• Hier ga je zegmaar IC (In Character). Je moet je gedragen zoals die persoon, je moet praten als die persoon en doen zoals die persoon. Als je zegt:

    Goh, lekker weertje hier in Noord-Holland.

    Dan moet je haakjes --> [] gebruiken. Dan weten we wanneer je OOC (Out Of Character) bent. Als je IC bent, dan zonder haakjes.

    Bij vragen/opmerkingen of een korte samenvatting omdat je het niet meer begrijpt kun je terecht bij de admin van deze RPG Jirachi of bij de onderadmin van deze RPG Caine. Ook kun je het vragen aan de mede-admin Leave en aan de hoofdmoderator Bronte.

    Veel plezier!

    ---

    LIJST:

    Claire = Leave
    Alice = Jirachi
    Jane = Caine 3de x
    Esmé = LittleTear
    Rosalie = Basecca
    Bella = MisPattinson
    Leah = Bronte
    Emily = Leave
    Kate = RoseLynn
    Huilen = Huilen
    Didyme = LittleTear
    Heidi = TheDirection
    Zafrina = BellAnn
    Lucy = xBelieveIt

    Vladimir = Jirachi 3de x
    Carlisle = Caine
    Jacob = TheDirection
    Embry = LostPromises
    Seth = Schneider
    Liam = LWTomlinson
    Fred = kiara2
    Jasper = Fenix
    Edward = Huilen
    Paul = Melodies
    Stefan = LittleTear

    Verzonnen.
    suicidal - Penelope.
    Jirachi - Rayaa.
    Leave - Elena
    LoveOfHate - Lynn.
    Fenix - Hazel.
    vbhgjv - Alyssa.
    Melodies - Sable.
    GoldStone - Charlie.
    Sammiejlove – Jennifer.
    Spaarkoe - Lucy.
    Bronte - Amy.

    EDIT: Iedereen die in de originele boekenserie is overleden, LEEFT nu weer.


    REGELS : http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=116685&page=last&message=175

    HERINNERING: Blijf alsjeblieft in je rol, mensen! Denk aan de originele karakters van het personage wat je speelt en hóu je daaraan! Doe geen dingen die ze normaal nooit zouden doen.
    Dankje :'D


    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Emily
    'Te kort. Ik heb Ave eerst weggesleept van het strand voor ze überhaupt tot rede vatbaar werd.' Glimlach ik slaperig, en nestel me zacht tegen Sam aan.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Sam Uley
    Ik sloot haar in mijn armen en deed toen mijn ogen dicht. Ik zou nog niet in slaap kunnen vallen, maar zo liggen was ook al heel prettig.
    "Ze trekt vast wel weer bij, toch."


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    -Quil-
    Ze keek me aan met grote puppy-oogjes, en ze wist dat ik daar niet tegen kon. Streng keek ik haar aan. "Dat moet je eerst aan dokter Hoektand vragen." Ze keek zoekend om zich heen. Carlisle zwaaide vrolijk naar haar. Ze huppelde naar hem toe, terwijl ik haar liefdevol nakeek.


    We're all mad here. You'll fit right in.

    [Ik ga slapen :S dus Lucy ook. :)]
    Lucy.
    De kou trok door mijn lichaam en ik liep we bij de deur. Daar eindigde de jongen zijn spoor (Sam). Ik liep richting een struik waar ik naast ging liggen. Ik bibberde, maar beet even door. Na een paar seconde lag ik te slapen. Ik sliep gelukkig met een droomloze droom. Ik bleef maar slapen. Ik zou kunnen slapen tot 4 uur 's middags maar ik zou opstaan rond 9 uur (Geen echte tijden xD)


    Faith Trust and Fairydust ~ Peter Pan

    Claire
    Vrolijk keek ik Carlisle aan. 'Mag ik Quiw helpen?' Kirde ik als een engeltje, en glimlachte mijn wisselende, witte tandjes bloot.

    Emily
    'Natuurlijk. Ze moet zichzelf nog een beetje vinden in haar plaats.' Gaapte ik, terwijl ik mijn ogen moe sloot.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Carlisle
    Ik lachte even bij de manier waarop ze Quil's naam uitsprak en knikte toen.
    "Doe maar wat jullie niet laten kunnen. Mijn huis is jullie huis en als jullie honger hebben, is er nog eten zat. Ik ga even jagen." Dat laatste was meer voor Quil bedoeld.
    "Als je onder de douche vandaan komt kun je proberen zelf het gips eraf te halen, je bent sterk genoeg om dat te kunnen en anders doe ik het voor je als ik terugkom."

    Sam Uley
    "Ik hoop dat het snel goedkomt." Ik streelde over Emily's rug en drukte nog een kus op haar wang.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    -Quil-
    Sluiks keek Carlisle me aan. Ik knikte van ja. Carlisle glimlachte. "Natuurlijk mag je hem helpen." [omg dit is zoooo fout. Sorry voor deze onderbreking.] "Jeeej!" Claire klapte in haar handjes terwijl ze naar me toe rende en op mijn rug sprong. Ik rende naar boven, naar de douche, terwijl Claire kirde van plezier.


    We're all mad here. You'll fit right in.

    [Maar Carlisle is dan ook een hoogbejaarde pedovamp (wbw)]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Claire
    Ik lachte. 'Claire doet alles voor Quiw.' Knikte ik zo serieus mogelijk. Maar dat lukte niet bepaald door het twinkelen in mijn ogen. Vrolijk stuiterde ik de trap op naar de badkamer met Quil, en zette de douche hard aan.

    Emily
    Ik glimlachte. 'Ik praat nog wel eens met haar. Misschien is het die jongen van school.' Murmelde ik meer tegen mezelf, en gaapte even.

    [ bericht aangepast op 18 okt 2011 - 0:11 ]


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Sam Uley
    Ik vloog overeind. "Welke jongen van school? Heeft ze een vriendje? Nu al?"


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Caine schreef:
    [Maar Carlisle is dan ook een hoogbejaarde pedovamp (wbw)]


    [Absoluut! Hij mag ook mee douchen (a)


    We're all mad here. You'll fit right in.

    [Gezellig (wbw)]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Emily
    Ik was ook meteen weer wakker. 'Nee, ze vond hem leuk, maar daarna zei ze niets meer erover.' Probeerde ik geruststellend.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    [We gaan Claire niet verkrachten, want dan kom ik jullie halen (cat)]


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Sam Uley
    "Dat mag ik hopen, ja," bromde ik. Avery was nog lang niet toe aan een vriendje!


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen