• Hier ga je zegmaar IC (In Character). Je moet je gedragen zoals die persoon, je moet praten als die persoon en doen zoals die persoon. Als je zegt:

Goh, lekker weertje hier in Noord-Holland.

Dan moet je haakjes --> [] gebruiken. Dan weten we wanneer je OOC (Out Of Character) bent. Als je IC bent, dan zonder haakjes.

Bij vragen/opmerkingen of een korte samenvatting omdat je het niet meer begrijpt kun je terecht bij de admin van deze RPG Jirachi of bij de onderadmin van deze RPG Caine.

Veel plezier!

---

LIJST:

Renesmee = Jirachi
    Chelsea = Jirachi
    Jane = Caine 3de x
    Esmé = LittleTear
    Rosalie = Basecca
    Bella = MisPattinson
    Alice = LoveOfHate
    Leah = Bronte
    Emily = Leave
    Claire = Ingeling
    Kate = RoseLynn
    Huilen = Huilen
    Didyme = LittleTear
    Heidi = The Direction
    Zafrina = BellAnn
    Lucy = xBelieveIt
    Rachel = Leave 3de x

Vladimir = Jirachi 3de x
    Carlisle = Caine
    Jacob = TheDirection
    Embry = LostPromises
    Seth = Schneider
    Liam = Abernathy
    Alec = Abernathy
    Fred = kiara2
    Jasper = Fenix
    Edward = Huilen
    Emmett = JokerAndMe
    Paul = Melodies

Verzonnen.
    suicidal - Penelope.
    Leave - Elena
    LoveOfHate - Lynn.
    Fenix - Hazel.
    vbhgjv - Alyssa.
    Melodies - Sable en Melody.
    GoldStone - Charlie.
    Sammiejlove – Jennifer.
    Spaarkoe - Lucy.

EDIT: Iedereen die in de originele boekenserie is overleden, LEEFT nu weer. Iedereen! Pas als je overlijd in deze RPG, ben je echt dood.

HERINNERING: Blijf alsjeblieft in je rol, mensen! Denk aan de originele karakters van het personage wat je speelt en hóu je daaraan! Doe geen dingen die ze normaal nooit zouden doen.
    Dankje :'D

[ topic verplaatst door een moderator ]

[ bericht aangepast op 15 okt 2011 - 22:39 ]

Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

[emily sterkte met de bevalling bij deze. ik ga doei ]xD

Change is for weirdos ~ Niall Horan

Sam Uley
    Ik was geen fan van thuisbevallingen, omdat er zoveel mis kon gaan en je niet de veiligheid van een dokter om je heen had, maar als Emily het wilde, dan liet ik haar gaan. Ik stond achter haar beslissing.
    'Ik word zenuwachtig van dat gepraat over bevallingen,' gaf ik met een half lachje toe. En dat was ook zo. Ik had wel eens een bevalling gezien op tv. De vrouw gilde dan van de pijn en er was vaak ook veel bloed. Hoe kon ik daar rustig bij staan, als ik moest toekijken hoe Emily pijn leed?

[jemig ik vergeet altij abo te nemen

Esmé.
    Bella stond op. En vroeg me wat. Dat meisje is in het bos bij Vladimir hoezo dat dan. Zei ik vragend.

I'm finally back, Finally after a Year break

Vladimir
    'Ik heb jou tenminste nog,' fluisterde ik zacht. Ik bleef haar vasthouden, beschermend.

I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

bella
    Ik bedankte haar en rende naar het bos zodra ik haar had gevonden schrok het meisje. 'Meisje ik weet niet hoe je heet maar sorry voor alles. Je mag eenoprechtte Cullen worden kanik niet zeggen'

Emily
    Ik smoorde zijn woorden met een kus, en streek toen zacht over zijn wang. ''Alles gaat goed. Ik kan wel iets hebben hoor.'' Glimlach ik, terwijl ik zachtjes over mijn bolle buik hield. ''Een baby met zoveel liefde.. Daar zal niks bij misgaan.'' Glimlachte ik geruststellend.

Feel the fire, but do not succumb to it.

Jane
    Ik was net aangekomen in Volterra en was bijna weer thuis, tot ik besprongen werd door... verrassing, Stefan.
    'Stefan. Er zijn mensen, hier. Teveel mensen... teveel getuigen. Dit kun je nu niet maken!'
    Ik keek hem recht aan in zijn ogen, maar kon mijn gave niet gebruiken. Dan zou ik onze soort verraden. En dat mocht niet.
    Angstig keek ik naar de mensen om ons heen en hoopte dat mijn kap mijn rode ogen genoeg bedekte, want veel mensen staarden naar ons.

Elena
    Ik keek op. ''Ik ben een mens, en Embry.'' Fluisterde ik met een zuchtje. ''Ik raak helemaal in de war.'' Beet ik zacht op mijn lip. Verschrikkelijk.

Sam Uley
    'Daar heb je meer dan gelijk in. Alles komt goed,'
    Ik zei het bijna meer tegen mezelf dan tegen haar. Emily was zo zeker van de bevalling, maar zij kon het kindje in haar voelen. Ze had er al een band mee en ik... een stuk minder. Ik was zo onzeker, zo bang. Maar ik hield me sterk. Ik kon pas weer ontspannen ademhalen als ik het gezonde baby'tje in mijn armen hield, met een stralende Emily naast me.

[Ik moet even eten. Tot straks! <3]

Stefan
    IK gromde naar Jane het boeide me niet hoeveel mensen er waren. 'Ik eis antwoord Jane.' Zei ik streng en dreigend tegelijk. In haar ogen was angst te zien ze kon haar gave nu niet gebruiken.

I'm finally back, Finally after a Year break

Vladimir
    'Maar Embry is er bijna nooit. Ik altijd,' zei ik. Ik keek haar aan. Ik kon haar áltijd beschermen.

I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

[Eetse ;D]

Emily
    Ik streek zachtjes over zijn borst, en zuchtte. Ik kreeg nu zelfs wat krampen in mijn buik, of waren het weeën? Ik bleef rustig, omdat Sam anders als kip zonder kop rond zou gaan rennen, en kneep zachtjes in zijn hand toen de krampen pijnlijker werden. Nu wist ik zeker dat de baby zo zou komen. Ik stootte even een verbaasd, een ietwat gepijnigd kreetje uit toen ik een felle steek door mijn onderbuik voelde gaan. Mijn ogen vulden zich lichtjes met tranen omdat het steeds meer achter elkaar kwam.

Elena
    Ik wilde mijn mond opentrekken en een weerwoord naar hem roepen, maar ik kon hem geen ongelijk geven. ''I-ik..'' Ik schudde mijn hoofd, en beet op mijn onderlip. Ik moest dus kiezen.