• Hier ga je zegmaar IC (In Character). Je moet je gedragen zoals die persoon, je moet praten als die persoon en doen zoals die persoon. Als je zegt:

    Goh, lekker weertje hier in Noord-Holland.

    Dan moet je haakjes --> [] gebruiken. Dan weten we wanneer je OOC (Out Of Character) bent. Als je IC bent, dan zonder haakjes.

    Bij vragen/opmerkingen of een korte samenvatting omdat je het niet meer begrijpt kun je terecht bij de admin van deze RPG Jirachi of bij de onderadmin van deze RPG Caine. Ook kun je het vragen aan de mede-admin Leave en aan de hoofdmoderator Bronte.

    Veel plezier!

    ---

    LIJST:

    Claire = Leave
    Alice = Jirachi
    Jane = Caine 3de x
    Esmé = LittleTear
    Rosalie = Basecca
    Bella = MisPattinson
    Leah = Bronte
    Emily = Leave
    Kate = RoseLynn
    Huilen = Huilen
    Didyme = LittleTear
    Heidi = TheDirection
    Zafrina = BellAnn
    Lucy = xBelieveIt

    Vladimir = Jirachi 3de x
    Carlisle = Caine
    Jacob = TheDirection
    Embry = LostPromises
    Seth = Schneider
    Liam = LWTomlinson
    Fred = kiara2
    Jasper = Fenix
    Edward = Huilen
    Paul = Melodies
    Stefan = LittleTear

    Verzonnen.
    suicidal - Penelope.
    Jirachi - Rayaa.
    Leave - Elena
    LoveOfHate - Lynn.
    Fenix - Hazel.
    vbhgjv - Alyssa.
    Melodies - Sable.
    GoldStone - Charlie.
    Sammiejlove – Jennifer.
    Spaarkoe - Lucy.
    Bronte - Amy.

    EDIT: Iedereen die in de originele boekenserie is overleden, LEEFT nu weer.


    REGELS : http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=116685&page=last&message=175

    HERINNERING: Blijf alsjeblieft in je rol, mensen! Denk aan de originele karakters van het personage wat je speelt en hóu je daaraan! Doe geen dingen die ze normaal nooit zouden doen.
    Dankje :'D


    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    -Quil-
    Kreunend werd ze wakker. Ik kuste haar kruin. "Goedemorgen schoonheid."

    [omg beetje kort]


    We're all mad here. You'll fit right in.

    Claire
    Ik gaapte, rekte een beetje en krulde me toen weer op tegen mijn warme Quil. 'Nog vijf minuutjes,' Fluisterde ik met een schril, slaperig stemmetje, en legde een arm van Quil die niet om me heen lag, over mijn ogen zodat het donkerder werd.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    -Quil-
    Ze pakte mijn arm vast en legde die over haar ogen. Ik moest zo hard lachen dat het eerder gebulder leek, en geschrokken schoot ze overeind, waarna ze mokkend weer ging liggen.


    We're all mad here. You'll fit right in.

    Claire
    Met mijn vuistje trommelde ik wat tegen zijn borst. 'Qu-hil!' Kreunde ik, en rolde op mijn buik, zodat ik hem slaperig aan kon kijken.

    [Geen rare ideetjes krijgen, anders heet je voortaan pedoquil ;d]


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Lucy.
    Ik snapte er niets mee van ik kende niemand meer. En ik wist niet meer wie ik was. Wat nou als die Dokter een leugen zei. Ik werd woedend. Waarom kon ik niets herinneren. Even dacht ik wan wat de dokter zei. Je bent een weerwolf. Wolven zijn snel. Met al mijn kracht probeerde ik te veranderen wat gelukkig ook lukte. Helaas wist ik niet dat ik uit mijn kleren zou scheuren. Ik zal op mezelf gaan wonen en noem mezelf dan Lucy. Lucy de wolf. Dat klonk leuk. Ik rende weg van het glazen huis. En rende het bos in waar ik over iets struikelde waardoor ik viel. Het iets stond slaperig op (iets=Sam). En verschrikt keek ik hem aan. 'Wie is dat nou weer?' Dacht ik niet wetend dat hij me zou verstaan.


    Faith Trust and Fairydust ~ Peter Pan

    [Hihi, Pedoquil, i like it:9~]

    Ik grinnikte, gedwongen om het kleine meisje nog meer te pesten. Ik pakte haar kleine hoofdje vast in mijn grote handen en ging met mijn duimen over haar oogleden heen. Ze deed haar ogen dicht. Perfect Snel kwam ik overeind, pakte Claires enkels vast en stond op. Blijkbaar had doc. het gips al van mijn been afgehaald, en ik liet Claire aan haar enkels bengelen. Ze schreeuwde het uit, terwijl ik hard lachte.


    We're all mad here. You'll fit right in.

    [ik ben er nu net trouwens weer want mijn oma kreeg een hartaanval en toen gingen we naar haar toe maar ze leefde weer :) gelukkig. En hebben Claire en Quil nu wat want Claire is toch nog echt jong? Of niet ik snap het even niet meer.]


    Faith Trust and Fairydust ~ Peter Pan

    [Zeg, laat Sam eens rustig slapen, arme jongen D:]

    Sam Uley
    Opeens knalde er iets tegen me waardoor ik half gillend wakker schrok en overeind vloog.
    "Wie, wat, waar en waarom?" riep ik verdwaasd.
    Ik lag net zo lekker!


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    [Wat gebeurd er met Sam? :O
    Mooi dat het goed gaat met je oma, spaarkoe. Claire is nu een klein meisje, en ze was verhuisd, maar ze mag bij moi (quil) blijven slapen. Ze zijn nu in Villa Cullen, want Quil had zijn been gebroken. :)]


    We're all mad here. You'll fit right in.

    [O, laat maar, ik had dat stuk van lucy nog niet gelezen :D]


    We're all mad here. You'll fit right in.

    [Puh ik vond dat Sam weer in het verhaal moest komen. En is hij in mens vorm of wolf vorm? Ik gok mens vorm :).]

    Lucy
    Ik keek verschrikt (in wolfvormatie) naar de jongen die nu opstond. Ik was super klein vergeleken met hem. Hij was groot erg groot en angstig keek ik hem aan. Zou ik hem volgends de dokter kennen? Maar ik vond hem toch echt vreemd. Waarom kon ik niet eens een keer ergens heen rennen zonder te vallen. Ik deed mijn spierwitte oren in mijn nek. Met angst in mijn ogen keek ik de jongen aan. Ik realliseerde me niet dat ik een wolf was en een mens gemakkelijk aan kon.


    Faith Trust and Fairydust ~ Peter Pan

    Claire
    Zijn vingers waren zacht, en warm waardoor ik al bijna weer in slaap viel. 'Quuiiil!' Krijste ik terwijl ik hopeloos bengelde in de lucht.

    [Pedddoo. Is het een vliegtuig? Is het een vogel? Nee, het is de pedowolf van La Push :9~]


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Sammiejlove schreef:
    [Wat gebeurd er met Sam? :O
    Mooi dat het goed gaat met je oma, spaarkoe. Claire is nu een klein meisje, en ze was verhuisd, maar ze mag bij moi (quil) blijven slapen. Ze zijn nu in Villa Cullen, want Quil had zijn been gebroken. :)]
    [Thx. Ja ik snap dat maar ik bedoel zijn ze vriendje vriendinnetje? Want dat leek even zo :P xD. Ja ik weet dat Quil zijn been gebroken had volgends mij door Bella haha xD.]


    Faith Trust and Fairydust ~ Peter Pan

    [Sam is in mensvorm, ja (:]

    Sam Uley
    "Lucy!" Ik knipperde met mijn ogen en wreef vervolgens de slaap weg.
    "Wat doe jij hier nu? Je hebt me beloofd dat je niet zonder toestemming weg zou gaan en al helemaal niet als wolf ging rondlopen. Ga weer naar huis."
    Ik plofte weer neer tegen de boom en geeuwde uitgebreid terwijl ik me eens goed en krakend uitrekte.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    -Quil-
    Ze begon tegen mijn benen aan te beuken, niet dat ik er last van had, maar ik besloot om het spelletje mee te spelen. Ik gooide haar in de lucht, waardoor ze draaide. Ik ving haar weer op met mijn handen onder haar oksels, waarna ik kreunend terug zakte op de bank. "Mijn benen!" Haar woedende gezichtje maakte plaats voor bezorgdheid.


    We're all mad here. You'll fit right in.