• Ik vraag me af, hoe ging joun eerste zoen?

    Hoe oud was je, wat had je verwacht, was de verwachting uitgekomen, en was je erg nerveus? :'D

    Als je dit niet wilt neergooien op internet, dan is het begrijpelijk. x'D maar toch wil ik wat mensjes hun verhaal horen, ben erg nieuwsgierig! :'D

    Hier mijn verhaal:

    ik was 14, en het was met een meisje, op een schoolfeest.
    1 woord:
    VRE-SE-LIJK. kgdslhkleshsre don't even wanna talk about it. D:

    [ bericht aangepast op 17 okt 2011 - 23:37 ]


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Afgelopen carnaval, ik was dus 15. Ik had niet zoveel verwacht, ik was bloednerveus (ik was een halve avond moed aan het verzamelen) en ik vond 't leuk haha. Nu jij ;p


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Gooi je verhaal maar neer. *O*


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Ik was 14. Het was in een discotheek en het faalde. Ik had dushi vriendinnen die me zo ongeveer pushten. Geen succes dus.

    Ik was tien of elf en het was heel eng en iewl :'D
    Had mezelf daarna voorgenomen om NOOOOOIT meer te zoenen 8D


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Mijn eerste zoen... ik heb er echt spijt van. haha. Het was op de camping. Ik was altijd kieskeurig voor jongens en dat was de reden dat ik met 16 jaar nooit echt gezoend had. Ik was het toen beu en het ging gewoon zo makkelijk, gelukkig was de 2e zoen (niet heel veel later) wel echt supernice:)

    Ik had het niet verwacht, en zeker niet van die jongen. Maar toen ik doorhad wat hij wou liet ik het maar toe, want ik wilde ondanks mijn goede voornemens toch graag zoenen.

    Hoe was de jouwe?


    "Writing is a socially acceptable form of schizphrenia." -E.L.Doctorow

    Penguin schreef:
    Afgelopen carnaval, ik was dus 15. Ik had niet zoveel verwacht, ik was bloednerveus (ik was een halve avond moed aan het verzamelen) en ik vond 't leuk haha. Nu jij ;p

    Nou da's mooi, aangezien de meeste mensen hun eerste zoen een tegenvaller vonden. :B

    Nou eh, ik was 14, en het was met een meisje, op een schoolfeest.
    1 woord:
    VRE-SE-LIJK. kgdslhkleshsre don't even wanna talk about it. D:

    geef me jongens. D:


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Nou, hij was echt bagger hahhha

    ik zat op een bankje met hem.
    ik had niet door dattie me wou zoenen.
    op een gegeven moment had hij het niet meer, en trok mijn hoofd naar die van hem.
    ik dacht van whatthehell
    hahaha xd

    Ik was dertien (bijna veertien), met mijn huidige vriend. KLATSJBONKAUW! Tandengekletter tot en met... Nu vind ik zoenen echt héél prettig, maar toen dacht ik echt zo: 'WHY THE FUCK zeggen die mensen dat het lekker is? IK WORD ONDERGEKWIJLD DOOR EEN AANHANKELIJKE PUPPY, dit is niet leuk!'


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Dursley schreef:
    Ik was 14. Het was in een discotheek en het faalde. Ik had dushi vriendinnen die me zo ongeveer pushten. Geen succes dus.

    Dat klinkt als mijn vriendinnen. Woensdag gaan we naar een disco in de buurt, en toen ik zei dat ik meeging, was het meteen: 'Als je een leuke jongen ziet, wel zoenen, hè!'
    Ik had echt iets van: Doe het zelf. (cat) En ik wil helemaal geen jongen :'D

    NOTE: Ben dus nog groen, hè. Mijn verhaal kan hier dus nog niet staan :'D

    [ bericht aangepast op 17 okt 2011 - 23:40 ]


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Baskuh schreef:
    (...)
    Nou da's mooi, aangezien de meeste mensen hun eerste zoen een tegenvaller vonden. :B

    Nou eh, ik was 14, en het was met een meisje, op een schoolfeest.
    1 woord:
    VRE-SE-LIJK. kgdslhkleshsre don't even wanna talk about it. D:

    geef me jongens. D:

    Zoenen jongens en meisjes zo verschillend dan? -nieuwsgierig-
    Haha het zal wss gewoon aan het gevoel liggen ofzo.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Wacht nog op de ware :$

    Dus ik ben nog een groentje :$


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Dursley schreef:
    Ik was 14. Het was in een discotheek en het faalde. Ik had dushi vriendinnen die me zo ongeveer pushten. Geen succes dus.


    Wat zijn dushi's?


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Penguin schreef:
    (...)
    Zoenen jongens en meisjes zo verschillend dan? -nieuwsgierig-
    Haha het zal wss gewoon aan het gevoel liggen ofzo.


    Meisjes zoenen beter :'D


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Wiarda schreef:
    (...)
    Dat klinkt als mijn vriendinnen. Woensdag gaan we naar een disco in de buurt, en toen ik zei dat ik meeging, was het meteen: 'Als je een leuke jongen ziet, wel zoenen, hè!'
    Ik had echt iets van: Doe het zelf. (cat) En ik wil helemaal geen jongen :'D

    NOTE: Ben dus nog groen, hè. Mijn verhaal kan hier dus nog niet staan :'D


    Moet je ook niet doen inderdaad! Ik liet me helaas wel overhalen en ik heb er nu best wel spijt van. Ik wilde het niet en als ik eraan terugdenk, schaam ik me best wel. Je moet het gewoon doen wanneer je het zelf wil, zonder dat iemand zich ermee bemoeit (behalve degene waarmee je zoent, die moet het ook willen, lijkt me wel handig, haha). Dat heb ik nu wel geleerd denk ik. (:

    nerveus schreef:
    Wacht nog op de ware :$

    Dus ik ben nog een groentje :$


    Like, serieus?

    Ga jij pas zoenen als jij de ware vind?
    O_o