• Hier ga je zegmaar IC (In Character). Je moet je gedragen zoals die persoon, je moet praten als die persoon en doen zoals die persoon. Als je zegt:

    Goh, lekker weertje hier in Noord-Holland.

    Dan moet je haakjes --> [] gebruiken. Dan weten we wanneer je OOC (Out Of Character) bent. Als je IC bent, dan zonder haakjes.

    Bij vragen/opmerkingen of een korte samenvatting omdat je het niet meer begrijpt kun je terecht bij de admin van deze RPG Jirachi of bij de onderadmin van deze RPG Caine. Ook kun je het vragen aan de mede-admin Leave en aan de hoofdmoderator Bronte.

    Veel plezier!

    ---

    LIJST:

    Claire = Leave
    Alice = Jirachi
    Jane = Caine 3de x
    Esmé = LittleTear
    Rosalie = Basecca
    Bella = MisPattinson
    Leah = Bronte
    Emily = Leave
    Kate = RoseLynn
    Huilen = Huilen
    Didyme = LittleTear
    Heidi = TheDirection
    Zafrina = BellAnn
    Lucy = xBelieveIt

    Vladimir = Jirachi 3de x
    Carlisle = Caine
    Jacob = TheDirection
    Embry = LostPromises
    Seth = Schneider
    Liam = LWTomlinson
    Fred = kiara2
    Jasper = Fenix
    Edward = Huilen
    Paul = Melodies
    Stefan = LittleTear

    Verzonnen.
    suicidal - Penelope.
    Jirachi - Rayaa.
    Leave - Elena
    LoveOfHate - Lynn.
    Fenix - Hazel.
    vbhgjv - Alyssa.
    Melodies - Sable.
    GoldStone - Charlie.
    Sammiejlove – Jennifer.
    Spaarkoe - Lucy.
    Bronte - Amy.

    EDIT: Iedereen die in de originele boekenserie is overleden, LEEFT nu weer.


    REGELS : http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=116685&page=last&message=175

    HERINNERING: Blijf alsjeblieft in je rol, mensen! Denk aan de originele karakters van het personage wat je speelt en hóu je daaraan! Doe geen dingen die ze normaal nooit zouden doen.
    Dankje :'D


    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Claire
    Ik glimlachte, en klauterde weer op zijn schoot, waar ik mijn armpjes om zijn warme nek heen sloeg. 'Van mamma mag ik even bij jou blijven, omdat ik je zo miste.' Lachte ik vrolijk. 'Dan kan Cwaire, Quiw verplegen.' Kirde ik nog vrolijker. Sommige letters kon ik nog steeds niet goed uitspreken, maar ik deed mijn best.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    [Volgens mij wel. Maar ik weet nu even niet wat ik met mijn personages moet doen. :x]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Rosalie.

    Een beetje verdrietig staar ik uit het raam. Ik zie Renesmee vrolijk spelen en ik droom erover hoe het zou zijn om zelf kinderen te hebben, oud en grijs te worden... Een moeder en een grootmoeder zijn... Als ik Renesmee samen met Bella zie gaat er automatisch een steek door mijn hart, een steek van jaloezie.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    -Quil-
    Ik lachte om het opgetogen gezichtje van Claire en in mijn gedachte knuffelde ik Claire's moeder dood. Ze mocht bij mij blijven. "Lieverd, je hoeft mijn been niet meer te verplegen, jouw wonderlijke kusjes hebben mijn been geheeld," zei ik grinnikend. Ze keek me met grote ogen aan. "Maar de dokter," ik wees naar Carlisle, die met zijn ogen gesloten aan tafel zat, "zegt dat ik nog niet weg mag." Claire volgde mijn vinger, en keek fronsend naar Carlisle. "Dus als jij hem nu even overhaalt, dan kunnen we naar huis." "Geen sprake van, Ateara. Je moet hier blijven, in ieder geval vannacht." "Mag ik dan ook blijven?" vroeg Claire zachtjes. Ik drukte een kusje op haar wang. "Natuurlijk, van mij wel."

    [ bericht aangepast op 17 okt 2011 - 22:12 ]


    We're all mad here. You'll fit right in.

    [Waar is iedereen eigenlijk? En dan bedoel ik iedereen van de Cullens, de Denali's, de leden van de wolfpack, etc....:O]


    We're all mad here. You'll fit right in.

    [No idea. Weet alleen dat Tanya, Irina, Vladimir en Stefan nog in Dubai zijn en dat Carlisle voor standbeeld speelt en dat Sam nog steeds in een of ander bos ligt.]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    [Idunno :]]

    Claire
    Ik slaakte een kreetje van plezier, en nestelde me tegen Quil aan. 'Ik hou van jou, Quil.' Glimlachte ik. Dit was de eerste keer dat ik niet Claire houd van Quil zei, maar in de eerste persoon.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    -Quil-
    "Ik hou van jou, Quil," zei ze, gelukkig zuchtend. Mijn glimlach werd zo nodig nog breder. En wat me opviel was dat ze niet in derde persoon sprak. Dat leek zij zich ook te realiseren, want ze hapte naar adem. Ik grinnikte. "Quil houdt ook van Claire." Ze haalde haar hoofd van mijn schouder af en keek me met fonkelende oogjes aan. Ik gaapte. Ik hield Claire stevig vast terwijl ik me verzette op de bank. Ik lag nu languit op de bank, met mijn hoofd op de armleuning, en mijn benen over de andere kant. Claire ging ook languit op mij liggen, haar hoofd op mijn borst. Ik sloeg mijn armen om haar heen. "Weltrusten Claire." "Weltruste Quil, truste Carl." Ik lachte nog even. "Slaap wel, beide."


    We're all mad here. You'll fit right in.

    Claire
    Ik drukte een kusje op zijn mond, en ging nestelde me toen weer tegen hem aan om te slapen. Met Quil in de buurt had ik nooit een deken nodig. Quil was veel beter dan een deken.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    -Carmen-
    Nadat ik klaar was met jagen ging ik mijn spullen pakken. En toen moest ik toch echt bellen. De telefoon ging een paar keer over. "Met Tanya." "Hey Tanya, met Carmen. Ik wilde je even opzoeken, dus waar ben je?" "In Dubai." "Oké, dan zie je me waarschijnlijk over een paar dagen." "Prima. Tot dan!" "Groetjes aan Irina!" "Doe ik." Ze hing op en ik zette de laptop aan. Ik kocht last minute kaartjes en ging verder met inpakken. Vannacht zou ik vertrekken.


    We're all mad here. You'll fit right in.

    [Quil? (A)]


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    [Jah? Quil Slaapt, denk ik? Moet ik hem wakker maken? (A)]


    We're all mad here. You'll fit right in.

    [Jaaah ;D]


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    -Quil-
    Ik werd wakker door een koude hand die op mijn voorhoofd lach. Slaapdronken keek ik in het gezicht van Carlisle. "Wat iws er?" vroeg ik. "Jake is genezen.""O." Ik gaapte. Claire lag nog vredig te slapen. Carlisle glimlacht even. "Wel een mooi meisje." Ik glimlach ook. "Dat is ze zeker."


    We're all mad here. You'll fit right in.

    Claire
    Ik kreunde even slaapdronken, en duwde mijn handjes voor mijn ogen tegen het felle licht. 'Hm-hmmm.' Kreunde ik wat slaperig.


    Feel the fire, but do not succumb to it.