op die manier zou hun ras niet uitsterven.

    De leider had enkel niet gedacht aan de gevolgen van het naar buiten gaan van de vampiers. Hij had niet ingezien dat sommigen misschien wat zouden gaan voelen voor de mensen, hun voedsel. Dat er vampiers waren die dit als hun kans zagen om de leider zijn plek in te nemen of dat hij de leden van zijn clan in contact bracht met vampierjagers. What will they do?


    Kort Samengevat.
    Je speelt in deze RPG een vampier die lid is van de clan en mee mag op de missie om nieuwe leden te rekruteren. Naast een vampier kan je ook een gewoon mens zijn die woont in het appartementencomplex of een vampierjager. Houd er rekening mee dat het studenten zijn, sommigen wonen samen, anderen alleen. Ze hebben een baantje en moeten zelf koken, schoonmaken en ga zo maar door.

    Lijstje.
    Volledige naam:
    Leeftijd: Min. 18.
    Soort: Vampier (+ rang en volbloed/gewone vampier), mens, vampierjager.
    Innerlijk:
    Uiterlijk: Alleen foto is ook goed.
    Het plan: Wat vind jouw vampier van ’t idee om nieuwe leden te rekruteren?
    Vampierverhalen: Gelooft jouw mens de verhalen?
    Extra:

    Personages. (je mag er max. 4 hebben)
    Leider vampiers: GoldenWing Fearghus Robbins - 21 / 292
    Volbloed vampiers (Max. 3):
    Endure Eleanor Reigns - 21/98
    Vluuv - Seth D'Allessio - 25/421

    Gewone Vampiers:
    Fauvism Myrvah Lauraelya - 18/25
    C18 Vy (Vyra) Raze - 22

    Mensen:
    Endure Sky Leah Morgan - 19
    StoryBelle Colibre Hyperia - 19
    StoryBelle Rain Williams - 21
    Vluuv April Emerson - 20

    Vampierjagers:
    Mentha Aleeah Yasmine Meracle - 18.

    Hun appartementjes. (In een appartement kunnen meerdere mensen wonen!)
    Het eerste getal is de verdieping, dus bij 302 is het op de 3e verdieping.
    205: Sky Leah Morgan, mens.
    206: Seth D'Allessio, vampier.
    309: Eleanor Reigns, vampier.
    411: April Emerson, mens.
    502: Fearghus Robbins, vampierleider.

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 3 nov 2011 - 17:12 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Het geeft niet. Neem maar lekker de tijd. (:


    Stand up when it's all crashing down.

    We hebebn echt te weinig vampiers + leven.
    Als je vampier hebt, kan je die dan ajb op een mensje sturen die 'dood' is, komen die ook weer in het verhaal :'D

    Eleanor Reigns
    Ik ga ook maar weer eens. Nu we minder bloed kunnen drinken zal ik mijn nachtrust hard nodig hebben," deelde Seth mee en Eleanor onderdrukte een zucht. Wat een geklaag, snapte ze niet dat het plan noodzakelijk was?
    "“Nee, Eleanor. Ga maar langs bij de andere, kom me vanavond vertellen hoe het is gegaan," zei Fearghus haar en Eleanor knikte. "Is goed en maak je nou maar niet te druk, ik regel het wel," antwoordde ze met een glimlachje. Toen hij vertrokken was richtte ze zich weer op Seth. "Heb je nog even? Ik moet nog even wat doen," zei ze en liep naar haar bureau waar ze toen straks een blocnote en pen in had gelegd. Ze scheurde er een blaadje af en begon gauw te schrijven.
    Pluspunten:
    Minpunten:
    Extra:

    Tussen elk woordje liet ze ruimte vrij om te schrijven, tuurlijk waren de vampiers niet dom genoeg om het zelf op te schrijven, maar ze was bang dat ze het dan niet zouden doen. Ze pakte het blaadje op en overhandigde aan Seth.
    "Ik wil dat je zo snel mogelijk, het liefst vandaag nog, eens de mensen hier in de buurt gaat ontmoeten. Als je denkt dat iemand geschikt is om te rekruteren, dan moet je dit invullen en naar mij brengen. Ze moeten fysiek en mentaal sterk zijn, karakter hebben, maar ook kunnen luisteren naar een leider. Voor de rest kan je zelf ook wel plus- en minpunten verzinnen," legde ze hem uit. "Zo iemand moet wel te vinden zijn, toch? Ik reken in ieder geval op je," voegde ze er nog aan toe en zette haar liefste glimlach op. De meesten, waaronder Seth, waren al niet in een al te best humeur vanwege het plan, dus dan had het geen zin ze streng aan te pakken. Toen Seth vertrokken was begon ze met de rest van de formulieren die ze vervolgens in een schoduertas stopte die ze omhing, gelukkig had ze zoveel spullen meegenomen, en liep haar appartement uit. Ze liep naar Myrvah's appartement en belde vervolgens aan.

    Leah komt later.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    [Uh, okay, ikwil wel ergens inspringen met één van mijn karakters. >.< Dus, waar kan ik hem het beste heensturen?]

    [ bericht aangepast op 3 nov 2011 - 17:25 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Maeleena schreef:
    [Uh, okay, ikwil wel ergens inspringen met één van mijn karakters. >.< Dus, waar kan ik hem het beste heensturen?]


    Nieuwe bewoners begroeten.
    Seth liep net Eleanors appartement uit, tegen hem op botsen ofzo? (Oeps, sorry ;p)
    Eleanor staat op gang voor appartement, tegen aan praten. (Hé, ben je nieuw?)
    Leah staat bij April & Vyra aan de deur, kun je ook gaan kletsen. (Leah! Lang niet gezien)

    Gewoon op iemand afsturen (:

    [ bericht aangepast op 3 nov 2011 - 17:41 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Rain Williams
    Het is al behoorlijk wat later als ik eindelijk bij het appartement aankom. Ik was langer in de bibliotheek blijven hangen dan nodig was, maar voor deze studie had ik weinig keuze.
    Mijn oog valt op iemand die in de gang staat bij een van de deuren. Hoewel ik de meeste personen hier toch wel bij gezicht kende, had ik haar nog nooit gezien. Moesten we natuurlijk wel even verrandering in brengen.
    'Hey, ik denk niet dat wij elkaar ontmoet hebben?' vraag ik uit het niets, met een lichte glimlach en opgetrokken wenkbrauwen.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Eleanor neem ik aan? ;p


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Yes. :'D


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Eleanor Reigns
    "Hey, ik denk niet dat wij elkaar ontmoet hebben?" Ze had hem al geroken, maar de vraag kwam toch wat onverwachts. Eleanor keek op naar de vreemde mensenjongen, een haat gevoel borrelde zich in haar op, maar ze hield zich in. "Nee klopt, ik ben nieuw," antwoordde ze en zette haar liefste glimlach op. Dit was een goede kans om uit te vogelen of hij geschikt was, al had ze nog zo'n hekel aan mensen, daarom hoopte ze stiekem ook dat Myrvah de deur gauw open zou doen.. Dan was ze niet alleen met de vreemde mensenjongen, want zijn bloed rook verrukkelijk en ze was het liefst meteen op hem gesprongen om hem leeg te dringen, maar ze hield zich in en bleef vriendeijk.

    Sky Leah Morgan
    Toen April de deur opende leek ze verbaasd en vroeg vervolgens hoe het ging. "Zijn gangetje," antwoordde ze schouderophalend. "Zeg, ik vroeg me af of ik mee kan eten? Desnoods help ik met koken als het nog moet gebeuren, maar ik had geen tijd om boodschappen te doen." Dat laatste was een leugentje om bestwil, ze ging echt niet toegeven dat ze stiekem gewoon te lui was om te koeken en behoefte had aan een beetje gezelschap. Leah zag dat er achter April een vreemd meisje met een hoofddoekje stond. "Nieuwe huisgenoot?" vroeg ze zowel aan April als aan het vreemde meisje.
    -een zeer korte bij gesprek aan inspiratie+tijd)


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Rain Williams
    Damn, ze was nog behoorlijk knap ook. Roodbruin haar, en hele mooie bruingroene ogen. Dat, samen met een porceleinen huid maakte haar veel beter dan de vrouwen op de universiteit.
    'Nieuw? Nou dan moet ik je maar welkom heten,' zei ik met een glimlach, waarna ik haar mijn hand aanbood.
    'Mijn naam is Rain Williams.'

    [ bericht aangepast op 3 nov 2011 - 19:39 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Lol, Eleanor heeft nu al een hekel aan hem en wilt hem het liefst leeg zuigen en hij.. Naja, vet aardig :'D

    Eleanor Reigns
    Hij was charmant, dat moest ze toegeven, maar dat nam niet het afschuwelijke feit dat hij een mens was weg. Mensen hadden haar ouders gedood en dat zou ze nooit vergeten, ze waren allemaal hetzelfde, elk mens zou het liefst een staak door haar hart boren als ze wisten dat ze een mens was. Toch nam ze zijn hand aan. "Emily Green," stelde ze zichzelf voor en schonk hem nog een verlegen glimlachje. Ze voelde het bloed door zijn aderen stromen toen ze zijn hand vast had en liet die dan ook gauw los. "Hoe lang woon jij hier al dan?" voegde ze er zogenaamd nieuwsgierig aan toe, ze was goed in het spelletje. Acteren zat wel in haar bloed, als het noodzakelijk was dan.

    Sky Leah Morgan
    Toen April de deur opende leek ze verbaasd en vroeg vervolgens hoe het ging. "Zijn gangetje," antwoordde ze schouderophalend. "Zeg, ik vroeg me af of ik mee kan eten? Desnoods help ik met koken als het nog moet gebeuren, maar ik had geen tijd om boodschappen te doen." Dat laatste was een leugentje om bestwil, ze ging echt niet toegeven dat ze stiekem gewoon te lui was om te koeken en behoefte had aan een beetje gezelschap. Leah zag dat er achter April een vreemd meisje met een hoofddoekje stond. "Nieuwe huisgenoot?" vroeg ze zowel aan April als aan het vreemde meisje.
    -een zeer korte bij gesprek aan inspiratie+tijd)


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Myrvah
    Met een geïrriteerde zucht rees ze op uit de stoel waarin ze was neergezakt. Ze zat hier nu al uren; ze had al aan het begin van de nacht gejaagd en het was niet één van die dagen waarop ze zin had om eindeloos tussen studentenwoningen, kraakpanden en onguur uitziende winkeltjes door te slenteren, starend naar de maan, toevallige passanten observerend en, als ze écht onweerstaanbaar roken, ze aan te vallen. Het was ook niet zo'n dag waarop ze zin had op daken te lopen, zich springend, vallend en vliegend door de stad te verplaatsen; haar eigen krachten wilde uittesten. Liever zat ze die nacht in haar stoel, vlakbij de kapotte radiator die ze toch niet meer nodig had omdat ze in deze staat geen warmte of kou voelde. En dan leunde ze met haar rechter elleboog op de uitgeslagen stoelleuning, haar hoofd rustend in haar handen; denkend. En denken, dat deed je nu eenmaal alleen.
    Daardoor had ze ook compleet geen behoefte aan het praten met wie er dan ook aanbelde. Sowieso belde men niet vaak bij haar aan; mensen die rondgingen met collectes joeg ze weg met een boze grom, hoewel die toch vaak overdag kwamen, en dan was ze er niet. Verder kon ze zich qua bezoekers alleen nog maar een nerveuze jongeman herinneren die haar probeerde over te halen tot aanmelding bij de nationale studentenschaakbond; een uitnodiging die ze met een bijtend gebaar van haar tanden vriendelijk had afgewezen.
    Tot haar verbazing stond er echter een clanlid voor de deur; Eleanor. Niet dat ze haar zo goed kende; ze kende vrijwel niemand van haar clan goed. Geïrriteerd drukte ze een veer terug die uit haar lange, donkerbruine haren gesprongen was, wachtte nog even met het opendoen van de deur - stond er nu serieus een mens buiten? - en opende die toen.
    Erg verrast was ze niet toen ze de menselijke man zag - door de deur heen had ze zijn geur al opgevangen - maar toch fronste ze haar wenkbrauwen even voor ze Eleanor groette met een kort knikje.

    flutpost


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    [Ik ga zo een stukje schrijven voor Rain ^^]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Rain
    'Een paar weken,' antwoord ik nog net voordat de deur word opengetrokken. Er staat een tweede vrouw. Ze heeft lang, bruin haar en een licht getinte huid. Het moest wel mijn geluksdag zijn, er liepen verdacht veel knappe vrouwen rond vandaag. Ze gaf Emily een knikje en fronste haar wenkbrauwen.

    [... Ik kan geen lange stukken schrijven >.<]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Myrvah
    "Nou, waarom ben je hier?" Haar toon was bijna spottend toen ze Eleanor aankeek, voor haar blik op de man bleef rusten. Aan de manier waarop ze donkerbruine, bijna zwarte haarlokken rond haar vingers draaide en rusteloos heen en weer liep van de ene kant van de deurpost naar de ander bleek dat ze zich geen raad wist met het feit dat er nu een mede-vampier en een mens voor haar deur stonden.

    [bah, ik weet echt niks... T_T]


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    komt goed, ik reageer straks ;p


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.