• Hier ga je zegmaar IC (In Character). Je moet je gedragen zoals die persoon, je moet praten als die persoon en doen zoals die persoon. Als je zegt:

    Goh, lekker weertje hier in Noord-Holland.

    Dan moet je haakjes --> [] gebruiken. Dan weten we wanneer je OOC (Out Of Character) bent. Als je IC bent, dan zonder haakjes.

    Bij vragen/opmerkingen of een korte samenvatting omdat je het niet meer begrijpt kun je terecht bij de admin van deze RPG Jirachi of bij de onderadmin van deze RPG Caine. Ook kun je het vragen aan de mede-admin Leave en aan de hoofdmoderator Bronte.

    Veel plezier!

    ---

    LIJST:

    Claire = Leave
    Alice = Jirachi
    Jane = Caine 3de x
    Esmé = LittleTear
    Rosalie = Basecca
    Bella = MisPattinson
    Leah = Bronte
    Emily = Leave
    Kate = RoseLynn
    Huilen = Huilen
    Didyme = LittleTear
    Heidi = TheDirection
    Zafrina = BellAnn
    Lucy = xBelieveIt

    Vladimir = Jirachi 3de x
    Carlisle = Caine
    Jacob = TheDirection
    Embry = LostPromises
    Seth = Schneider
    Liam = LWTomlinson
    Fred = kiara2
    Jasper = Fenix
    Edward = Huilen
    Paul = Melodies
    Stefan = LittleTear

    Verzonnen.
    suicidal - Penelope.
    Jirachi - Rayaa.
    Leave - Elena
    LoveOfHate - Lynn.
    Fenix - Hazel.
    vbhgjv - Alyssa.
    Melodies - Sable.
    GoldStone - Charlie.
    Sammiejlove – Jennifer.
    Spaarkoe - Lucy.
    Bronte - Amy.

    EDIT: Iedereen die in de originele boekenserie is overleden, LEEFT nu weer.


    REGELS : http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=116685&page=last&message=175

    HERINNERING: Blijf alsjeblieft in je rol, mensen! Denk aan de originele karakters van het personage wat je speelt en hóu je daaraan! Doe geen dingen die ze normaal nooit zouden doen.
    Dankje :'D


    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    [Tuurlijk doen we dat niet, ik heb een lekker snoepje voor haar (wbw)]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Emily
    Ik lachte zacht. 'Kijk jezelf nu eens schat. Je lijkt wel een mokkend kind. Ave is echt wel voorzichtig. En nu slapen.' Glimlachte ik streng.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    -Quil-
    Ik wachtte totdat er genoeg stoom was en ontdeed me van mijn broek, waarna ik de douche in sprong. Claire volgde al snel, maar plagend schoof ik haar aan de kant, zodat ik de straal voor me alleen had. Ze keek me verontwaardigd aan, maar ik deed alsof ik het niet zag, waarna ik luid zingend mijn haar in sopte. Claire begon heel hard te lachen.


    We're all mad here. You'll fit right in.

    Caine schreef:
    Carlisle
    Ik lachte even bij de manier waarop ze Quil's naam uitsprak en knikte toen.
    "Doe maar wat jullie niet laten kunnen. Mijn huis is jullie huis en als jullie honger hebben, is er nog eten zat. Ik ga even jagen." Dat laatste was meer voor Quil bedoeld.
    "Als je onder de douche vandaan komt kun je proberen zelf het gips eraf te halen, je bent sterk genoeg om dat te kunnen en anders doe ik het voor je als ik terugkom."

    Sam Uley
    "Ik hoop dat het snel goedkomt." Ik streelde over Emily's rug en drukte nog een kus op haar wang.


    [ het gips heb je er 's nachts al af gehaald xD]


    We're all mad here. You'll fit right in.

    Claire
    'Je zingt vals!' Kirde ik lachend, en probeerde hem weg te duwen. 'Heé! Mijn haar heeft ook aandacht nodig!' Lachte ik zacht, en begon te springen om bij de shampoo te kunnen.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Sam Uley
    "Een mokkend kind? Ik? Helemaal niet!" en expres ging ik met mijn armen over elkaar en een pruillipje weer liggen.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Emily
    Ik glimlach, en druk mijn lippen zacht op die van hem. 'En je gaat nu slapen. Anders heb je morgen huisarres jongedame.' Plaagde ik, en nestelde me tegen hem aan.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    -Quil-
    Ik hield de shampoo uit haar buurt, waardoor ze stampvoetend mij de rug toekeerde. "Ah, lieverd toch. Je weet toch dat ik jouw haar wil doen?" zeg ik met mijn meest zielige stemmetje, en zette grote puppyogen op. Ze draaide zich weer naar me toe en keek me aan met fonkelende oogjes. "Echt Quiw?" Ik lachte, "Echt waar." Ik ging op mijn knieën naast het meisje zitten, spoot wat shampoo in mijn haar en wreef het in Claires haar. Genietend sloot ze haar ogen.


    We're all mad here. You'll fit right in.

    [Ik moet me echt inhouden om niet al te foute reacties te plaatsen. Dear god.]

    Sam Uley
    "Jij weet heel goed dat ik geen jongedame ben. En had ik niet al huisarrest deze avond?" grijnsde ik.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Claire
    Ik lachte zacht als het kriebelde, en stampte in het water dat zo weer omhoog spetterde. 'Ik jou wassen1' Kirde ik vrolijk, terwijl ik mijn handjes uitstak naar de zeep.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    [(A)]

    Emily
    'Morgen ook, lekker puh.' Lachte ik, en stak mijn tong even uit, waarna ik het bed uitging om iets slaapbaars aan te trekken,


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Sam Uley
    Ik geeuwde nog eens breed, maar was te lui om de dekens over me heen te trekken. Niet dat dat nodig was, natuurlijk, want koud zal ik het nooit krijgen, maar voor Emily sliep het nogal irritant als ik boven de dekens lag en zij eronder.
    Uiteindelijk rolde ik mezelf naar de ene kant, propte de dekens tegen mijn zij, rolde weer terug en legde toen de dekens over mij heen.
    Há! En dat zonder op te staan!


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    [O my god. Waar gaat dit heen *doelend op Claire en Quil* Komt het door het tijdstip?]

    Lachend gaf ik haar het flesje zeep, nadat ik haar haar had uitgespoeld. Ze goot een grote hoeveelheid zeep in haar hand, waarna ze dit over mijn hele bovenlichaam smeerde. Ze lachte van plezier. Zo zag ik haar het liefst.


    We're all mad here. You'll fit right in.

    Emily
    Ik glimlachte hoofdschuddend en trok mijn broek en shirt uit, waarna ik mijn kast bekeek. Waar waren mijn slaapjurkjes en pyjama's gebleven?


    Feel the fire, but do not succumb to it.



    Claire
    Ik lachte even toen mijn handen onder de zeep zaten, en drukten mijn handen toen tegen zijn wangen. 'Nu lijk je op de witte Cullens!' Kirde ik lachend.


    Feel the fire, but do not succumb to it.