• Hier ga je zegmaar IC (In Character). Je moet je gedragen zoals die persoon, je moet praten als die persoon en doen zoals die persoon. Als je zegt:

    Goh, lekker weertje hier in Noord-Holland.

    Dan moet je haakjes --> [] gebruiken. Dan weten we wanneer je OOC (Out Of Character) bent. Als je IC bent, dan zonder haakjes.

    Bij vragen/opmerkingen of een korte samenvatting omdat je het niet meer begrijpt kun je terecht bij de admin van deze RPG Jirachi of bij de onderadmin van deze RPG Caine.

    Veel plezier!

    ---

    LIJST:

    Renesmee = Jirachi
    Chelsea = Jirachi
    Jane = Caine 3de x
    Esmé = LittleTear
    Rosalie = Basecca
    Bella = MisPattinson
    Alice = LoveOfHate
    Leah = Bronte
    Emily = Leave
    Claire = Ingeling
    Kate = RoseLynn
    Huilen = Huilen
    Didyme = LittleTear
    Heidi = The Direction
    Zafrina = BellAnn
    Lucy = xBelieveIt
    Rachel = Leave 3de x

    Vladimir = Jirachi 3de x
    Carlisle = Caine
    Jacob = TheDirection
    Embry = LostPromises
    Seth = Schneider
    Liam = Abernathy
    Alec = Abernathy
    Fred = kiara2
    Jasper = Fenix
    Edward = Huilen
    Emmett = JokerAndMe
    Paul = Melodies

    Verzonnen.
    suicidal - Penelope.
    Leave - Elena
    LoveOfHate - Lynn.
    Fenix - Hazel.
    vbhgjv - Alyssa.
    Melodies - Sable en Melody.
    GoldStone - Charlie.
    Sammiejlove – Jennifer.
    Spaarkoe - Lucy.

    EDIT: Iedereen die in de originele boekenserie is overleden, LEEFT nu weer. Iedereen! Pas als je overlijd in deze RPG, ben je echt dood.


    HERINNERING: Blijf alsjeblieft in je rol, mensen! Denk aan de originele karakters van het personage wat je speelt en hóu je daaraan! Doe geen dingen die ze normaal nooit zouden doen.
    Dankje :'D


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 15 okt 2011 - 22:39 ]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Elena
    ''Ze was zo mooi. Beide maar de meisje.. Ik kreeg er kriebels van in mijn buik.'' Glimlachte ik in gedachten verzonken. Ik peinsde me suf. Een Renesmee, maar dan van mij en zo mooi. Ik zuchtte diep.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Sam Uley
    Het ene moment had ze nog een grapje gemaakt en het volgende moment zakte ze helemaal in elkaar.
    'Em? Emily? Lieverd?' mijn stem werd steeds luider en paniekeriger, toen ik merkte dat ze niet reageerde. Ik pakte haar hand, maar ze kneep er niet in. Ik zwaaide voor haar ogen, maar ze volgde mijn vingers niet.
    'Carlisle! Doe iets!' riep ik blindelings, ik zag niet dat hij allang bezig was.

    Carlisle
    Meteen toen merkte dat Emily weg viel belde ik het ziekenhuis op om onmiddellijk een ambulance te sturen en de OK gereed te maken voor een keizersnede. Emily kon dit niet in haar eentje en dus namen we het nu van haar over.
    Ik nam haar pols en controleerde de hartslag van de baby. Sam was volledig in paniek.
    'Dráág haar naar het ziekenhuis!' gilde hij woest. Ik legde kalmerend mijn hand op zijn schouder maar die sloeg hij weg.
    'Sam, luister. Ik kan haar niet dragen, dat is te gevaarlijk voor haar en het kind. In de ambulance kunnen ze haar meteen helpen en in het ziekenhuis gaan we een keizersnede uitvoeren. Over iets meer dan een uur heb jij je kind.'
    Maar Sam leek niet gerustgesteld.
    'En Emily dan?' zijn stem sloeg over.
    'Met Emily komt alles goed, dat beloof ik je.'


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Leah
    Ik hoorde voetstappen voor me, nu ja eerder de gemakkelijke gang van de wolf. Nergens was de wolf in beeld.


    Ex astris, sciencia

    Sable
    Het meisje keek een beetje om zich heen. Ik zette me af en sprong over haar heen. Toen ik landde rolde ik op mijn rug en ik keek haar aan.

    [ bericht aangepast op 15 okt 2011 - 20:25 ]


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky

    Vladimir
    Ik werd uit gedachten geschud door Elena.
    'Kriebels? Hoe bedoel je?...' vraag ik niet-begrijpend.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Emily
    Ik vóélde mijn kind in paniek raken. Ik wilde het in mijn armen houden maar.. Sam was helemaal een kip zonder kop geworden. ''Doe nu iets voor de baby.'' Fluisterde ik zwak en schril. Ik kon mijn ogen niet openen, of meer zeggen, maar ze moesten nú iets doen voor mijn baby, want nu ik zo diep heen was, kon ik het hartslagje voelen. Paniekerig, haperig. Ze kon niet wachten, ze moest er nu uit.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    [Ja, ik moet ook nog een abo nemen]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    [Vergeten :L]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Elena
    ''Gewoon, bij de gedachten aan zo'n lief kindje. Zoiets als verliefdheid, maar dan iets anders.'' Glimlachte ik, en haalde nog even het beeld van het meisje voor mijn ogen.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Vladimir
    'Hoe oud is je buurmeisje eigenlijk?' vraag ik. Ik glimlachte ook bij de gedachte van een dochter. Dan zou ik toch nog familie hebben. Maarja..


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Leah
    De wolf sprong net over me heen. Geschrokken deinsde ik achteruit, maar toen zag ik dat het geen normale wolf was, hij was te groot. De wolf keek me aan met grote, bruine ogen.
    "Wie ben jij?" vroeg ik verwonderd.

    [ bericht aangepast op 15 okt 2011 - 20:30 ]


    Ex astris, sciencia

    Carlisle
    Ik deed opnieuw een check, eentje die ik iedere vijf minuten deed. Het was frustrerend dat mensenauto's zo traag waren, maar daar kon ik niets aan doen.
    Ik onderzocht eerst Elena, die niet in levensgevaar was en toen het kindje. Ik merkte dat de hartslag was veranderd.
    In plaats van goed en regelmatig, was hij nu haperig, alsof hij er ieder moment mee kon stoppen.
    Er was geen tijd te verliezen, de keizersnede moest hier en nu worden uitgevoerd.
    'Sam, ik ga nu de keizersnede doen, misschien kun je beter de kamer verlaten,' zei ik tegen Sam terwijl ik Emily verdoofde en alle spullen die uit voorzorg al had meegenomen klaar legde.
    Sam zag eruit alsof hij ieder moment kon flauwvallen, maar herpakte zichzelf toen weer.
    'Nee... ik blijf. Ik moet bij haar en onze baby blijven.' zei hij en hij pakte resoluut Emily's hand en drukte er een kus op.
    'We krijgen jou en ons kindje hier doorheen, Emily, hoor je dat? Het komt helemaal goed. Dat beloof ik je,'


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Elena
    ''Ze is drie.'' Glimlach ik. ''Alyssa is een mooie naam. Zo zou ik het meisje noemen, denk ik.'' Knik ik.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Emily
    Ik glimlachte toen ik de woorden horen, en glimlachte. Het zou goed komen met mijn kindje. Maar ik wilde helemaal geen keizersnede, nog een litteken. Ik moest laten zien dat ik het zelf kon afmaken. ''I-ik wil het zelf doen.'' Fluisterde mijn stem schril, maar resoluut. Ik dwóng het mezelf gewoon te doen.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Sable
    Toen ik op mijn achterpoten ging staan om terug te veranderen, deed het meisje snel haar handen voor haar ogen. Ik deed mijn broek aan en schudde mijn haar. 'Ik ben Sable Maze,, en jij??'


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky