• Hier ga je zegmaar IC (In Character). Je moet je gedragen zoals die persoon, je moet praten als die persoon en doen zoals die persoon. Als je zegt:

    Goh, lekker weertje hier in Noord-Holland.

    Dan moet je haakjes --> [] gebruiken. Dan weten we wanneer je OOC (Out Of Character) bent. Als je IC bent, dan zonder haakjes.

    Bij vragen/opmerkingen of een korte samenvatting omdat je het niet meer begrijpt kun je terecht bij de admin van deze RPG Jirachi of bij de onderadmin van deze RPG Caine.

    Veel plezier!

    ---

    LIJST:

    Renesmee = Jirachi
    Chelsea = Jirachi
    Jane = Caine 3de x
    Esmé = LittleTear
    Rosalie = Basecca
    Bella = MisPattinson
    Alice = LoveOfHate
    Leah = Bronte
    Emily = Leave
    Claire = Ingeling
    Kate = RoseLynn
    Huilen = Huilen
    Didyme = LittleTear
    Heidi = The Direction
    Zafrina = BellAnn
    Lucy = xBelieveIt
    Rachel = Leave 3de x

    Vladimir = Jirachi 3de x
    Carlisle = Caine
    Jacob = TheDirection
    Embry = LostPromises
    Seth = Schneider
    Liam = Abernathy
    Alec = Abernathy
    Fred = kiara2
    Jasper = Fenix
    Edward = Huilen
    Emmett = JokerAndMe
    Paul = Melodies

    Verzonnen.
    suicidal - Penelope.
    Leave - Elena
    LoveOfHate - Lynn.
    Fenix - Hazel.
    vbhgjv - Alyssa.
    Melodies - Sable en Melody.
    GoldStone - Charlie.
    Sammiejlove – Jennifer.
    Spaarkoe - Lucy.

    EDIT: Iedereen die in de originele boekenserie is overleden, LEEFT nu weer. Iedereen! Pas als je overlijd in deze RPG, ben je echt dood.


    HERINNERING: Blijf alsjeblieft in je rol, mensen! Denk aan de originele karakters van het personage wat je speelt en hóu je daaraan! Doe geen dingen die ze normaal nooit zouden doen.
    Dankje :'D


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 15 okt 2011 - 22:39 ]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Emily
    Ik aaide zachtjes over haar fragiele wangetje, en duwde met mijn hand het zuurstof masker van me weg. Zo kon ik mijn meisje niet troosten. Zachtjes drukte ik een kusje op haar perfecte babyhaartjes. Mijn hart stond eventjes stil toen in in haar chocoladebruine oogjes keek. Het meisje begon te lachen, en drukte mijn pink in haar mondje. Haar zachtroze lipjes sabbelden zachtjes op mijn vinger, terwijl ik mijn andere hand zwakjes op die van Sam legde. Ik was nogsteeds zwak. Maar mijn gezin hield me overeind. ''Hoe heet ze Sam?'' Glimlachte ik, hij mocht het bepalen voor onze dochter.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    [Leah]
    "Ja," antwoordde ik, "zij zijn ook Quilleutes. Ik neem aan van wel. Als je in je wolfvorm bent, ben je dan verbonden met de andere wolven van het pack?"


    Ex astris, sciencia

    Sam Uley
    'A-avery... Avery Lexi Uley...' fluisterde ik. Dat moest haar naam worden. Opeens moest ik lachen en huilen tegelijk. Ik drukte heel voorzichtig een kusje op Avery's voorhoofd en daarna omhelsde ik Emily.
    'Je hebt het fantastisch gedaan, lieverd. Geweldig. Ik hou zo zielsveel van je,' fluisterde ik met mijn gezicht in haar hals. Daarna richtte ik me weer op en drukte mijn lippen op de hare. Nu waren we een gezinnetje. Een volstrekt gelukkig, perfect gezinnetje. Emily, ik en Avery.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Emily
    Ik glimlachte. ''Avery.. Ze heeft nu al een stuk of acht grote broers, en een geweldige vader.'' Glimlachte ik. ''Hoe zouden de anderen reageren?'' Mijn ogen glommen van de vrolijkheid. Ik wist zeker dat iedereen haar van me af zou pakken. ''Blijf je voor me staan zodat ze als iedereen weg gaat nog wel in ons huisje ligt?'' Glimlachte ik plagerig. Ze was ook zo mooi en lief.. En warm en.. Perfect. Perfecter dan welke baby dan ook.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    bella
    TOen ik mijn koffers in gepakt had liep ik nog even langs EMily. Sam had een klein kindje vast. 'Gefeliciteerd geniet ervan'fluisterde ik. En dacht aan Renesmee. Ik liep naar Carlisle'Zeg tegen Nessie dat ikvan haar houd en dat ze gelukkig moet worden' HIj knikte. IK pakte mijn koffer en liep het onbekende tegemoet


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Sam Uley
    'Ik weet zeker dat iedereen haar geweldig vindt. Hoe kan het ook anders? En niemand neemt haar nu nog van ons af. Ons engeltje,'
    Ik streelde heel voorzichtig en heel licht met mijn vingertoppen over het kleine wangetje. Ik was alsnog sterker dan gemiddeld en de kleine zag er zó breekbaar uit. Daarom moest ik extra voorzichtig zijn.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    [Eh, MisPattinson, je kunt niet langskomen. Ten eerste omdat niemand nog weet dat ze nu bevallen is en ten tweede omdat ze alle drie in een ambulance zitten.]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Emily
    Ik glimlach even naar Sam. ''Ik wil nu naar huis, samen met onze dochter en haar aan iedereen laten zien.'' Glimlach ik, en druk haar zachtjes tegen me aan. Ze was zo lief, zo fragiel. Ze had de zachte, indianentint die Sam en ik allebei ook hadden. Ze was uniek, en ze was van Sam en mij, iets dat ik nogsteeds niet kon geloven. Ze was zelfs mooier dan Claire of Renesmee.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    [ow oke


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Sam
    Ik keek vragend naar Carlisle. Emily was tenslotte net nog in gevaar geweest, was het dan wel oké om nu alweer terug te gaan? Ik wilde niets liever, maar als dat niet goed was voor Emily, dan niet.
    'Ik moet je nog even onderzoeken om te kijken of alles nu goed is, en als dat zo is, dan kun je weer terug. Als we zo bij het ziekenhuis zijn kan Sam terug rennen om de auto te halen en dan mag je met hem mee, goed?' zei Carlisle.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    [Ben er weeeer :D]
    Vladimir
    Ik kijk naar Dani. 'Wat een schattig meisje, zeg.' Ik kijk naar Elena. Dani verborg haar hoofd in Elena's nek. Ik grinnikte zacht.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Emily
    Ik liet een teleurgesteld geluidje horen en zuchtte diep, terwijl ik Avery over haar wangetje streelde. ''Dan moet je wel beloven dat je nog niets tegen iemand zegt.'' Glimlach ik, terwijl ik mijn lippen zacht op die van hem druk, en dan naar mijn slapende meisje kijk. Ze heeft haar kleine handjes, met die lieve kleine nageltjes om mijn pink gedaan, en sabbelt slapend verder. Ik ben dol op mijn kleine meisje.

    Elena
    Ik glimlach als ze zachtjes in mijn oor begint fluisteren. ''Waarom heeft hij rode ogen Ellie?'' Fluistert ze. Ik glimlach even naar Vladimir. ''Hij zit te veel achter de computer. laat het een les voor je zijn.'' Lach ik zachtjes. Ze knikt en steekt haar armpjes uit naar Vladimir. Met een glimlachje kijk ik hem aan. Zou hij haar willen vasthouden? Zou hij weten dat het mijn zusje was? Ik wist het niet.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Sam
    Ik drukte een kus op Emily's wang.
    'Natuurlijk niet. Ze zullen me niet eens zien, zo snel ben ik weer terug!'
    Op dat moment kwamen we bij het ziekenhuis aan en rende ik meteen weer terug om de auto te halen en zo snel mogelijk weer naar het ziekenhuis te kunnen om de twee mooiste dames ooit mee te nemen, terug naar huis.

    Carlisle
    Ik bracht Emily naar binnen in een kamertje waar ik haar kon onderzoeken. Ze bleef de hele tijd vertederd naar Avery kijken.
    Het onderzoek ging snel en net toen Sam weer binnenkwam was het klaar.
    'Je mag naar huis, Emily. Ik wil wel dat je rustig aan doet en een week rust neemt, samen met Avery. Laat Sam het huishouden maar even doen. Jij en je dochter hebben ontspanning nodig.'
    Toen liet ik ze allebei naar huis gaan, om te genieten van hun pasgeboren dochter.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    bella
    Ik liep naar binnen en liep mijn kamer in. Ik pakte mijn koffer en pakte hjem in. Ik liep een afscheidsrondje in het huis en kwam nietmand tegen. Beneden schreef een brief

    Lieve Cullens,
    Het spijt me maar ik ga. Als jullie dit lezen ben ik weg. Het ligt niet aan jullie ik doe jullie pijn. Eerst met dat meisje en dan met Edward. Ik ga zwerven ergens aan de andere kant van de wereld jullie hebben geen last meer van me. Renesmee je bent mijn liefste dochter. WOrdt gelukkig. Esmé je betn de liefste moeder die miemadn kan wensen. Carlisle bedankt voor alle keren in eht ziekenhuis. Jasper en Alice tsja bedankt voor allees. Emmet en Rosé bedankt voor alles. Jake zorg goed voor mijn dochter. Iedereen bedankt voor alles.

    Grzz Bella
    Ik legde de brief op de eettafel en liep weg


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Vladimir
    Ik grinnik door het antwoord van Elena aan Dani. Ik glimlach dan ook terug naar Elena en til Dani van haar over. Ik hield Dani goed en beschermend vast. Wat was het geweldig om zo'n klein kindje in je armen te hebben.

    [ bericht aangepast op 15 okt 2011 - 22:19 ]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.