• Hier ga je zegmaar IC (In Character). Je moet je gedragen zoals die persoon, je moet praten als die persoon en doen zoals die persoon. Als je zegt:

Goh, lekker weertje hier in Noord-Holland.

Dan moet je haakjes --> [] gebruiken. Dan weten we wanneer je OOC (Out Of Character) bent. Als je IC bent, dan zonder haakjes.

Bij vragen/opmerkingen of een korte samenvatting omdat je het niet meer begrijpt kun je terecht bij de admin van deze RPG Jirachi of bij de onderadmin van deze RPG Caine. Ook kun je het vragen aan de mede-admin Leave en aan de hoofdmoderator Bronte.

Veel plezier!

---

LIJST:

Claire = Leave
    Alice = Jirachi
    Jane = Caine 3de x
    Esmé = LittleTear
    Rosalie = Basecca
    Bella = MisPattinson
    Leah = Bronte
    Emily = Leave
    Kate = RoseLynn
    Huilen = Huilen
    Didyme = LittleTear
    Heidi = TheDirection
    Zafrina = BellAnn
    Lucy = xBelieveIt

Vladimir = Jirachi 3de x
    Carlisle = Caine
    Jacob = TheDirection
    Embry = LostPromises
    Seth = Schneider
    Liam = LWTomlinson
    Fred = kiara2
    Jasper = Fenix
    Edward = Huilen
    Paul = Melodies
    Stefan = LittleTear

Verzonnen.
    suicidal - Penelope.
    Jirachi - Rayaa.
    Leave - Elena
    LoveOfHate - Lynn.
    Fenix - Hazel.
    vbhgjv - Alyssa.
    Melodies - Sable.
    GoldStone - Charlie.
    Sammiejlove – Jennifer.
    Spaarkoe - Lucy.
    Bronte - Amy.

EDIT: Iedereen die in de originele boekenserie is overleden, LEEFT nu weer.

REGELS : http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=116685&page=last&message=175

HERINNERING: Blijf alsjeblieft in je rol, mensen! Denk aan de originele karakters van het personage wat je speelt en hóu je daaraan! Doe geen dingen die ze normaal nooit zouden doen.
    Dankje :'D

[ topic verplaatst door een moderator ]

Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

[Pedofiele bedoel je? :'D]

Emily
    'Ja. Die uitdaging ga ik niet uit de weg, Sammetje.' Lachte ik plagerig. Sam in bed? Die deed alles behalve zichzelf inhouden.

Feel the fire, but do not succumb to it.

-Quil-
    Met Claire nog in mijn armen trok ik mijn broek aan. Voorzichtig zette ik haar ook neer en gaf haar haar kleren. "Kleed je even aan." Ze trok een pruillipje. "Als jij me helpt." Lachend hielp ik haar in haar kleren. "Dus, wat wilt Claire doen vandaag?"

We're all mad here. You'll fit right in.

[HAHA. Dat is Carlisle! Niet ik! :'DD
    Wat zal de rest morgen wel niet denken? Die gaan kijken wat er allemaal nieuw gepost is en looool, zien ze dit :'DDD]

Sam Uley
    En toen wilde ik niet meer praten en drukte ik mijn lippen gretig op de hare. Ik hoopte maar dat Avery muziek aan het luisteren was, want Emily had gelijk, ik kon me nooit inhouden. Het zal wel een wolvending wezen. Beest in bed.

[Bad thinking bij sommige dingen kan ik het niet laten :'D]

Emily
    Ik lachte even zachtjes, en streek met mijn vingers over zijn borst, waardoor er kippenvel op zijn huid ontstond. Niet veel later prutste hij met de sluiting van mijn bh. 'Lukt het niet?' Lachte ik wat plagerig.

Claire
    'Uhm..' Ik dacht even na, waardoor er een fronsje boven mijn ogen onstond. 'Naar het strand!' Kirde ik vrolijk, en keek hem toen aan. 'Maar dan wel pas als jij heeeewemaal beter bent.' Lachte ik streng.

[Hahaha, beest in bed, geniaal! Echt irritant, post ik wat nieuws, zijn we al op de volgende pagina *zucht theatraal*]

[Dirtyminded... dirtyminded...]

Sam Uley
    "Ze moeten echt eens manvriendelijke bh's gaan uitvinden," zuchtte ik. Ze waren mooi om naar te kijken, maar als je de inhoud wilde, moest je eerst langs een heleboel haakjes die nooit, maar dan ook nooit, open wilden.

Emily
    Ik stak mijn tong uit, en klikte zelf het sluitinkje maar los. 'Je bent gewoon te.. eh.. Grof.' Lachte ik uiteindelijk met een geamuseerde blik.

Caine schreef:
    [Dirtyminded... dirtyminded...]

Sam Uley
    "Ze moeten echt eens manvriendelijke bh's gaan uitvinden," zuchtte ik. Ze waren mooi om naar te kijken, maar als je de inhoud wilde, moest je eerst langs een heleboel haakjes die nooit, maar dan ook nooit, open wilden.

[Scheur dan gewoon xD]

Sam Uley
    "Ik ben altijd heel subtiel, lief en zacht," zei ik lachend en ik smeet de bh ergens in een donker hoekje.

[Daar is Emily niet blij mee (cat)]

[Nee, Sam heeft een scheurverbod (cat)]

Emily
    'Ja ja.' Lachte ik hoofdschuddend, en sloeg mijn armen over elkaar. 'Geloof je het zelf? Meneer subtiel, hm.' Lachte ik geamuseerd.

[Lol die twee (cat) doen het hem gewoon X'D]

Sam Uley
    "Niet dan?" vroeg ik schijnheilig en ik gooide mezelf met gespreide benen over Emily heen.

[^-^]

Emily
    Ik lachte zacht, en zijn blik ontwijkend porde ik in zijn zij. 'Subtiel valt onder míjn categorie.' Grijnsde ik zelfvoldaan.

-Quil-
    Ik keek bedenkelijk, maar knipte toen in mijn vingers. "Dan gaan we maar Spongebob kijken," zei ik lachend.