• Hier ga je zegmaar IC (In Character). Je moet je gedragen zoals die persoon, je moet praten als die persoon en doen zoals die persoon. Als je zegt:

    Goh, lekker weertje hier in Noord-Holland.

    Dan moet je haakjes --> [] gebruiken. Dan weten we wanneer je OOC (Out Of Character) bent. Als je IC bent, dan zonder haakjes.

    Bij vragen/opmerkingen of een korte samenvatting omdat je het niet meer begrijpt kun je terecht bij de admin van deze RPG Jirachi of bij de onderadmin van deze RPG Caine. Ook kun je het vragen aan de mede-admin Leave en aan de hoofdmoderator Bronte.

    Veel plezier!

    ---

    LIJST:

    Claire = Leave
    Alice = Jirachi
    Jane = Caine 3de x
    Esmé = LittleTear
    Rosalie = Basecca
    Bella = MisPattinson
    Leah = Bronte
    Emily = Leave
    Kate = RoseLynn
    Huilen = Huilen
    Didyme = LittleTear
    Heidi = TheDirection
    Zafrina = BellAnn
    Lucy = xBelieveIt

    Vladimir = Jirachi 3de x
    Carlisle = Caine
    Jacob = TheDirection
    Embry = LostPromises
    Seth = Schneider
    Liam = LWTomlinson
    Fred = kiara2
    Jasper = Fenix
    Edward = Huilen
    Paul = Melodies
    Stefan = LittleTear

    Verzonnen.
    suicidal - Penelope.
    Jirachi - Rayaa.
    Leave - Elena
    LoveOfHate - Lynn.
    Fenix - Hazel.
    vbhgjv - Alyssa.
    Melodies - Sable.
    GoldStone - Charlie.
    Sammiejlove – Jennifer.
    Spaarkoe - Lucy.
    Bronte - Amy.

    EDIT: Iedereen die in de originele boekenserie is overleden, LEEFT nu weer.


    REGELS : http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=116685&page=last&message=175

    HERINNERING: Blijf alsjeblieft in je rol, mensen! Denk aan de originele karakters van het personage wat je speelt en hóu je daaraan! Doe geen dingen die ze normaal nooit zouden doen.
    Dankje :'D


    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    [Heeft iemand Alice nodig? XD]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    [Sure ^-^ Ik pb je wel met de info die ik in gedachten heb, qua de situatie dan, de rest moet je zelf weten :'D]

    Emily
    'Ze is nooit aangekomen, en.. Hier is ze ook niet. Waar kan ze zijn?' Mijn stem sloeg nu toch wel weer wat over van paniek.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Lucy.
    Een beetje nerveus ging ik zitten. Ik vertrouwde hem niet, maar hij wist meer over mij. Hij ging tegenover mij zitten en met mijn ogen, die twinkelde van angst, keek ik hem aan. Ik had geen idee waarom ik naar hem toeging, maar ik MOEST meer weten over mezelf.


    Faith Trust and Fairydust ~ Peter Pan

    Jirachi schreef:
    [Heeft iemand Alice nodig? XD]
    [Lucy Zit bij Carlisle en heeft erge geheugenverlies ze weet helemaal niets meer. Ik denk dat je daar wel bij kan :)]


    Faith Trust and Fairydust ~ Peter Pan

    Sam Uley
    Ik sprong meteen overeind. "Dan ga ik haar nu zoeken."
    En ik rende naar buiten, klaar om te veranderen.

    Carlisle
    "Weet je nog wat er gisteren gebeurd is nadat je wakker bent geworden?"


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Alice
    Ik liep vrolijk naar de woonkamer toe, totdat ik Carlisle en het wolvenmeisje, Lucy zag.
    'Carlisle, wat is er met haar?' vroeg ik. Ik had het wel kunnen zien, maar helaas kon dat bij wolven niet.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Lucy.
    Ik herinnerde me alleen dat jij zei dat ik geheugenverlies had en Lucy hete. De rest wat ik nog weet is dat mijn ouders mij expres zijn kwijt geraakt.' Zei ik terwijl ik zat te peinzen. Toen keek ik naar de trap waar ik een kleine vrouw spierwit met zwart haar zag. 'Carlisle wat is er met haar?' Zei ze een beetje vrolijk. Ze kende me dus alleen ik haar niet. Wat was er met mij aan de hand?


    Faith Trust and Fairydust ~ Peter Pan

    Emily
    Ik liep achter hem aan. 'Sam, doe wel voorzichtig. Misschien is ze van streek.' Fluisterde ik zacht, en liep zelf ook al een kant op.

    Avery
    Mijn zicht was wazig door de tranen die steeds maar kwamen, ik was niet meer te trots om te huilen, ik verdiende het om te huilen. Hopeloos sloeg ik met mijn handen in het zand, en zuchtte toen. Ik was te naïef geweest.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Carlisle
    "Alice, dit is Lucy. Lucy, dit is Alice, je tante." Stelde ik ze aan elkaar voor. Nu Bella Lucy had geadopteerd, was Alice haar tante geworden.
    "Wij zijn nu je familie."

    [ bericht aangepast op 18 okt 2011 - 15:54 ]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Alice
    Ik liep naar Carlisle en Lucy toe.
    'Heeft ze hoofdpijn? Of iets anders? Geheugenverlies?' vroeg ik. Ik was nieuwsgierig naar mijn nieuwe nichtje. Ik keek Lucy vriendelijk aan.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Sam Uley
    Ik deed de moeite niet me eerst te verstoppen en uit te kleden en scheurde gewoon meteen uit mijn broek, die ik zo meteen wel bij de kapotte kussens in de vuilniszak kon gooien.
    Omdat Avery's geur bij ons huis erg sterk was, duurde het niet lang voor ik haar spoor gevonden had en die leed rechtstreeks naar het strand.
    Ik besloot eerst even toe te kijken en ging op een paar meter naast haar op de grond zitten. Afwachtend. Misschien wilde ze wel helemaal niet praten.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Avery
    'Ga weg.' Snikte ik, en veegde mijn wangen ruw droog met de rug van mijn hand. Sam zou nog het meeste kwaad worden, misschien zou hij me zelfs slaan of laten adopteren.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Sam Uley
    Ik liep langzaam naar haar toe en duwde mijn snuit tegen haar wang. Ik probeerde hiermee duidelijk te maken dat ik niet boos was, maar bezorgd.
    De vorige liep ons gesprek van mens tot mens niet goed uit, misschien kon ik als wolf meer bereiken.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Avery
    Ik trok mijn arm geïrriteerd terug. 'Ik kom niet mee naar huis.' Mompelde ik. Ik had geen idee wat hij dat of zei, maar dit leek me voor de hand liggend.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Dany (Nieuwe Personage vriendje van Avery)
    Met mijn handen tegen mijn hoofd zat ik naar de zee te staren. Hoe kon ik dat nou doen? Ik heb haar zwanger gemaakt. Ik kon mezelf wel voor mijn kop slaan. Ik wist niet wat ik moest doen, maar 1 ding wist ik wel. Ik mest Avery troosten ze had het moeilijk nu en het was mijn schuld. Ik stond op en begon te roepen. 'AVERY!!' Riep ik zo hard als ik kon. Ze had een schouder nodig om uit te huilen.

    Lucy.
    Ik knikte bij geheugenverlies. 'Alles wat ik weet is weg. Ik hoor jullie te kennen, maar ik herken jullie niet. Het spijt me maar niets komt naar boven. Mijn geheugen van afgelopen week is 1 groot zwart gat ik kan niets zien uit mijn geheugen ik weet niet eens meer wat gebeurt is.' Snikte ik zacht


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    Faith Trust and Fairydust ~ Peter Pan