• Hier ga je zegmaar IC (In Character). Je moet je gedragen zoals die persoon, je moet praten als die persoon en doen zoals die persoon. Als je zegt:

    Goh, lekker weertje hier in Noord-Holland.

    Dan moet je haakjes --> [] gebruiken. Dan weten we wanneer je OOC (Out Of Character) bent. Als je IC bent, dan zonder haakjes.

    Bij vragen/opmerkingen of een korte samenvatting omdat je het niet meer begrijpt kun je terecht bij de admin van deze RPG Jirachi of bij de onderadmin van deze RPG Caine. Ook kun je het vragen aan de mede-admin Leave en aan de hoofdmoderator Bronte.

    Veel plezier!

    ---

    LIJST:

    Claire = Leave
    Alice = Jirachi
    Jane = Caine 3de x
    Esmé = LittleTear
    Rosalie = Basecca
    Bella = MisPattinson
    Leah = Bronte
    Emily = Leave
    Kate = RoseLynn
    Huilen = Huilen
    Didyme = LittleTear
    Heidi = TheDirection
    Zafrina = BellAnn
    Lucy = xBelieveIt

    Vladimir = Jirachi 3de x
    Carlisle = Caine
    Jacob = TheDirection
    Embry = LostPromises
    Seth = Schneider
    Liam = LWTomlinson
    Fred = kiara2
    Jasper = Fenix
    Edward = Huilen
    Paul = Melodies
    Stefan = LittleTear

    Verzonnen.
    suicidal - Penelope.
    Jirachi - Rayaa.
    Leave - Elena
    LoveOfHate - Lynn.
    Fenix - Hazel.
    vbhgjv - Alyssa.
    Melodies - Sable.
    GoldStone - Charlie.
    Sammiejlove – Jennifer.
    Spaarkoe - Lucy.
    Bronte - Amy.

    EDIT: Iedereen die in de originele boekenserie is overleden, LEEFT nu weer.


    REGELS : http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=116685&page=last&message=175

    HERINNERING: Blijf alsjeblieft in je rol, mensen! Denk aan de originele karakters van het personage wat je speelt en hóu je daaraan! Doe geen dingen die ze normaal nooit zouden doen.
    Dankje :'D


    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Sam Uley
    "Wat als ik nee zeg?" ik voelde me echt net weer een puber, maar vond dat het ook wel even mocht, na zo'n dag. Ik had zin om onzinnig te doen.

    [EW, ik zit alleen beneden en ik hoor allemaal enge geluiden D:]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    [Yup ^^]


    We're all mad here. You'll fit right in.

    [Heb ik ook best vaak ;3. Want soms zit ik wel tot drie uur in het weekend of vakantie, maar dan ren ik naar mn kamer x'D]

    Emily
    'Dan ga ik weer liggen als je het niet erg vind.' Ik keek even kort naar de kippenvel op mijn armen. Tjha, normaal liep ik niet in ondergoed door de kamer.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    [Ja maar dan kan ik niet meer typen. Ik ben sterk. Ik ben dapper D:
    *pakt kat op schoot*]

    Sam Uley
    "Heb je het koud? Moet ik je even opwarmen?" Wolf zijn had wel voordelen. Echt wel.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    -Quil-
    Ik gromde speels en kneep mijn ogen dicht. Een siddering ging door mijn lichaam heen, en even later zat ik breed grijnzend op mijn knieën naast het kirende meisje.


    We're all mad here. You'll fit right in.

    Emily
    'Dat klinkt erg fout liefje.' Lachte ik zachtjes, en haalde een hand door mijn zwarte haren, waarna ik weer op het bed neerplofte.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Sam Uley
    "Maar zo bedoelde ik het helemáál niet." zei ik met een hoog stemmetje en achteraan kuchte ik nog even lekker overdreven.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Claire
    'Ik jou afdrogen.' Lachte ik, en wreef eerst met de handdoek over zijn haren en gezicht, en daarna over zijn bovenlichaam en benen. 'Zo. Droog.' Kirde ik vrolijk, en pakte een handdoek voor mezelf, want intussen was ik afgekoeld en rilde ik een beetje.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Emily
    'Uhuh. Dan laat ik mijn ondergoed maar lekker aan.' Plaagde ik, en sloot mijn ogen.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Sam Uley
    "Ik zweet je er wel uit, hoor." Heerlijk, me even gedragen als puber.
    Ik sloeg mijn armen weer om Emily heen.
    "Waah, je bent echt wel koud."


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Emily
    Ik teek mijn tong uit, en zucht. 'lijkt me nogal goor.' Lachte ik zacht. 'Bovendien moet ik morgen dan weer nieuwe kussens kopen omdat jij ze dan aan flarden scheurt.' Plaagde ik lachend.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    -Quil-
    Nadat ze me lachend had afgedroogd begen ze te rillen. "Heb je het koud?" Vroeg ik bezorgd. Ze knikte en stak smekend haar armpjes naar me uit. Ik pakte haar op en hield haar als een balletje tegen mijn gloeidende borst aan, terwijl ik een handdoek van het haakje aan de muur gritste en die om haar kleine, tere lichaampje wond. "Beter?"


    We're all mad here. You'll fit right in.

    [LOL, ik zie Emily al helemaal wegdrijven met flarden van kussens om haar heen, my god.]

    Sam Uley
    "Ik zal me inhouden, beloofd!" En ik smeet de kussens weg. "We moeten tenslotte rekening houden met Avery, nietwaar? Die zal denken dat we een oorlog gevoerd hebben."


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Claire
    Ik glimlachte. 'Veeel warmer.' Lachte ik gelukzalig, en krulde me op tegen zijn warme borst. Nu was ik nog te jong voor schaamte.

    [Wat gaat er om in jouw hoofd Caine? :'D]

    Emily
    Ik lachte zacht. 'Dat zal best. Maar jij en inhouden in bed gaat hem niet worden, lieverd.' Lachte ik zachtjes, en aaide zacht over zijn buik. De warmte was bijna niet te weerstaan, zo uitnodigend. Maar, ik moest me inhouden om Sam nog even te plagen.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    [Ik heb rare kronkels in mijn hoofd, haha. Ik denk in beelden en soms zijn het wat rare beelden :'D]

    Sam Uley
    "Wil je wedden dan?" Dit vond ik een heel leuke uitdaging om aan te gaan. Ik drukte mezelf op één elleboog omhoog, boog me over Emily heen en bracht mijn gezicht heel dicht bij het hare.
    "Nou?" Grijnsde ik.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen