• Hier ga je zegmaar IC (In Character). Je moet je gedragen zoals die persoon, je moet praten als die persoon en doen zoals die persoon. Als je zegt:

    Goh, lekker weertje hier in Noord-Holland.

    Dan moet je haakjes --> [] gebruiken. Dan weten we wanneer je OOC (Out Of Character) bent. Als je IC bent, dan zonder haakjes.

    Bij vragen/opmerkingen of een korte samenvatting omdat je het niet meer begrijpt kun je terecht bij de admin van deze RPG Jirachi of bij de onderadmin van deze RPG Caine.

    Veel plezier!

    ---

    LIJST:

    Renesmee = Jirachi
    Chelsea = Jirachi
    Jane = Caine 3de x
    Esmé = LittleTear
    Rosalie = Basecca
    Bella = MisPattinson
    Alice = LoveOfHate
    Leah = Bronte
    Emily = Leave
    Claire = Ingeling
    Kate = RoseLynn
    Huilen = Huilen
    Didyme = LittleTear
    Heidi = The Direction
    Zafrina = BellAnn
    Lucy = xBelieveIt
    Rachel = Leave 3de x

    Vladimir = Jirachi 3de x
    Carlisle = Caine
    Jacob = TheDirection
    Embry = LostPromises
    Seth = Schneider
    Liam = Abernathy
    Alec = Abernathy
    Fred = kiara2
    Jasper = Fenix
    Edward = Huilen
    Emmett = JokerAndMe
    Paul = Melodies

    Verzonnen.
    suicidal - Penelope.
    Leave - Elena
    LoveOfHate - Lynn.
    Fenix - Hazel.
    vbhgjv - Alyssa.
    Melodies - Sable en Melody.
    GoldStone - Charlie.
    Sammiejlove – Jennifer.
    Spaarkoe - Lucy.

    EDIT: Iedereen die in de originele boekenserie is overleden, LEEFT nu weer. Iedereen! Pas als je overlijd in deze RPG, ben je echt dood.


    HERINNERING: Blijf alsjeblieft in je rol, mensen! Denk aan de originele karakters van het personage wat je speelt en hóu je daaraan! Doe geen dingen die ze normaal nooit zouden doen.
    Dankje :'D


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 15 okt 2011 - 22:39 ]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    [3ling<3 plz laat het een 3Ling zijn :D]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Vladimir
    'Je mag erover na denken.' Ik kijk haar geruststellend aan. Ik glimlach lichtjes.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Elena
    Ik glimlach, en knik. ''Graag.'' Slik ik, ik zou niet weten wat ik moest antwoorden op dit moment.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Vladimir
    'Is het goed als ik vanavond terug naar je toe kom, naar je huis, en dat je het antwoord dan zegt?...' vraag ik aarzelend.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Stefan.
    Ik hoorde de kerkklok en rende weg op mensen snelheid en liet Jane achter. Nadat ik Volterra uit was rende ik nog sneller weg. Ik rende naar het vliegveld ik ging naar Dubai weg van Vladimir.

    [als ik een baby meisje mag zijn dan geef ik hierbij Stefan op :), plz laat het 3 meisjes zijn (a) voor mij :)]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    LittleTear schreef:
    Stefan.
    Ik hoorde de kerkklok en rende weg op mensen snelheid en liet Jane achter. Nadat ik Volterra uit was rende ik nog sneller weg. Ik rende naar het vliegveld ik ging naar Dubai weg van Vladimir.

    [als ik een baby meisje mag zijn dan geef ik hierbij Stefan op :), plz laat het 3 meisjes zijn (a) voor mij :)]


    [Bij deze is Brit (Leave) een Admin, en het word een baby die ze zelf speelt. Als je nog één keer zeurt of het een drieling word, krijg je een grote waarschuwing. Dit is je eerste waarschuwing.]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Sam Uley
    Ineens slaakte Emily een kreetje en ik vloog overeind.
    'Em? Lieverd? Gaat het?' vroeg ik bezorgd. 'Schopte de baby weer?'

    Jane
    Zonder verdere aanleiding vloog Stefan ineens van me af en was ik weer vrij. Ik aarzelde niet en vloog het grote kasteel in, op zoek naar mijn broer.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Emily
    Mijn gezicht vertrok een beetje, het voelde alsof ik van binnen half aan het sterven was. ''Zoiets.'' Glimlachte ik flauw, vanwege de pijn die ontstond.

    Elena
    ''Ik.. Ja. Maar ik moet echt even nadenken.'' Fluisterde ik zachtjes, mijn buik zat vol met keuzes die ik niet kon maken.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Vladimir
    'Zal ik je naar huis brengen, of loop je zelf?' vraag ik nog snel. Ik kijk haar nog steeds aan.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Sam Uley
    'Zoiets? Hoezo zoiets?' vroeg ik bezorgd en ik keek haar doordringend aan.
    'De baby komt, hè?'


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Emily
    Ik slikte, en sloot mijn ogen even tegen een harde wee. ''Niet in paniek raken Sam, verman jezelf en help me.'' Fluisterde ik, mijn stem werd doordrenkt van zachte kermen. Het was vrij pijnlijk, maar ik moest mezelf groothouden. Voor Sam helemaal in paniek zou raken.

    Elena
    Ik beet zacht op mijn lip. ''Ik ga liever naar een smoothiebar, of een Ijssalon.'' knikte ik. Ik was er dol op.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Vladimir
    Ik grinnik even zacht. 'Loop je zelf, of moet ik je brengen? Ik weet alle straten en dingen hier, dus het zou geen probleem zijn als ik je bracht, hoor,' zei ik geruststellend.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Sam Uley
    O... god... o god... ogodogodogodgodOGOD.
    Ik voelde vanbinnen een paniek aanval opkomen, ik wilde rondrennen en gaan gillen, maar ik moest kalm blijven. Voor Emily. Ze had nu niets aan me als ik panisch ging doen, ze had me nódig. Het draaide nu om haar en het kind, ik stond daar volledig buiten.
    Dus, Sam, kop dicht en doe je werk.
    'Zeg me alles wat ik voor je kan doen en je nodig hebt en ik help je,' zei ik met de kalmste stem die ik op kon brengen.
    Adem in. Adem uit. Alles komt goed.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Emily
    Ik zucht opgelucht als het een moment stopt, en dan weer verder gaat. ''Leg me op bed, haal warm water en handdoeken en help me met bevallen.'' Glimlachte ik ietwat ironisch. Hij was helemaal in de war, terwijl het voelde alsof ik uit elkaar gereten werd. Alsof ik een meloen in mijn onderbuik voelde duwen, en draaien zodat de krampen erger werden en ik duizelig werd.

    Elena
    Ik glimlachte. ''Je mag meelopen, dan ga ik eten. Ik ben dol op ijs en smoothies. Dat is zo zoet. En dan vooral chocoladeijs. Al wordi k er wel dik van.'' Lach ik zacht.

    [ bericht aangepast op 15 okt 2011 - 18:21 ]


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Sam Uley
    Ik zoog nog een flinke teug lucht naar binnen, zette mijn paniek even opzij, tilde Emily van de grond en bracht haar naar onze kamer, waar ik haar met alle voorzichtigheid op bed legde.
    Eigenlijk wilde ik haar niet achter laten, maar ik nam een sprintje, griste alle handdoeken die ik kon vinden mee en vulde een bak met aangenaam warm water, wat véél te lang duurde voor hij eindelijk vol genoeg was.
    Zo snel als ik kon ging ik weer terug naar Emily, die zo te zien steeds meer pijn leed. Ik legde de spullen klaar en stond toen een beetje onbeholpen naast het bed, niet wetend of ik nog meer moest halen. Ik voelde me zo'n kluns! Zo'n ongelofelijk idioot! Ik had nog nooit een bevalling gezien of meegemaakt! Wat moest ik dóen?

    [ bericht aangepast op 15 okt 2011 - 18:24 ]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen