• De vampiers begonnen steeds meer uit te sterven, er werden geen nieuwe vampiers meer aangemaakt of geboren en er was een stel vampierjagers die vastberaden waren elke vampier die op hun pad kwam te doden. Zo ging het door, tot er nog één clan overbleef. Zij leefden in een ondergrondse stad. Alleen volbloedvampiers konden de weg naar of uit de stad vrijmaken, die weg was een lange tunnel naar de oppervlakte en aan het uiteinde was hij dicht, hij kon enkel geopend worden door volbloedvampiers. Je had twee soorten vampiers. Volbloedvampiers en gewone vampiers, de eerste soort was geboren als vampier en hadden speciale krachten, vaak hadden zij ook de hogere rangen in een clan, de tweede soort waren vampiers die ooit mens waren geweest en waren veranderd, zij bezaten geen krachten.

    Op een dag kwam de leider van de clan met een idee om nieuwe vampiers te rekruteren, hij zou een groepje meenemen boven de grond en zich mengen tussen de mensen. Aangezien vampiers niet lang in de zon konden besloot hij ze mee te nemen naar Lee Village, een klein stadje waar de zon haast nooit scheen. Het plan was om zich in een appartementencomplex waar voornamelijk studenten woonden te vestigen en ze moesten in contact komen met de mensen. Kijken wie er geschikt waren om vampier te worden, ze moesten sterk en sluw zijn en doorzettingsvermogen hebben. Alleen die mensen zouden ze rekruteren en meenemen naar hun ondergrondse stad, op die manier zou hun ras niet uitsterven.

    De leider had enkel niet gedacht aan de gevolgen van het naar buiten gaan van de vampiers. Hij had niet ingezien dat sommigen misschien wat zouden gaan voelen voor de mensen, hun voedsel. Dat er vampiers waren die dit als hun kans zagen om de leider zijn plek in te nemen of dat hij de leden van zijn clan in contact bracht met vampierjagers. What will they do?


    Kort Samengevat.
    Je speelt in deze RPG een vampier die lid is van de clan en mee mag op de missie om nieuwe leden te rekruteren. Naast een vampier kan je ook een gewoon mens zijn die woont in het appartementencomplex of een vampierjager. Houd er rekening mee dat het studenten zijn, sommigen wonen samen, anderen alleen. Ze hebben een baantje en moeten zelf koken, schoonmaken en ga zo maar door.

    Lijstje.
    Volledige naam:
    Leeftijd: Min. 18.
    Soort: Vampier (+ rang en volbloed/gewone vampier), mens, vampierjager.
    Innerlijk:
    Uiterlijk: Alleen foto is ook goed.
    Het plan: Wat vind jouw vampier van ’t idee om nieuwe leden te rekruteren?
    Vampierverhalen: Gelooft jouw mens de verhalen?
    Extra:

    Personages. (je mag er max. 4 hebben)
    Leider vampiers: GoldenWing Fearghus Robbins - 21 / 292
    Volbloed vampiers (Max. 3):
    Endure Eleanor Reigns - 21/98
    Vluuv - Seth D'Allessio - 25/421

    Gewone Vampiers:
    Fauvism Myrvah Lauraelya - 18/25
    C18 Vy (Vyra) Raze - 22

    Mensen:
    Endure Sky Leah Morgan - 19
    StoryBelle Colibre Hyperia - 19
    StoryBelle Rain Williams - 21
    Vluuv April Emerson - 20

    Vampierjagers:
    Mentha Aleeah Yasmine Meracle - 18.

    Hun appartementjes. (In een appartement kunnen meerdere mensen wonen!)
    Het eerste getal is de verdieping, dus bij 302 is het op de 3e verdieping.
    205: Sky Leah Morgan, mens.
    206: Seth D'Allessio, vampier.
    309: Eleanor Reigns, vampier.
    411: April Emerson, mens.
    502: Fearghus Robbins, vampierleider.

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 3 nov 2011 - 17:12 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Wat bedoel je?


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Als ik zo wat rond kijk op het RPG forum dan lijkt het alsof er steeds meer mensen komen die 3 a 4 regels posten, in plaats van van die lange lappen tekst zoals wij doen. Waardoor de groep langposters steeds kleiner lijkt te worden.


    Stand up when it's all crashing down.

    Dat zijn de amateur-RPG's :p En lange lappen teks thoeven niet, maar er zijn er steeds meer die sowieso 10 regels typen ^^


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    o.O Dan ben ik soms een amateur-RPG'er. Ik denk dat wij nu een andere soort lange lappen tekst in ons hoofd hebben. x)


    Stand up when it's all crashing down.

    Amateurs vind ik die mensen die hooguit 3 regels typen..
    De meesten die ik ken (bij pirate) schrijven sowieso langer..

    Maar het maakt mij vaak niet uit, zolang het maar een leuke post is die iets toevoegd ofzo..


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ik kan met gemak meerdere regels typen, maar als de ander daar dan niet op door gaat zakt mijn eigen aantal regels vrij snel weer naar beneden omdat ik gewoon geen inspiratie uit de post van de ander kan putten. Dus dan ben ik een amateur-RPG'er.


    Stand up when it's all crashing down.

    Hooray, nieuw mensen bloed >:3
    Het maakt mij over het algemeen niet zo veel uit hoeveel mensen schrijven, maar ik heb wel altijd zelfmedelijden als ik een enorm lang stuk heb getypt en die ander op de proppen komt met twee zinnetjes ofzo :c
    Although ik soms zelf ook niet veel schrijf, soms lukt het gewoon beter dan anders :p

    Shannon Winters.

    "Heerlijk." Sprak ze tegen de ruimte terwijl ze zich uitrekte. Een glimlach krulde zich rond haar lippen. Vanochtend was ze vroeg uit bed gegaan om te kunnen helpen in de boekwinkel, waar ze een bijbaantje had, waardoor ze maar weinig slaap had gekregen. Toen ze om 2 uur weer terug in haar appartementje was kon ze het dan ook niet laten om als beloning voor het harde werken een paar uur te gaan slapen. Een middagdutje. Nu kon ze dan weer met nieuwe energie de rest van de dag doorkomen. Soepel ging ze recht zitten waarna ze haar benen over de rand van het bed sloeg, haar nog warme voeten raakte de koude krakende houten vloer aan. Een rilling trok over haar lichaam. Ze had het in haar appartement prima maar er kon toch nog vrij veel warmte ontsnappen, wat ervoor zorgde dat de verwarming vrij hoog moest staan voordat het hele appartement warm was. Dat was wel jammer, want dan kwam 1 x in de zoveel tijd de huisbaas klagen dat er te veel gestookt werd. Tsja, dan moest hij maar wat doen aan de slechte isolatie. Ze stond recht en liep over de klagende krakend vloer naar de badkamer. De douch zette ze aan, om de straal alvast te laten warm lopen. In de tussen tijd deed ze het grote shirt - waar ze altijd in sliep - uit, net als haar slipje. Het was koud om zo in de badkamer te staan, maar zodra ze onder de warme straal stond verdween de kippenvel alweer. Na een minuut of 10 stapte ze weer helemaal fris onder de douch vandaan. Nadat ze haar lichaam had afgedroogd liep ze met de handdoek om haar lichaam heen geslagen naar de slaapkamer. Terwijl ze haar ogen over de inhoud van de kledingkast liet glijden waren haar gedachten ergens heel anders. Hoe zouden de nieuwe bewoners zijn? Zouden er ook nog knappe jongens bij zitten? Vroeg ze zich af, aangezien het op het moment van haar aankomst in het gebouw namelijk stil was geweest op de gangen. Toch wist ze zeker dat de nieuwe studenten er al waren, dat was weken van te voren aangekondigd, zodat iedereen er rekening mee kon houden. Door de leegstand van de appartementen hadden sommige mensen namelijk een extra kamer 'bewoond', wat in hield dat ze in een leeg appartement hun troep hadden geparkeerd. De meeste omdat ze nog moesten uitzoeken wat ze wouden houden maar het tegelijkertijd niet in hun woonkamer of extra kamer wouden hebben staan. Een enkeling had het appartement echt nodig gehad, omdat de persoon in kwestie veelte veel spullen bezat. Een paar weken terug, toen bekend was dat er nieuwe studenten kwamen moesten binnen een week al die appartementen leeg zijn. Zij zelf had geen extra appartement gehad, omdat ze alleen woonde en dus een kamer had waar ze haar boeken kwijt kon. Bovendien stonden er nog een hele hoop boeken bij haar ouders thuis, omdat ze de meeste al meer dan 10 x had gelezen. Ze pakte een jeans, een shirt, een leuk vest en ondergoed uit de kast, zodat ze zich kon aankleden in plaats van te blijven verkleumen in de kamer.


    Stand up when it's all crashing down.

    Leven?


    Stand up when it's all crashing down.