• Hier ga je zegmaar IC (In Character). Je moet je gedragen zoals die persoon, je moet praten als die persoon en doen zoals die persoon. Als je zegt:

    Goh, lekker weertje hier in Noord-Holland.

    Dan moet je haakjes --> [] gebruiken. Dan weten we wanneer je OOC (Out Of Character) bent. Als je IC bent, dan zonder haakjes.

    Bij vragen/opmerkingen of een korte samenvatting omdat je het niet meer begrijpt kun je terecht bij de admin van deze RPG Jirachi of bij de onderadmin van deze RPG Caine.

    Veel plezier!

    ---

    LIJST:

    Renesmee = Jirachi
    Chelsea = Jirachi
    Jane = Caine 3de x
    Esmé = LittleTear
    Rosalie = Basecca
    Bella = MisPattinson
    Alice = LoveOfHate
    Leah = Bronte
    Emily = Leave
    Claire = Ingeling
    Kate = RoseLynn
    Huilen = Huilen
    Didyme = LittleTear
    Heidi = The Direction
    Zafrina = BellAnn
    Lucy = xBelieveIt
    Rachel = Leave 3de x

    Vladimir = Jirachi 3de x
    Carlisle = Caine
    Jacob = TheDirection
    Embry = LostPromises
    Seth = Schneider
    Liam = Abernathy
    Alec = Abernathy
    Fred = kiara2
    Jasper = Fenix
    Edward = Huilen
    Emmett = JokerAndMe
    Paul = Melodies

    Verzonnen.
    suicidal - Penelope.
    Leave - Elena
    LoveOfHate - Lynn.
    Fenix - Hazel.
    vbhgjv - Alyssa.
    Melodies - Sable en Melody.
    GoldStone - Charlie.
    Sammiejlove – Jennifer.
    Spaarkoe - Lucy.

    EDIT: Iedereen die in de originele boekenserie is overleden, LEEFT nu weer. Iedereen! Pas als je overlijd in deze RPG, ben je echt dood.


    HERINNERING: Blijf alsjeblieft in je rol, mensen! Denk aan de originele karakters van het personage wat je speelt en hóu je daaraan! Doe geen dingen die ze normaal nooit zouden doen.
    Dankje :'D


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 15 okt 2011 - 22:39 ]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Stefan.
    Ik snapte niets van mijn broer. Hij had mij laten vallen voor een levend meisje. Een MENS. Verdrietig maakte ik een bolletje van mezelf terwijl het vliegtuig landde. Toen hij op de grond stond liep ik er snel uit en snelde ik de woestijn in terwijl ik nog steeds mijn mantel aanhad. Ik nestelde me in het zand en deed mijn hoofd op mijn knieën. Ik was alleen. Achtergelaten en bedrogen door mijn eigen broer. Er zat maar 1 ding op om te doen.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Vladimir
    Lauren liep mokkend weg. Ik grinnikte. Ik keek Elena weer aan. 'Waarom bedankt aan mij? Jij hebt haar toch weg laten gaan?' vraag ik grinnikend.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Emily
    Ik slikte. Aan de ene kant wilde ik het niet. Want ik wilde mijn kindje niet dwingen. Maar de pijn was zo heftig, dat het zo verleidelijk klonk. ''Als het geen kwaad kan voor mijn baby..'' Antwoordde ik zachtjes als voorwaarde. ''Aaa-uuuuw.'' Kermde ik toen de baby omrolde, en tegelijkertijd trapte.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Elena
    ''Je luisterde naar me. Dat is toch wel zo beleefd?'' Zeg ik met een klein glimlachje, terwijl ik nog wat aan mijn ijsje lik. Lauren zou nooit weten hoe erg ze bij me in het krijt stond, helaas.

    [ bericht aangepast op 15 okt 2011 - 19:20 ]


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Carlisle
    'Nee, het kan zeker geen kwaad voor de baby. Maar dan zul je wel binnen een halfuur tot een uur echt kunnen gaan bevallen. Dus, doen dan maar?' vroeg ik. Sams ogen keken me smekend aan. Hij wilde dat ik de bevalling versnelde, zodat ze sneller van de pijn af was, maar het was Emily's beslissing.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Vladimir
    'Daar zijn we vrienden voor,' zeg ik. Daarna grinnik ik even. Ik was benieuwd of ze al een antwoord had..


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Emily
    Ik dacht even na, en was tegelijkertijd ook onophoudelijk aan het kermen. ''Oke, maar niet te erg.'' Antwoordde ik wat scherp, en slikte. Het deed pijn, maar ik hield onmogelijk veel van mijn ongeboren kindje, en zou het niets tegen haar zin doen.

    Elena
    Ik glimlachte, en gooide mijn lege ijsje in de prullenbak. ''Eh, ik moet naar huis. Ik moet op mijn buurmeisje passen.'' Glimlach ik flauw.

    [ bericht aangepast op 15 okt 2011 - 19:26 ]


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Vladimir
    Ik grinnik. 'Ik kan helpen?... Oh, en heb je al een antwoord?...'


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Carlisle
    'Het is niet gevaarlijk, ik breek enkel je vliezen, want die zijn nog intact.'
    Het breken van de vliezen was snel gebeurd en ging zonder problemen. Het vruchtwater zag er ook normaal uit, waaraan ik afleidde dat er nog geen problemen waren.
    'Nu zal het snel zover zijn.'


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Emily
    Ik slikte toen de krampen nadien heftiger werden, en begroef mijn gezicht daarom tegen Sam aan. Het voelde alsof ik stierf. Een langzame, pijnlijke dood die me helemaal opslokte.

    Elena
    Ik schudde mijn hoofd. ''Het voelt als een definitieve keuze tussen de wolven en vampieren, maar je mag wel mee oppassen. Al zijn mini mensjes niet zo.. Oppassend, maar juist heel energiek.'' Grinnikte ik. Ik heb zelf altijd al een kindje willen hebben, maar gewoon nog geen juiste persoon gevonden.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Vladimir
    'Dan gaan we haar Roemeens leren,' grinnikte ik. 'Geintje.'
    Tuurlijk, we konden zo'n kind geen Roemeens leren. Ik grinnik. 'Waarom adopteer je zelf geen kindje, met Embry ofzo?' Ik fronste. Het kon toch?


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Elena
    ''Als ik een kind neem, moet het van mijzelf komen en degene waarbij ik mijn hele leven wil doorbrengen.'' Glimlachte ik. ''Niemand neemt de moeite Roemeens te leren hier, Vladi.'' Grinnikte ik.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Carlisle
    Na een tijdje voelde ik opnieuw of er voldoende ontsluiting was en tot mijn verrassing was dat zo. Tien centimeter. Tijd voor de bevalling.
    'Emily, het is zo ver, maak je klaar om te gaan persen,' zei ik.
    Ik had net al de spullen klaargezet die Sam nog niet had gepakt en nu konden we alleen nog maar Emily helpen en wachten tot het kindje ter wereld kwam.
    Sam leek doodsbenauwd en lijkbleek.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Vladimir
    'Jij wel,' grinnikte ik. 'Jij kent Roemeens, en leert het.' Ik had een punt. Haar hand lag nog steeds op de mijne, ze had die er nog niet afgehaald. Ik keek er even naar.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Emily
    Ik slikte en pakt Sams hand vast met mijn beide handen. Ik wilde er niet in knijpen, dan werd Sam nog bleker. Ik moest het zelf proberen, en kermde toen de baby een milimeter van haar plaats kwam. Het deed vanaf toen nog meer pijn, maar ging nog moeilijker dan eerst. Ik gloeide, en het voelde alsof de pijn me aan het verteren was. Verschrikkelijk, maar het lukte niet.


    Feel the fire, but do not succumb to it.