• Hier ga je zegmaar IC (In Character). Je moet je gedragen zoals die persoon, je moet praten als die persoon en doen zoals die persoon. Als je zegt:

Goh, lekker weertje hier in Noord-Holland.

Dan moet je haakjes --> [] gebruiken. Dan weten we wanneer je OOC (Out Of Character) bent. Als je IC bent, dan zonder haakjes.

Bij vragen/opmerkingen of een korte samenvatting omdat je het niet meer begrijpt kun je terecht bij de admin van deze RPG Jirachi of bij de onderadmin van deze RPG Caine. Ook kun je het vragen aan de mede-admin Leave en aan de hoofdmoderator Bronte.

Veel plezier!

---

LIJST:

Claire = Leave
    Alice = Jirachi
    Jane = Caine 3de x
    Esmé = LittleTear
    Rosalie = Basecca
    Bella = MisPattinson
    Leah = Bronte
    Emily = Leave
    Kate = RoseLynn
    Huilen = Huilen
    Didyme = LittleTear
    Heidi = TheDirection
    Zafrina = BellAnn
    Lucy = xBelieveIt

Vladimir = Jirachi 3de x
    Carlisle = Caine
    Jacob = TheDirection
    Embry = LostPromises
    Seth = Schneider
    Liam = LWTomlinson
    Fred = kiara2
    Jasper = Fenix
    Edward = Huilen
    Paul = Melodies
    Stefan = LittleTear

Verzonnen.
    suicidal - Penelope.
    Jirachi - Rayaa.
    Leave - Elena
    LoveOfHate - Lynn.
    Fenix - Hazel.
    vbhgjv - Alyssa.
    Melodies - Sable.
    GoldStone - Charlie.
    Sammiejlove – Jennifer.
    Spaarkoe - Lucy.
    Bronte - Amy.

EDIT: Iedereen die in de originele boekenserie is overleden, LEEFT nu weer.

REGELS : http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=116685&page=last&message=175

HERINNERING: Blijf alsjeblieft in je rol, mensen! Denk aan de originele karakters van het personage wat je speelt en hóu je daaraan! Doe geen dingen die ze normaal nooit zouden doen.
    Dankje :'D

[ topic verplaatst door een moderator ]

Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

Lucy.
    Ik gromde doordat die jongen wat tegen me zei. Ik moest TOESTEMMING VRAGEN?? hoe kon dat nou weer ik KENDE hem niet eens. Ik gromde luid naar hem hoe durfde hij mij te commanderen. Hij was mijn vader niet ik had geen vader meer. Familie was een blok aan je been! De jongen sprong op toen ik harder gromde en werd boos doordat ik dat deed.

Faith Trust and Fairydust ~ Peter Pan

Claire
    Snel klauterde ik van zijn schoot af, en drukte kusjes op zijn benen. 'Beter Quiw?' Fluisterde ik in paniek met bezorgdheid. Ik was helemaal niet meer boos.

Feel the fire, but do not succumb to it.

Sam Uley
    "Lucy! Hou op! Ik heb hier nu geen zin in we hebben het hier al over gehad! Ik wil terug naar huis, terug naar mijn vrouw en dochter en jij komt gewoon mee." zei ik bars. Ik was al niet erg gezellig als ik net wakker was, maar Lucy maakte het net even erger.
    Waarom deed ze nu zo terwijl ik vanmiddag nog een goed gesprek met haar had gehad? Ze had me dingen beloofd!
    Ik liep langs haar heen en beende met snelle passen terug naar mijn huis toe.

-Quil-
    Ze zat me als een bezetene kusjes te geven. "Dankjewel Claire, veel beter," zuchtte ik. Een brede grijns verscheen op haar gezicht. Ze klauterde weer op mijn schoot en nestelde zich tegen mij aan. Ik wou me net laten terugzakken tegen de rugleuning, toen er luid gerommel klonk. Verschrikt veerde Claire overeind en ik zuchtte diep. Honger.

We're all mad here. You'll fit right in.

Lucy.
    Ik snapte er niets meer van. Ik begreep het niet meer. Zachtjes jankte ik ik had wel hulp nodig. Ik wist blijkbaar niets meer geen klein stipje van de afgelopen dagen het was 1 zwart gat. Vocht vulde mijn ogen. Waarom hate de mensen die ik niet kende mij. Wat had ik verkeerd gedaan en wat had ik besproken? Ik wist even niets meer. De jongen kwam terug en keek naar me. 'Ik wou niet zo uitbarsten Lucy, maar jij houd je niet aan je afspraak.' de laatste zin sprak hij niet super aardig uit. Ik snapte niet wat hij bedoelde en tekende een vraagteken in het zand met mijn scherpe nagel.

Sam Uley
    "Denk even aan het gesprek van vanmiddag! Op de bank? Bij Emily en mij thuis? Zeg me niet dat je het vergeten bent, want ik ga niet opnieuw afspraken maakt als jij ze toch weer vergeet. Denk maar goed na en kom dan terug."
    En toen rende ik weg, terug naar mijn huis.

Claire
    Ik glimlachte, en rommelde in mijn rugtasje dat ik op de grond had gezet. Daaruit haalde ik een chocoladereep. 'Asjeblieft.' Glimlachte ik, en gaf hem de reep aan. Daarna nestelde ik me weer tegen hem aan terwijl hij de chocolade opschrokte.

Lucy.
    Hulpeloos keek ik naar de jongen die wegrende. Ik moest hem het vragen over mijn verleden. Hij kende me blijkbaar. Ik hem alleen niet. Ik had eerst kleding nodig. Ik rende naar mijn boomhut waar ik mij altijd nestelde. Ik klom in mijn wolf gedaante moeizaam de boom in en trok een shirtje en een broek eruit. Ik volgde de jongens zijn spoor weer en zag een mooi maar schattig huisje. Ik veranderde en deed snel mijn kleding aan. Misschien zou hij antwoord weten op mijn vragen. In mijn normale kleding klopte ik aan waar hij de deur open deed. Bang keek ik naar hem hij was zo veel groter en sterker!

Sam Uley
    "Emily? Lieverd? Ben je thuis?" vroeg ik.

Emily
    Ik lag op de bank, en sliep. Avery lag naast me, ook slapend. Ik hoorde Sam ergens wel, maar was nog niet te wakker om antwoord te geven.

Sam Uley
    Opeens viel mijn blik op de slapende Emily en Avery op de bank en meteen had ik spijt van mijn geroep. Ze lagen er allebei zo lief bij dat ik op mijn tenen naar de kast liep, er een dekentje uithaalde, die over ze heen legde, ze allebei een kus op hun hoofd gaf en vervolgens weer op mijn tenen naar boven liep. Daar plofte ik op mijn rug op het grote bed, maar nu was ik te wakker om weer in slaap te vallen. Shit.

Emily
    Avery draaide ze om, waardoor ik wazig met mijn ogen knipperde, en zacht an de bank stapte. Nog slaperig legde ik de deken weer goed over haar heen. Boven klonk gestommel. Zou Sam terugzijn? Vrolijk, en slaperig tegelijkertijd sloop ik naar boven, en plofte naast Sam neer. 'Hee.' Glimlachte ik zacht, slaperig.

-Quil-
    Ze gaf me een chocoladereep, die ik dankbaar opat. Ze had zich weer tegen me aan genesteld. Even liet ik me ontspannen terugzakken op de bank en sloot mijn ogen, maar toen kwam toch echt het moment om op te staan. Voorzichtig tilde ik Claire van mijn schoot af en legde haar op de bank. Ze keek me met smekende oogjes aan. "Wat ga je doen?" Ik knipoogde naar haar. "Douchen, ik stink naar hond." Carlisle begon te lachen. Claire keek hem even verontwaardigd aan, maar toen ik ook begon te lachen, lachte ze mee.

We're all mad here. You'll fit right in.

Sam Uley
    Ik draaide me naar Emily toe en lachte.
    "Lekker geslapen?" grinnikte ik zachtjes, wetend dat Avery beneden nog lag te slapen.

Claire
    'Claire ook douchen?' Glimlachte ik hoopvol, en ging op de grond staan, waarna ik vrolijk begon te springen met puppyoogjes. Niemand kon dat weerstaan, en Quil al helemaal niet.