• Hier ga je zegmaar IC (In Character). Je moet je gedragen zoals die persoon, je moet praten als die persoon en doen zoals die persoon. Als je zegt:

    Goh, lekker weertje hier in Noord-Holland.

    Dan moet je haakjes --> [] gebruiken. Dan weten we wanneer je OOC (Out Of Character) bent. Als je IC bent, dan zonder haakjes.

    Bij vragen/opmerkingen of een korte samenvatting omdat je het niet meer begrijpt kun je terecht bij de admin van deze RPG Jirachi of bij de onderadmin van deze RPG Caine. Ook kun je het vragen aan de mede-admin Leave en aan de hoofdmoderator Bronte.

    Veel plezier!

    ---

    LIJST:

    Claire = Leave
    Alice = Jirachi
    Jane = Caine 3de x
    Esmé = LittleTear
    Rosalie = Basecca
    Bella = MisPattinson
    Leah = Bronte
    Emily = Leave
    Kate = RoseLynn
    Huilen = Huilen
    Didyme = LittleTear
    Heidi = TheDirection
    Zafrina = BellAnn
    Lucy = xBelieveIt

    Vladimir = Jirachi 3de x
    Carlisle = Caine
    Jacob = TheDirection
    Embry = LostPromises
    Seth = Schneider
    Liam = LWTomlinson
    Fred = kiara2
    Jasper = Fenix
    Edward = Huilen
    Paul = Melodies
    Stefan = LittleTear

    Verzonnen.
    suicidal - Penelope.
    Jirachi - Rayaa.
    Leave - Elena
    LoveOfHate - Lynn.
    Fenix - Hazel.
    vbhgjv - Alyssa.
    Melodies - Sable.
    GoldStone - Charlie.
    Sammiejlove – Jennifer.
    Spaarkoe - Lucy.
    Bronte - Amy.

    EDIT: Iedereen die in de originele boekenserie is overleden, LEEFT nu weer.


    REGELS : http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=116685&page=last&message=175

    HERINNERING: Blijf alsjeblieft in je rol, mensen! Denk aan de originele karakters van het personage wat je speelt en hóu je daaraan! Doe geen dingen die ze normaal nooit zouden doen.
    Dankje :'D


    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    [Er komt er iemand achter hoor :'D Mwehheheee]

    Emily
    'Eigenlijk wel ja. Dit voelt namelijk als een verkrachting.' Lachte ik, en schudde mijn hoofd even. We leken wel op stoned pubers.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    [Sssht, het is laat, mijn brein is traag, gaat bijna achteruit :'DD]

    Sam Uley
    Ik schoof meteen weer van haar af. "Zo beter dan, mevrouw?"


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    [Ja ja ^-^]

    Emily
    Ik grinnik, en sla mijn armen over elkaar. 'Veel beter meneer.' Grinnikte ik, en bekeek hem even. 'Ik kan je uiteraard ook nog een nachtje laten wachten. Hmm.. Ik denk dat ik dat maar ga doen.' Grijnsde ik op een plagerig toontje, en gooide mijn benen over de bedrand, waarna ik mijn ogen afspeurde naar mijn verloren bh.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    [Ja echt! Believe me (cat)]

    Sam Uley
    "Dat dacht ik dus even niet," grijnsde ik en ik greep haar om haar middel met een arm en trok haar terug het bed op.
    "Dat zou je me toch nóóit aandoen?"

    [ bericht aangepast op 18 okt 2011 - 2:03 ]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen



    Emily
    Ik lachte. 'Wat niet, liefje?' Glimlachte ik onschuldig, en keek hem dan ook uitermate onschuldig aan.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    [Goed zo :'D]

    Sam Uley -echt, ik kan dat niet uitspreken hè-
    "Mij een hele dag laten wachten. En kijk me niet zo aan, straks bespring ik je weer." En weer die wenkbrauwwiebel. Pubers dat we waren.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Emily
    'Een hele dag laten wachten waarop? Seks? Verkracht dan gewoon een puma als je, je moet afreageren.' Plaagde ik met een duivels grijnsje, en sloeg mijn armen over elkaar.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    [HAHAHA, my god!]

    Sam Uley
    "Een póema? Wát? Maar daar kan ik nooit zoveel van genieten als van jou!" lachte ik.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    [(baby)]

    Emily
    Ik grinnikte. 'Ik ben niet zo makkelijk als een poema.' Glimlachte ik, en rolde om, op mijn buik, en sloot mijn ogen.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    [Beelden van Sam en een poema. D:]

    Sam Uley
    "Dat maakt het juist des te aantrekkelijker." Plagend trok ik Emily's string een stukje naar beneden.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    [Oehh heet. :9~]

    Emily
    Ik kreunde hoofdschuddend in het kussen, en zuchtte. 'Sam, je bent een verschrikkelijke puber.' Lachte ik met mijn gezicht nog altijd in het kussen gedrukt.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    [Jij hebt ook rare kronkels in je hoofd, ontken het maar niet *O*]

    Sam Uley
    "Ik weet het, ik weet het." En met één beweging trok ik de string nog verder naar beneden.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    [(nerd)]

    Emily
    'Sa-ham.' Mompelde ik zuchtend. Die jongen had echt geen geduld, maar dat was soms eigenlijk best lief.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    [Wajow, dat ding heeft weer eens aan de drugs gezeten.]

    Sam Uley
    "Emilyyyy." Zei ik op dezelfde toon terug. "Je moet me ook niet zo pesten." Plagend drukte ik een kusje tussen haar schouderbladen.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Emily
    Ik rilde. 'Doe niet zo geme-heen!' Lachte ik. 'Wat je ook doet, doe het dan maar nu anders irriteer je me dood.' Grinnikte ik.

    [Ikke wille ookee _O_]


    Feel the fire, but do not succumb to it.