• De vampiers begonnen steeds meer uit te sterven, er werden geen nieuwe vampiers meer aangemaakt of geboren en er was een stel vampierjagers die vastberaden waren elke vampier die op hun pad kwam te doden. Zo ging het door, tot er nog één clan overbleef. Zij leefden in een ondergrondse stad. Alleen volbloedvampiers konden de weg naar of uit de stad vrijmaken, die weg was een lange tunnel naar de oppervlakte en aan het uiteinde was hij dicht, hij kon enkel geopend worden door volbloedvampiers. Je had twee soorten vampiers. Volbloedvampiers en gewone vampiers, de eerste soort was geboren als vampier en hadden speciale krachten, vaak hadden zij ook de hogere rangen in een clan, de tweede soort waren vampiers die ooit mens waren geweest en waren veranderd, zij bezaten geen krachten.

    Op een dag kwam de leider van de clan met een idee om nieuwe vampiers te rekruteren, hij zou een groepje meenemen boven de grond en zich mengen tussen de mensen. Aangezien vampiers niet lang in de zon konden besloot hij ze mee te nemen naar Lee Village, een klein stadje waar de zon haast nooit scheen. Het plan was om zich in een appartementencomplex waar voornamelijk studenten woonden te vestigen en ze moesten in contact komen met de mensen. Kijken wie er geschikt waren om vampier te worden, ze moesten sterk en sluw zijn en doorzettingsvermogen hebben. Alleen die mensen zouden ze rekruteren en meenemen naar hun ondergrondse stad, op die manier zou hun ras niet uitsterven.

    De leider had enkel niet gedacht aan de gevolgen van het naar buiten gaan van de vampiers. Hij had niet ingezien dat sommigen misschien wat zouden gaan voelen voor de mensen, hun voedsel. Dat er vampiers waren die dit als hun kans zagen om de leider zijn plek in te nemen of dat hij de leden van zijn clan in contact bracht met vampierjagers. What will they do?


    Kort Samengevat.
    Je speelt in deze RPG een vampier die lid is van de clan en mee mag op de missie om nieuwe leden te rekruteren. Naast een vampier kan je ook een gewoon mens zijn die woont in het appartementencomplex of een vampierjager. Houd er rekening mee dat het studenten zijn, sommigen wonen samen, anderen alleen. Ze hebben een baantje en moeten zelf koken, schoonmaken en ga zo maar door.

    Lijstje.
    Volledige naam:
    Leeftijd: Min. 18.
    Soort: Vampier (+ rang en volbloed/gewone vampier), mens, vampierjager.
    Innerlijk:
    Uiterlijk: Alleen foto is ook goed.
    Het plan: Wat vind jouw vampier van ’t idee om nieuwe leden te rekruteren?
    Vampierverhalen: Gelooft jouw mens de verhalen?
    Extra:

    Personages. (je mag er max. 4 hebben)
    Leider vampiers: GoldenWing Fearghus Robbins - 21 / 292
    Volbloed vampiers (Max. 3):
    Endure Eleanor Reigns - 21/98
    Vluuv - Seth D'Allessio - 25/421

    Gewone Vampiers:
    Fauvism Myrvah Lauraelya - 18/25
    C18 Vy (Vyra) Raze - 22

    Mensen:
    Endure Sky Leah Morgan - 19
    StoryBelle Colibre Hyperia - 19
    StoryBelle Rain Williams - 21
    Vluuv April Emerson - 20

    Vampierjagers:
    Mentha Aleeah Yasmine Meracle - 18.

    Hun appartementjes. (In een appartement kunnen meerdere mensen wonen!)
    Het eerste getal is de verdieping, dus bij 302 is het op de 3e verdieping.
    205: Sky Leah Morgan, mens.
    206: Seth D'Allessio, vampier.
    309: Eleanor Reigns, vampier.
    411: April Emerson, mens.
    502: Fearghus Robbins, vampierleider.

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 3 nov 2011 - 17:12 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ik laat even die stukjes die ik te vroeg had gepost staan en schrijf er een iets bij :3
    April heeft apartement 411, en is er een 666 voor Seth? >:3 Yeah, probably not, dus doe maar 013, op de begane grond :3 Haha, no, kidding, doe maar 206 voor Seth, mihihi.
    Oh, als iemand roommates wil zijn met April, zeg het maar ^^ Anders verzin ik wel iemand maar het is leuker om een echt persoon te hebben :’]
    Seth blijft liever een loner ;]

    April Emerson
    Terwijl ik op de houten vloer van de danszaal zit knoop ik de linten van mijn spitzen los. Mijn voeten en benen doen zeer van alle pirouettes en jétes die ik heb moeten maken, en met een pijnlijk gezicht haal ik mijn verkrampte voet uit het benauwende schoeisel. Zachtjes masseer ik mijn beurse voet, waarna ik met de andere begin. Ik berg mijn spitzen op in mijn sporttas, die naast me staat, en pak mijn sokken en gympen er uit. Gelukkig dat we bij trainingen gewoon een maillot en een kort sportbroekje mogen dragen - Een tutu zou het allemaal nog tien keer zo erg maken. Mijn hemdje voelt warm en bezweet en ik verheug me nu al op een frisse douche. Als ik mijn gympen aan heb gedaan sta ik vermoeid op en rits mijn vest dicht. Ik pak de sporttas van de vloer en loop de danszaal uit. Als ik eindelijk het grote pand waarin de dansschool zit gevestigd heb verlaten loop ik naar mijn fiets toe. Ik prop mijn sporttas in mijn fietstas en haal mijn fiets van het slot. Nog een klein stukje fietsen, en dan ben ik thuis. Ik stap op mijn fiets en begin te trappen. De frisse wind die langs mijn gezicht waait doet wonderen en met een glimlach rijd ik de straten door. Mijn voeten doen ongelofelijk pijn, maar het is fijn te kunnen zitten in plaats van nog langer te moeten staan. Al snel doemt het flatgebouw waarin vrijwel elke student hier zijn of haar appartement heeft voor me op, en opgelucht dat ik er al ben parkeer ik mijn fiets tegen het hek van het openbare sportveld aan. Een klein groepje jongens dat ik wel eens heb ontmoet tijdens een feest is aan het basketballen, en glimlachend steek ik even mijn hand op. Zin in een praatje heb ik echter niet, dus ik doe vlug mijn fiets op slot en loop naar het gebouw. Ik heb het nog steeds warm van het dansen, en heb het gevoel dat ik een enorme zweetwalm om me heen heb hangen, dus ik zie er niet bepaald naar uit om nog vier trappen te beklimmen. Daarom stap ik de lift in en druk op het knopje met een grote zwarte 4 erop. Terwijl ik met een pijnlijk gezicht mijn kuiten masseer voel ik hoe het logge ding in beweging komt en langzaam naar boven gaat. Na een paar seconden stopt de lift met een schokkende beweging, waardoor ik bijna mijn evenwicht verlies. Gladjes glijden de deuren open, en ik stap de hal in. Terwijl ik vermoeid zucht zet ik de laatste paar stappen naar mijn appartement. Na even tussen de sleutels aan mijn sleutelbos te hebben gezocht heb ik de juiste gevonden en snel open ik de deur. Eindelijk thuis. Met een plof beland mijn sporttas onder de kapstok in de hal. Die ruim ik later wel op, denk ik terwijl ik de deur achter me laat dichtvallen. Ik trap mijn schoenen uit en terwijl ik mijn vest los rits en mijn shirt over mijn hoofd uittrek loop ik naar de badkamer. In no time heb ik me uitgekleed en sta ik onder de heerlijke warme douche. Ik sluit mijn ogen en was het opgedroogde zweet van mijn lichaam. Ik trek de strik los die in het lint in mijn haar zat en leg het al snel doorweekte lintje op het plankje met douche spullen. Genietend van het warme water en de lekkere zeepgeur was ik mijn haar en mijn lichaam. Als ik me weer helemaal opgefrist voel zet ik de kraan uit en pak een zachte witte handdoek van het handdoeken rek. Ik droog me af en kom de douche uit. Ik sla de handdoek om mijn haar en pak een extra handdoek om om mijn lichaam te slaan. Terwijl ik met een hand mijn handdoek vast houdt raap ik met mijn andere hand de kledingstukken die ik net her en der heb neergesmeten op en gooi ze in de wasmand. Mijn schoenen en sporttas sleep ik mee naar mijn slaapkamer. Nadat ik de deur gesloten heb en mijn gordijnen dicht zijn durf ik de handdoek te laten vallen. Ik droog nog een keer goed mijn haar en laat het dan los over mijn schouders vallen. Uit mijn kast haal ik schoon ondergoed en op mijn rommelig opgemaakte bed ligt mijn lekkere flanellen pyjama broek nog. Terwijl ik ruw de klitten uit mijn nog natte haar kam zoek ik in mijn kast naar een t-shirt en eindelijk vind ik er een met het logo van mijn oude dansclub. Het is twee maten te groot en niet het meest charmante kledingstuk dat ik bezit, maar het past en het is goed genoeg voor nu. Ik leg mijn kam weg, trek een trui aan en loop naar de keuken om thee te zetten. Mijn kamergenoot zou het eten vandaag regelen, dus ik heb zo nog even tijd om tv te kijken en dan kan ik maar beter weer naar bed. De training begint morgen vroeg al weer en meestal stellen de dansinstructeurs het niet zo op prijs als je tijdens het dansen loopt te gapen.

    Seth D'Allessio
    Terwijl ik het meisje hoor kreunen ga ik langzaam door haar hals te kussen. Nog even.. Nog even en ik zal haar bloed proeven. De spanning die die gedachte oproept is duizend keer zo opwindend als het feit dat ik in bed lig met een halfnaakte vrouw. Mijn neus vleugels trillen als ik haar kloppende halsader zachtjes streel met mijn lippen, en een kleine glimlach komt om mijn gezicht. Wat is ze toch een prachtvrouw. Slim, aardig, sterk. En haar bloed ruikt geweldig. Ik kan niet meer wachten. Ik ga het niet uitstellen deze keer... Geen tederheid, geen seks. Ik wil haar bloed, nú. In minder dan een seconde steken mijn hoektanden al diep ik haar hals, en met een zucht begin ik te drinken. Heerlijk. Voortreffelijk. Ik hoor haar gillen en voel haar spartelen, maar ik heb slechts aandacht voor haar bloed. Het smaakt zoet, maar toch pittig. Precies zoals ik het me had voorgesteld bij haar, en beter. Ja, het heeft even geduurd voor ik haar zo ver had gekregen met me mee te gaan, maar het was het allemaal waard. Ze is heerlijk, en het doet met pijn dat dit de laatste keer is dat ik haar bloed zal ruiken en haar smetteloze huid zal aaien. Maar het is het waard. Als haar lichaam ophoudt met bewegen en ik al haar bloed op heb haal ik langzaam mijn tanden uit haar nek. Haar mooie lichte ogen zijn wijd opengesperd en kijken me haast beschuldigend aan. Ik glimlach spijtig en aai langs haar wang. "Sorry, lieverd.. Ik heb van je genoten." Ik sta op van het bed en rek mijn spieren uit. Het is tijd om te vertrekken naar dat lelijke gebouw waar Fearghus zijn plan wil beginnen. Ik haal minachtend mijn neus op. Het is een idioot idee. Niet alleen wil hij nog meer van die nutteloze vampiers maken, ook verspilt hij al dat heerlijke bloed. Terwijl ik mijn jas aantrek, een klassieke trenchcoat die tot iets boven mijn knieën reikt, werp ik nog een blik achterom naar het levenloze lichaam van de vrouw. Achteraf gezien is het jammer dat ik ons laatste moment samen zo heb afgeraffeld. Ze verdiende beter, maar ik kon niet meer wachten. Ik open de deur van de hotelkamer en loop de gang op. Ja, ik houd van mensen, vooral de vrouwen, maar puur als vermaak. Hun bloed is heerlijk en hun gezelschap is vaak aangenaam, maar ik zou nooit diepere gevoelens kunnen koesteren voor een mens. Na al die eeuwen van levenservaring voel ik me simpelweg beter dan dat. De liftdeuren openen en ik stap de kleine ruimte in, naast een jonge vrouw met een knap gezicht. Ze laat haar ogen verlegen naar mijn gezicht dwalen, maar als ik geamuseerd glimlach en een wenkbrauw optrek slaat ze ze snel weer neer - met een glimlach weliswaar. Terwijl de lift rustig naar beneden zakt zie ik een blos op haar wangen komen en als de deuren open gaan stap ik met een goed humeur de lift uit. Amusant zijn ze zeker, zonder mooie vrouwen zou het leven kleurloos zijn. Ik geef de jongeman achter de balie een vriendelijk knikje en loop het bordes af. Met een handgebaar laat ik een taxi stoppen en tevreden over de laatste paar dagen ga ik op de achterbank zitten. "Waar moet u heen, m'neer?" vraagt de chauffeur met een plat accent, terwijl hij zich half omdraait om me aan te kijken. Ik buig voor over, geef hem het adres dat Fearghus me doorgaf en zak weer naar achteren, in de comfortabele leren bank. Het zal hoogstens een dag duren voor ze iets door zullen hebben, maar dan zit ik al weer ergens anders. Ik heb nog nooit last gehad met de politie dus ik verwacht dat ik die ook nooit zal krijgen. Terwijl het landschap langzaam voorbij glijd vraag ik me af hoe lang Fearghus van plan is daar te blijven. Zolang ik genoeg bloed en vrouwelijk gezelschap heb houd ik het wel een tijdje uit, bedenk ik me glimlachend. Maar erg lang wil ik er toch niet blijven. Ook al zijn de vrouwelijke mensen vrijwel altijd aardige, intrigerende en speciale wezens, de mannelijke varianten irriteren me mateloos, vooral met hun respectloze gedrag. Hoe vaak heb ik ze wel niet op straat horen roepen en fluiten naar vrouwen? Hoe vaak komt er wel niet iets in het nieuws over verkrachtingen of aanrandingen? Ik betaal de taxichauffeur en stap de auto uit. Fearghus heeft me eerder een sleutel gegeven, waarmee ik volgens hem toegang heb tot een van de appartementen in het betonnen gedrocht voor me. Met mijn handen nog steeds in mijn zakken loop ik er heen. Nee, de menselijke mannen zijn bespottelijk. Delicate wezens horen delicaat en voorzichtig behandeld te worden. Behalve als ik dorst heb natuurlijk, dan ben ik wel eens wat ruwer. Maar zelfs dan.. Nee, dan eigenlijk niet. Ik glimlach weer en vergeet mijn boze gedachten. Op het sleuteltje dat ik heb gekregen staat een klein nummertje: 206. Dat zal het kamer nummer dan wel zijn. Het ruikt naar schoonmaakmiddel en mens in het gebouw, en benieuwd naar mijn kamer loop ik de trappen in het trappenhuis op. De deuren hebben allemaal dezelfde saaie blauwe kleur, maar gelukkig hangen er duidelijke bordjes met nummers op: kamer 206 heb ik snel gevonden. Ik open de deur en stap de kamer binnen. Hier zal ik het mee moeten doen voor de komende paar weken.

    [ bericht aangepast op 22 okt 2011 - 19:13 ]

    Vyra - Vampier.

    'Dus het ligt niet aan het onderhoud. Ik heb je toch verteld dat je deze schoonheid regelmatig een beurt moet geven, he?' vraagt Leon terwijl hij het wapen demonteert als een professional en grondig op allerlei oneffenheden bekijkt. 'Onderhoud, onderhoud. Dat is het sleutelwoord.' Ik word er zo langzamerhand Gallisch van.
    'Ik heb nog niet een schot met dit wapen af kunnen vuren en ik heb zo'n vermoeden dat je in deze business je klanten niet tegen je wil hebben. Dus ik wil een nieuw wapen. Eentje die het wel doet. Je denkt toch niet dat ik door Pakistan ga zwerven zonder een wapen op zak?' Dat laatste is gelogen. In feite wil ik het als hulpmiddel gebruiken om die clan naar de verdoemenis te helpen, maar als dit nog veel langer gaat duren ben ik genoodzaakt een legerbasis te overvallen. Linke soep, want als mijn kop op de bewakingsbeelden terecht komt ben ik nog verder van huis. Zelfs als vampier. Er is niks zo akelig als voortvluchtig zijn. Dat is me in Saudi-Arabie al overkomen. Wist ik veel dat je daar als vrouw niet mocht rijden. Niet dat ik een rijbewijs had, dus veel had het niet uitgemaakt. Afijn, heb toen een nacht in de cel doorgebracht om te kijken hoe dat beviel en toen de lol eraf was, ben ik 'm gauw gepeerd. Niet zonder vers bloed te hebben genuttigd uiteraard. Idioten. Het duurde me uren voor ik ze van me af had geschud.
    Bovendien had ik tijdens mijn wereldtour gehoopt ergens Fearghus in zijn hol te kunnen vinden, maar helaas, het mocht niet baten. Een moordaanslag op de vampier van de clan was een interessant idee geweest, maar complicaties als deze bemoeilijken de uitvoering ervan wel aanzienlijk.
    'Je hebt gelijk,' doorbreekt Leon de stilte ineens. 'Het wapen is defect. Dit kleine mechanisme hier werkt van geen kanten. De volgende lading van deze typen komt pas volgende week. Heb je tot die tijd geduld?' Ik kijk richting het gebouw. We staan beide tegen het hek geleund, omdat deze gesprekken binnen het complex te gevaarlijk zijn.
    'Goed,' zeg ik dan. Op dat moment stopt een taxi vlak voor mijn neus en een jongeman stapt uit. Hij ziet er te volwassen uit voor een domme, argeloze student. En ineens dringt zijn geur tot me door. Dat is geen mens.. dat is een vampier! En niet zomaar een vampier.. ik heb hem ergens eerder gezien. Het is er eentje van Fearghus. Dat moet wel. Tenzij mijn geheugen me in de steek heeft gelaten. Die ogen heb ik ergens eerder gezien. Ik wil opnieuw kijken, maar hij is al richting het gebouw gelopen. Dit zint me niks.
    'Wie is dat? Je liefje?' grapt Leon. Ik kijk hem vernietigend aan. 'Oh sorry, ik hou m'n kop al.' Voor een wapenhandelaar is hij bijzonder charismatisch, maar soms voel ik me gewoon genoodzaakt hem te laten weten dat hij z'n kop moet houden.
    'Volgende week,' zeg ik. Hij knikt, neemt afscheid en vertrekt dan weer richting het appartement. Niet veel later volg ik. Ik cirkel een paar keer om het appartement heen om vampiergeuren te ontdekken. Een lastige klus, want de mensengeuren verwarren me enorm. Ik loop een trap op en kom uit in een gang. Het is leeg, op een geopende deur na. Aarzelend zet ik een paar stappen richting de deur, om net te laat achter de geur van de bewoner te komen. Ogenblikkelijk sta ik stil. Het is diezelfde vampier weer. Maar tegen deze tijd heeft hij me al lang en breed opgemerkt. Ik moet wat doen. Maar wat? Mijn blik valt op een andere deur die op een kiertje staat, nummer 204. Ik aarzel geen seconde en vlieg de kamer in. Gauw sluit ik de deur achter me en draai hem op slot. Hoewel ik een pishekel heb aan Fearghus en zijn trawanten, ben ik bij lange na niet sterk genoeg om ze te kunnen verslaan. Die vampiers hebben een no nonsense beleid, hebben een ijzersterke kracht en feilloze zintuigen. Ik mag van geluk spreken als die vampier niet doorheeft dat ik hier zit. Maar ik ken mijn eigen lichaamsgeur evengoed. Het wordt vaak weggemoffeld door de geur van een mens, die veel penetranter is. En laat ik nou net de mazzel hebben dat de bewoner van deze kamer menselijk is. En hij is niet thuis. Ik laat mijn ogen over de wat verstrooide kamer glijden. De student is zo achterlijk geweest om de deur vergeten dicht te doen. Nog eenmaal werp ik een blik op de deur, waarna ik een deur open doe en een tv en een bed aantref. Ik haal een paar lingerietijdschriften van bed. Typisch. Wat nu? Wachten tot die vampier hem is gepeerd en dan dekking zoeken. Maar eerst.. slapen. Ik barricadeer de deur, sluit het raam en neem plaats op de student zijn bed. Ik sluit de ogen. Dat ligt goed.


    No growth of the heart is ever a waste

    Iemand die buren wilt worden van Eleanor? ;d

    En ooewh, I like Seth, zijn denkwijze. Ben het zo met hem eens :Y)

    Sky Leah Morgan ~ Mens.
    Ja, ze zou foto's gaan maken, daar had ze zin in. Een paar mooie plaatjes schieten in het bos en in de stad, ookal hield ze normaal gesproken niet zo van foto's van mensen, maar soms kon het wel eens voor verrassende resultaten zorgen. Hopelijk was vandaag zo'n dag. Leah liep nog een keer naar de spiegel, voor een laatste check. Ze was geen meisjes meisje, een tutje, maar zag er toch goed uit. Vandaar dat ze make-up droeg, maar dan wel naturel. Bruin-tinten oogschaduw, beetje rouge, mascara. Gewoon simpel, haar haren had ze los hangen. Haar ogen gleden over haar kleding, een lichte skinny en een gebroken wit off-shoulder top. Haar sieraden bestonden uit een uilenring en ketting. Leah droeg nooit rokjes of jurkjes, misschien omdat ze die vroeger van haar moeder dagelijks aanmoest. Hakken droeg ze dan weer wel, ze was niet al te groot en wilde wat langer lijken, maar vandaag ging dat 'm niet worden. Leah liep de gang in en keek naar de rij schoenen, allerlei soorten, classy, chique, meisjes-achtig, maar ook stoere. Ze besloot een zwart paar all-stars aan te trekken, dat was het makkelijkst in het bos. Ze pakte haar camera, ze was de troste eigenares van een canon EOS 7D. Het was een duur dingetje geweest, maar hij was het dubbel en dik waard geweest. Leah stopte hem voorzichtig in de bijhorende tas, waar ook verschillende lenzen inzaten, en hing die vervolgens over haar schouder. Ze wou net de deur uitstappen toen ze hoorde dat het begon te regenen, geweldig. Gauw gritste ze een paraplu tevoorschijn en stapte haar appartementje uit, terwijl ze deur op slot draaide hoorde ze de geluiden uit de kamer naast haar, het appartement dat eerder leeg had gestaan. Er had een of andere player gewoond, elke nacht kwam hij wel met een andere griet uit en Leah walgde altijd van hem, toen was hij eindelijk eruit gezet en nu was er waarschijnlijk een ander. Leah stopte haar sleutel weg en bleef even besluiteloos staan, ze was geen super sociaal type, maar ze was benieuwd wat er nou weer naast haar kwam wonen. Ze ging voor de deur staan en klopte aan, waarom was ze altijd zo verdomd nieuwsgierig? Vaak probeerde ze het te verbergen, maar vandaag had ze een mooi excuus. Haar nieuwe buren ontmoeten, dat was heel gewoon toch?

    -Sorry Els dat ie best crappy is Ö weinig inspi, maar wilde wel langer stuk schrijven ;p


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    April Emerson
    Als de waterkoker eindelijk klaar is schenk ik het water in een mok waar ik al een thee zakje in heb gelegd. Terwijl de thee trekt zoek ik in de kastjes naar suiker klontjes. Ik pak er één en laat hem in de mok vallen. De thee is inmiddels sterk genoeg en terwijl ik het zakje in de prullenbak gooi roer ik door de thee met een lepeltje. Met de warme mok in mijn handen geklemd loop ik naar de woonkamer. Het is een klein kamertje met een bank, een tv en een bijzettafeltje. Veel meer past er niet in. Ik druk de tv aan en ga op de bank zitten. Het nieuws is net begonnen en stil kijk ik naar de beelden die voorbij flitsen. Het is fijn om even stil te kunnen zitten en niets te hoeven doen.

    Seth D'Allessio
    Terwijl ik het licht aanknip kijk ik de kamer in en zet de kleine weekendtas die ik bij me had op de grond. Er staat wat simpel meubilair, maar het ziet er vrij shabby en onsmaakvol uit. Niet perfect, maar voor nu kan het er mee door. Ik ga later wel op zoek naar betere spullen om het wat luxer in te richten hier. Als ik het geluid van voetstappen achter me hoor draai ik me om, en vang nog net een glimp van een vrouw op. Fronsend wacht ik tot haar voetstappen verdwijnen. Ze kwam me bekend voor.. Ach, voor nu niet belangrijk genoeg om veel aandacht aan te besteden. Ik sluit de deur achter me en loop het appartement rond. Het is klein en muf, en nog slechter ingericht dan ik al dacht. Fearghus' heeft lef om van ons te vragen in deze troep te leven. Ik haal mijn neus op en loop naar de kleine badkamer. Terwijl ik wat koud water in mijn gezicht gooi om mezelf op te frissen hoor ik hoe er op de deur geklopt wordt. "Ik kom eraan!" roep ik en nadat ik de kamer uit ben gelopen haal ik een handdoek van het hotel uit mijn tas. Ik droog mijn gezicht af en open met mijn andere hand het slot van de deur. Terwijl ik de handdoek op de kleine kapstok gooi die aan de muur van het halletje hangt haal ik nonchalant een hand door mijn haar. Dan open ik de deur helemaal, en ik kijk in het gezicht van een jong mensenmeisje. Ik glimlach met één mondhoek, waardoor mijn typische scheve lach ontstaat. Eleanor heeft eens gezegd dat ze me op een schaap vond lijken toen ik het deed, maar bij menselijke vrouwen werkt het altijd nog. Het is een lach die ik gebruik om mensen, en met mensen bedoel ik vrouwen, te laten zien dat ik geen kwade intenties heb. "Hallo.. Kan ik je helpen?" vraag ik terwijl ik onderzoekend naar haar gezicht kijk. Het is zeker een knap meisje, maar in haar ogen staat iets van een arrogante blik. Het moet nog maar blijken of ik haar het waard zal vinden om door die arrogante muur heen te boren, dat kost meestal namelijk flink wat tijd en moeite. Al geeft het wel een grotere voldoening om haar bloed te proeven als je moeite hebt moeten doen.

    Sky Leah Morgan ~ Mens.
    De deur vloog vrij snel open en er kwam een jongeman in de deuropening, ze schatte hem ouder dan haarzelf. Ergens midden 20 misschien? Hij had donkere haren en een baard van een paar dagen. (ik ga puur op plaatje af) Hij zag er op het eerste gezicht wel oké uit, hij had in ieder geval geen krullen of rood haar, daar viel ze niet op en hij zag er ook niet direct uit als een gozer die elke dag met een andere griet in bed lag. Hij trok een mondhoek omhoog in een scheef glimlachje dat hem wel sierde. "Hallo... Kan ik je helpen?" vroeg hij haar, terwijl hij haar onderzoekend aankeek, het deed Leah enkel niks. Ze keek brutaal terug en bekeek hem op haar beurt, zonder enige schaamte. "Nah, niet echt helpen, ik was enkel benieuwd wat voor type ik nu weer naast me zou krijgen," antwoordde ze, er klonk een ongeïnteresseerde toon in haar stem, ze wou minder nieuwsgierig overkomen dan dat ze werkelijk was. "En het leek me wel netjes mezelf voor te stellen, nietwaar?" voegde ze er met scheef grijnsje aan toe en stak haar hand uit, ze was netjes opgevoed door haar ouders. "Sky Leah Morgan" stelde ze zichzelf voor, ze had altijd geleerd haar volledige naam te noemen en anders klonk het ook zo raar vond ze, "maar zeg maar Leah." Ze stak na zijn hand geschud te hebben haar handen weer nonchalant in haar zakken. "En.. Bevalt je nieuwe appartement, ik durf haast te wedden van niet.." het laatste zij ze met een geamuseerd grijnsje, de appartementen waren vaak niet om aan te zien, een grote troep, slecht ingedeeld.. Er waren maar weinigen die geluk hadden een net appartementje aan te treffen, zijzelf was er daar helaas geen van geweest, maar ze had het uiteindelijk toch flink opgeknapt. Even tuurde ze naar het raam aan 't einde van de gang, nog steeds regen, misschien als ze even bleef kletsen zou het inmiddels stoppen en kon ze zonder te veel problemen foto's schieten. Ha, dat was een goed plan, bedacht ze zich, en richtte zich weer op de vreemde jongen voor zich. Hij leek een tikkeltje arrogant, net zoals zijzelf, maar ook wel vriendelijk. Vreemd, ze was benieuwd wat voor persoon hij was en was van plan dat uit te zoeken. Hem te testen door haar bijdehante opmerkingen en brutale blikken, kijken hoe hij reageerde op bepaalde dingen, dat vond ze vaak interessant. Mensen waren vreemde wezens, maar ze had ook al vaak haar neus gestoten. Dacht ze een interessant persoon ontdekt te hebben, bleek hij hartstikke saai te zijn en helaas had ze nog nooit echt een persoon gevonden die haar overdonderde, haar respect afdwong. Wel, die zou ze vast nog wel eens ontmoeten, dat hoopte ze tenminste. De meesten mensen waren namelijk maar watjes, geen uitdaging, saai, ze wilde interessante mensen ontmoeten en was daar behoorlijk kieskeurig in en stelde ze flink op de proef. Dat was de reden dat ze niet veel vrienden had of ooit had gehad. De meesten mensen konden haar niet uitstaan vanwege haar arrogante en bijdehante gedrag. Niet dat het haar veel uitmaakte, vrienden waren leuk, maar dan moesten ze haar maar nemen zoals ze was, anders waren het ook geen goede vrienden. Ze was koppig, niet op haar mondje gevallen, soms gemeen en best egoïstisch, al wist ze dat er ook een zachtere kant was. Diep in haar, maar dan moest je enkel bewijzen dat je het waard was, geduld hebben en door haar muur heenbreken. Helaas hadden de meeste daar het geduld niet voor, jammer vond ze dat, maar die mensen hoefde ze dan ook niet. Want dat bleken dan mensen te zijn die niet ergens voor gingen en snel ogpaven, wat had ze daar nou aan?

    [ bericht aangepast op 22 okt 2011 - 22:50 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    April Emerson
    Als de waterkoker eindelijk klaar is schenk ik het water in een mok waar ik al een thee zakje in heb gelegd. Terwijl de thee trekt zoek ik in de kastjes naar suiker klontjes. Ik pak er één en laat hem in de mok vallen. De thee is inmiddels sterk genoeg en terwijl ik het zakje in de prullenbak gooi roer ik door de thee met een lepeltje. Met de warme mok in mijn handen geklemd loop ik naar de woonkamer. Het is een klein kamertje met een bank, een tv en een bijzettafeltje. Veel meer past er niet in. Ik druk de tv aan en ga op de bank zitten. Het nieuws is net begonnen en stil kijk ik naar de beelden die voorbij flitsen. Het is fijn om even stil te kunnen zitten en niets te hoeven doen.

    Seth D'Allessio
    Haar schaamteloze, arrogante houding ergert me, maar is tegelijkertijd vermakelijk. Ik ben het niet gewend, en als alle vrouwen zo zouden zijn zou ik er snel genoeg van krijgen. Toch mag ik haar wel. Ze lijkt het zo op het eerste gezicht wel waard te zijn wat moeite voor te moeten doen. "Sky Leah Morgan, maar zeg maar Leah." zegt ze nonchalant terwijl ze mijn hand schud. "Seth D'Allesio." zeg ik, terwijl ik haar geamuseerd in de ogen kijk. "Zeg maar Seth." Ik laat haar hand weer los en trek afwachtend een wenkbrauw op. "En.. Bevalt je nieuwe appartement, ik durf haast te wedden van niet.." Ik schud met een klein glimlachje mijn hoofd. "Het is een behoorlijke troep, maar ik maak er wel wat van." Mijn oog valt op de camera tas die ze bij zich heeft en ik geef een knikje in zijn richting. "Ben je fotografe, Leah?" Weer kijk ik onderzoekend naar haar gezicht. Het is nieuw voor me dat ze niet blozend of giechelend wegkijkt, en het is een welkome afwisseling. Ik vraag me af hoe moeilijk het zal zijn door die schijnbaar kille en onverschillige laag de komen. "Ik heb een vrouw gekend die fotografe was bij een vooraanstaand tijdschrift; Ik heb me altijd verbaasd over de manier waarop ze alledaagse dingen op haar foto's speciaal en groots kon laten lijken." Ik glimlach bij de herinnering. Haar bloed smaakte fantastisch, weet ik nog wel, en het was een van de liefste, energiekste vrouwen die ik ooit heb gekend. Ze had vast een prachtig leven gehad als ik het niet van haar had afgenomen. "Als je het niet erg vindt zou ik het leuk vinden eens wat van je werk te zien."

    Vyra - Vampier.

    Echt kunnen slapen heb ik niet, het is zoals gewoonlijk een stadium tussen bewustzijn en dromenland. Op de een of andere manier ben ik me vaag van alles bewust wat er om me heen gebeurt, een gewoonte van een soldaat in continue oorlog, als je het zo wil noemen. Daarom ben ik ook in staat geweest de stemmen op te vangen die vlak bij hier klinken. Ik kom overeind, schuif de kast bij de deur vandaan en leg mijn oor te luisteren. Ik heb gelijk. Het is er eentje van Fearghus. Lang geleden heb ik zijn stem eerder gehoord. Ik geloof veertig jaar terug. Ja. Now I remember. Heel bedreven in het lokken van onschuldige jonge vrouwen. Heeft eerst wat plezier met ze, voordat ze hen genadeloos leegzuigt. Mijn manier van moorden is wat meer.. sadistisch. Mijn voldoening ligt niet bij seks, maar bij een goeie sudden death game. Ik glimlach kort bij de gedachte. En laat ik als vampier nou altijd winnen.
    Ik sluit de deur en open het raam. Het kan me niks schelen als hij haar om zeep helpt, maar ik vrees dat hij heel wat anders met haar van plan is dan haar vermoorden. Ik spring uit het raam en maak me uit de voeten. In het park vlakbij hou ik halt. Haar lot zal veel erger zijn dan de dood, maar dat beseffen noch de mensen, noch die zelfvoldane vampiertjes niet. Zij beseffen niet dat vampirisme geen zegen is, maar een verdomde vloek! Ik moet ze stoppen, maar hoe? Als er meerdere vampiers in dat complex zitten, kunnen ik en mijn M16 weinig schade aanrichten. Hoe jammerlijk het mag zijn, maar dit vraagt om een sluwere aanpak. Dus allereerst informatie verzamelen.


    No growth of the heart is ever a waste

    Max
    Terwijl Max zijn spullen uit pakte hoorde hij wel stemmen op de gang. Hij besteedde er weinig aandacht aan. Hij herkende een stem en daardoor wist hij genoeg dat hjij niet verder er op in ging. Hij kon beter iets anders doen. Rustig keek hij om zich heen in de lege kamer en was al snel verveeld er door. Daarom besloot hij maar een rondje te lopen rond de appertementen. Zo kon hij de buurt wat leren kennen en vooral waar hij rustig wat kon doen. Zonder veel kans dat iemand hem zou storen. Rustig opende hij de deur weer en liep de gang in. Al snel was hij onder en liep hij naar buiten. Zoekend naar een soort van oud pleintje waar je kon basketballen of voetballen. Maar niemand gebruikte. Tot hij het misschien kon gebruiken.

    Cole
    Uiteindelijk na veel wachten kreeg Cole honger. Rustig stond hij op en liep hij naar zijn koelkast toe. Helaas kwam hij tot de conclusie dat er niets in zat toen hij hem open maakte. Kort zuchte hij , omdat hij wist dat hij die tekening van de zonsopgang kon vergeten. Maar al snel verscheen weer een glimlach op zijn gezicht, omdat hij het ook weer niet zo erg vond. Rustig pakte hij wat geld en ging naar de hal. De supermarkt was dichtbij dus lang zou het niet duren voor de meeste mensen. Maar hij raakte snel afgeleid. Dat wist hij zelf ook wel. Maar erg zou hij het nooit vinden.

    (sorry heb helemaal geen inspiratie)


    Dreams are the best thing in life, but dont lose yourself!

    Sam, hoort Vyra nou wel of niet bij de clan? :'D


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Myrvah Lauraelya - Vampier
    De lippen van het rank gebouwde, onschuldig lijkende meisje krulden lichtelijk om toen ze het dode slachtoffer voor zich zag liggen. Zo klein nog, zo onschuldig... Meer dan acht jaar kon hij niet geweest zijn - en toch was het zijn bloed dat Myrvah nu van haar lippen likte. Ze haalde het kleine handspiegeltje uit de binnenzak van haar lange, zwarte jas en bekeek zichzelf vluchtig. Zelfs na nog maar zeven jaar vampier-zijn beheerste ze de kunst van het precieze, vlekkeloze doden al beter dan menig oudere vampier. Geen spatje van haar make-up was ook maar uitgelopen. Haar glimlach werd nog iets zelfvoldaner toen ze het spiegeltje terugstopte in de jas, het slachtoffer achterliet in de steeg waar ze hem, al spelend met een op afstand bestuurbaar wagentje, gevonden had. "Ach mama toch. Volgende keer wat beter op je kroost letten", mompelde ze zachtjes voor zich uit, voor ze terugging naar huis.


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Niet x'D Ik heb een soort antagonist voor de clan gemaakt. Ze heeft er juist een hekel aan.


    No growth of the heart is ever a waste

    Niet te moeilijke woorden gebruiken jij -gayhandje-
    Maar dat is wel nice (:


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Yeah sure, was lekker aan het schrijven, sluit ie alles af -facepalm-

    Sky Leah Morgan ~ Mens.
    Hij heette Seth dus, ze besloot zijn naam te onthouden. Al had hij wel iets orginelers moeten bedenken toen hij zich voorstelde, dus niet haar nadoen, als hij een goede indruk achter wilde laten. Hij gaf toe dat zijn appartement inderdaad niet veel was, maar dat hij er wel iets van zou maken en het viel haar mee dat hij niet chagerijnig ging lopen doen om haar geamuseerde grijns toen ze ernaar vroeg.
    "Ben je fotografe, Leah?" vroeg hij haar plots en ze zag hem kijken naar de tas die ze aan haar schouder had hangen. Ze vond het prettig dat hij haar Leah noemde en niet Sky, ze zei altijd nog haar volledige naam, Leah Morgan klonk gewoon niet compleet, daarom stelde ze zich nog altijd voor als Sky Leah Morgan. Al haatte ze het als mensen haar Sky noemde. "Zo kun je het noemen ja," antwoordde ze toen, "tekenen en fotograferen zijn mijn grootste hobby's, ik volg dan ook de studie Toegepaste Kunst en Techniek." Normaal gesproken sprak ze niet veel of gemakkelijk over zichzelf, maar de woorden rolden nu gemakkelijker uit haar mond, waarschijnlijk doordat hij echt interesse leek te hebben. De meeste jongens probeerde enkel in je truitje te gluren, terwijl hij juist weer onderzoekend naar haar gezicht keek. Leah keek hem met een uitdagende blik aan, alsof ze hem uitdaagde om te kijken wie er weer het eerst weg zou kijken.
    "Ik heb een vrouw gekend die fotografe was bij een vooraanstaand tijdschrift; Ik heb me altijd verbaasd over de manier waarop ze alledaagse dingen op haar foto's speciaal en groots kon laten lijken," vertelde Seth haar toen en Leah knikte instemmend. "Sommige zijn daar inderdaad goed in, maar verwacht niet te veel van mijn werk," zei ze met een scheef glimlachje. Ze was niet iemand die ging lopen opscheppen over haar talenten, ookal kwam ze arrogant over, dat deed ze niet. Ze vond het vreselijk als mensen het wel deden en ze vond dat een beetje beschijdenheid iemand sierde. Plots zei hij haar dat hij het wel eens leuk zou vinden om haar werk te vinden, mits zij het niet erg vond. Het verraste haar eerlijk gezegd wel, de meesten boeide het niet zo en ze vond het wel leuk dat hij eens anders was dan die studentjes die enkel wilden zuipen. "Geen probleem, ik woon hiernaast," zei ze en wees naar de deur van haar appartementje, "je kan altijd langskomen, maar dan verwacht ik wel dat je iets lekkers meebrengt," voegde ze er aan toe met een grijnsje. Ze was ook maar een arme studente en chocolaatjes of iets dergelijks waren altijd leuk om te kopen. Zelf nam ze nooit de moeite een doos lekkere bonbons te kopen, zo'n doos die er chique en mooi uitziet, te duur en ze vond het stom om cadeautjes voor jezelf te kopen. Leah wierp weer een blik op het raam aan het einde van de gang en zo te zien was het droog. "Zeg, ik denk dat ik maar gauw wat foto's ga schieten voordat het weer begint te regenen, want foto's proberen te maken terwijl je ook een paraplu vast hebt is geen succes," meldde ze Seth. Ze dacht terug aan die keer dat ze daar een poging toe deed. Toen was ze nog net begonnen met fotograferen en had ze nog een sullig amateurscameraatje. Het regende toen en ze vond het mooi om daar foto's van te maken, dus vol goede moed was ze naar buiten gestapt. Na een poosje was ze stil gaan staan met haar paraplu in haar hand en in de ander haar fototoestel en het ging gewoon voor geen meter. Er kwam een flinke rukwind waardoor haar paraplu omklapte en ze van de schrik haar camera liet vallen. Dat ding was meteen stuk natuurlijk, ookal was het wel een mooi excuus om een nieuwe camera voor haar verjaardag te vragen geweest.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ik vraag het nog maar een keertje, hehe: Is er iemand die roommates wil zijn met April? :3 Anders bedenk ik wel iemand ^^

    April Emerson
    Als de waterkoker eindelijk klaar is schenk ik het water in een mok waar ik al een thee zakje in heb gelegd. Terwijl de thee trekt zoek ik in de kastjes naar suiker klontjes. Ik pak er één en laat hem in de mok vallen. De thee is inmiddels sterk genoeg en terwijl ik het zakje in de prullenbak gooi roer ik door de thee met een lepeltje. Met de warme mok in mijn handen geklemd loop ik naar de woonkamer. Het is een klein kamertje met een bank, een tv en een bijzettafeltje. Veel meer past er niet in. Ik druk de tv aan en ga op de bank zitten. Het nieuws is net begonnen en stil kijk ik naar de beelden die voorbij flitsen. Het is fijn om even stil te kunnen zitten en niets te hoeven doen.

    Seth D'Allessio
    "Zo kun je het noemen ja. Tekenen en fotograferen zijn mijn grootste hobby's, ik volg dan ook de studie Toegepaste Kunst en Techniek." Ik knik geïnteresseerd. Ik ben benieuwd wat voor soort stijl ze heeft qua tekeningen. "Sommige zijn daar inderdaad goed in, maar verwacht niet te veel van mijn werk." Ik grinnik zacht om haar bescheiden opmerking. "Ik probeer altijd zo weinig mogelijk verwachtingen te hebben; op die manier wordt je niet teleurgesteld." Ik knik als ze me uitnodigt om een keer langs te komen, op voorwaarde dat ik iets lekkers meeneem. Liefde gaat door de maag, is het niet? Ik zie haar even naar buiten kijken en volg haar blik. Het is nog steeds somber weer, maar gelukkig is het al iets op geklaard. "Geen probleem, tot later dan maar." Ik glimlach en knik als afscheid met mijn hoofd. "Tot ziens, Leah." Nog een keer vang ik haar blik en met een glimlach sluit ik de deur achter me. Als er hier meer mensen zoals Leah zijn houdt ik het hier wel uit. Ik pak mijn tas op en loop naar de badkamer om een douche te nemen.

    Fearghus Robbins.

    De stank van opengereten vuilniszakken en vers mensenbloed drong zijn neus binnen. Het was overduidelijk, hij was weer terug in de mensenwereld, een plek die hij persoonlijk walgelijk vond. Daar waar hij jaren van zijn bestaan had rond gezworven opzoek naar een prooi die de moeite waard was. Het menselijk ras plantte zich namelijk ongestoord voort, waar hun bloed enorm onder leed. De prikken die mensen bovendien namen tegen allerlei ziektes maakte dat echt lekker bloed steeds schaarser werd. Hier – voor het gebouw waar hij de komende weken tot maanden zou wonen – was de geur van jong bloed pas echt sterk. Logisch ook, aangezien er studenten in dit gebouw woonde. Hij haalde diep adem terwijl zijn lange vingers op de band van zijn tas tikte. Opeens leek zijn plan een slecht idee, doordat ze met zoveel waren was het gemakkelijker om te ontdekken dat ze vampier zijn en hier enkel rond zouden lopen om nieuwe leden te rekruteren. De stem van Eleanor verbrak zijn complete gedachtegang, zijn blik richtte hij op haar. Ieder ander had hij afgesnauwd, maar voor Eleanor wist hij zelfs nog een zwakke glimlach op zijn gelaat te toveren. “Natuurlijk. Dat weet ik altijd.” Na nog even besluitloos buiten te hebben gestaan liep hij het gebouw binnen. Daar ging hij dan. Over zijn ene schouder had hij een schoudertas geslagen, terwijl hij in zijn andere hand de koffer beet hield die zijn gitaar bevatte. Veel persoonlijke dingen had hij niet mee genomen naar boven, hij zou toch binnen een paar maanden weer beneden zijn. Bovendien bezat hij ook niet veel persoonlijke dingen, omdat die in de vele jaren dat hij leefde steeds minder betekenis kregen. Een bordje op de liftdeuren vertelde hem dat ze buitendienst waren, waardoor hij de muffige hal direct doorliep naar de trap. Rond zijn vinger had hij het ringetje zitten waaraan zijn sleutel zat met een nummerplaatje. Appartement 502 had hij gekregen, hoog in het gebouw en bovendien niet heel dicht bij de andere vampieren in de buurt. Als afleiding telde hij iedere tree waar hij zijn voeten opzette, hij had geen haast dus bewandelde hij de trap op een ‘mensentempo’. Uiteindelijk stond hij voor appartement 502. De sleutel stak hij in het slot, die hij een slag naar rechts draaide. Het slot gaf vrijwel direct mee, zodat de deur met wat gekraak open geduwd kon worden. De sleutel stak hij weer terug in zijn zak, anders bestond er de mogelijkheid van het vergeten. De deur sloot hij niet eens achterzich, verder dan de hal zou hij nu toch niet komen. Zijn schoudertas en koffer zette hij in een hoekje van de hal voordat hij het appartement weer verliet. Eerst zou hij gaan kijken hoe het appartement van zijn ‘kleine’ zusje, Eleanor was. Het trappenhuis bezocht hij nu maar voor kort, omdat hij de treden sneller nam dan daarnet. Het duurde niet lang of hij stond voor de deur van appartement 309. Zijn knokkels klopte op de deur. Terwijl hij wachtte trok hij zijn wenkbrauwen verbaast op omdat hij vanaf de andere kant van de deur een hoop gestommel hoorde. “Nor! Gaat het wel goed?” Vroeg hij op volume waarmee het tot aan de andere kant van de deur was te horen. Hij kreeg een gemompeld antwoord terug voordat de deur open ging. Zijn wenkbrauwen rees hij zo mogelijk nog verder omhoog, omdat hij Eleanor in een badjas zag staan met een rood hoofd. “Wat heb jij wel niet uitgespookt?” De deur sloot hij rustig achter zich zodra ze hem binnen liet. Aan haar natte haren had hij opgemerkt dat ze in ieder geval onder de douch had gestaan, maar waar ze het rode hoofd dan van had wist hij niet. Fearghus volgde haar naar haar nieuwe slaapkamer. Hij plofte op het bed neer, wat een aardig eind terug veerde. “Lekker bed.” Mompelde hij. Zijn ogen rustte ondertussen op haar gezicht, dat nog altijd rood was. “Als ik je niet beter kende dacht ik dat je een aardbei was.” Plaagde hij haar.


    Stand up when it's all crashing down.