• Hier ga je zegmaar IC (In Character). Je moet je gedragen zoals die persoon, je moet praten als die persoon en doen zoals die persoon. Als je zegt:

Goh, lekker weertje hier in Noord-Holland.

Dan moet je haakjes --> [] gebruiken. Dan weten we wanneer je OOC (Out Of Character) bent. Als je IC bent, dan zonder haakjes.

Bij vragen/opmerkingen of een korte samenvatting omdat je het niet meer begrijpt kun je terecht bij de admin van deze RPG Jirachi of bij de onderadmin van deze RPG Caine.

Veel plezier!

---

LIJST:

Renesmee = Jirachi
    Chelsea = Jirachi
    Jane = Caine 3de x
    Esmé = LittleTear
    Rosalie = Basecca
    Bella = MisPattinson
    Alice = LoveOfHate
    Leah = Bronte
    Emily = Leave
    Claire = Ingeling
    Kate = RoseLynn
    Huilen = Huilen
    Didyme = LittleTear
    Heidi = The Direction
    Zafrina = BellAnn
    Lucy = xBelieveIt
    Rachel = Leave 3de x

Vladimir = Jirachi 3de x
    Carlisle = Caine
    Jacob = TheDirection
    Embry = LostPromises
    Seth = Schneider
    Liam = Abernathy
    Alec = Abernathy
    Fred = kiara2
    Jasper = Fenix
    Edward = Huilen
    Emmett = JokerAndMe
    Paul = Melodies

Verzonnen.
    suicidal - Penelope.
    Leave - Elena
    LoveOfHate - Lynn.
    Fenix - Hazel.
    vbhgjv - Alyssa.
    Melodies - Sable en Melody.
    GoldStone - Charlie.
    Sammiejlove – Jennifer.
    Spaarkoe - Lucy.

EDIT: Iedereen die in de originele boekenserie is overleden, LEEFT nu weer. Iedereen! Pas als je overlijd in deze RPG, ben je echt dood.

HERINNERING: Blijf alsjeblieft in je rol, mensen! Denk aan de originele karakters van het personage wat je speelt en hóu je daaraan! Doe geen dingen die ze normaal nooit zouden doen.
    Dankje :'D

[ topic verplaatst door een moderator ]

[ bericht aangepast op 15 okt 2011 - 22:39 ]

Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

[Hoe moet ik Leah hier in verwerken?]

Ex astris, sciencia

[ehm ik ben ook weer terug maar hoe ga ik mij erin verwerken watn ik zat buiten te janken en toen was eik naar elena gerend

Change is for weirdos ~ Niall Horan

Elena
    Het kwartje van een baby danste even voor mijn hoofd. Een beeldschoon baby'tje als Renesmee. Vladimir als vader, een meisje. Met lange, zwarte krullen en bloedrode lippen. Een zachte huid en grote, chocoladebruine ogen. Maar daarvoor in de plaats kwam een jongetje. Getint met langer,e steilere zwarte haren en donkerbruine ogen. Toen Vladimir begon te praten keek ik even duffig op. ''Weet je, het is alsof mijn keuze afhangt van het gezin dat ik wil. Het was zo raar. Ik zag een meisje voor me. Lelieblank, verfijnd met lange, zwarte krullen en chocoladebruine ogen, met groene stipjes. En daarnaast zag ik een getint jongetje. Lange, zwarte steile haren en donkerbruine ogen.'' Slik ik.

Feel the fire, but do not succumb to it.

Carlisle
    'Emily, denk aan je ademhaling. Goed door puffen en als er een wee op komt zetten zo hard mogelijk persen.'
    Ik zag dat ze er heel veel moeite mee had, maar wolvenbevallingen waren uitzonderlijk zwaar.

[Wholy FUCK!! serieus O__o heb ik nu al 2 topic's gemist?? nja zeg D:]

"Because I'm with you until the end of the line." - Stucky

Emily
    Ik ademde diep in en uit, en knikte toen. Ik was deze baby een leven schuldig, en ik hoefde alleen maar daaraan te denken om precies te doen wat Carlisle me uitlegde. Ik wilde alles doen voor deze baby, was het moederinstinct? Ik had geen idee, maar zolang ik me ergens aan kon vasthouden lukte het me te persen.

[Samenvattingkje:
    Vladimir is op romantische date met Elena.
    Stefan is weggelopen van Vladimir en zit nu in de woestijn.
    Emily is aan het bevallen en Sam en Carlisle zijn daar bij.
    Jane is terug naar Volterra.
    Esmé, Renesmee en de rest zitten volgens mij in Villa Cullen.]

[Okee,, en hoe kan ik er nu inkomen?? ;D]

Sam Uley
    'Je doet het geweldig, lieverd,' zei ik met ietwat trillende stem. Ik drukte een kus op haar hoofd toen ze even uitademende en ging met een nat doekje over haar voorhoofd en borst.
    Ze had mijn hand nog steeds vast en kneep er zo nu en dan in, maar ik vond het niet erg. Sterker nog; ik wilde juist dat ze dat deed, want volgens mij hielp dat. En dan mocht ze doen wat ze wilde, al was dat bijten.

Carlisle
    'Heel goed. Nu diep ademhalen en dan nog een lange. Tel tot tien en pers zo hard je kan, ik denk dat zo het hoofdje wel tevoorschijn komt,'

[Melodies: je kunt eigenlijk overal wel inspringen.
    Misschien kom je Stefan wel tegen, of Vladimir en Elena, of ga je naar Villa Cullen en zie je daar Esmé en zo. Het maakt niet zoveel uit waar je inspringt, als het maar een beetje realistisch blijft, hehe.]

Emily
    Ik glimlachte zwak. ''Ik hoop het, anders kan je me straks aan elkaar lijmen.'' Glimlach ik met een schrille stem. Ik ademde diep in, en wachtte geduldig af tot hij tot tien had geteld, voor ik nog een keer perste, en toen uitgeput in het kussen terugviel. Ik was op, echt op. En buiten dat zag ik ook allemaal wazige vlekken voor mijn ogen dansen. Mijn vingers krampten niet meer in de hand van Sam, maar gleden naast me op het kussen. Ik had werkelijk geen idee of ik bij bewustzijn was of niet.

[Nu ga ik wel een Abo nemen]
    Leah
    Langzaam liep ik door het bos, ik volgde de rivier en liep met mijn voeten al in het koele water. Het deed me altijd goed om hier te lopen, het gaf me de kans om na te denken.

Ex astris, sciencia

Vladimir
    'Dat krijg je, als je moet kiezen. Sorry dat ik het je zo moeilijk maak...' Ik glimlach eventjes. Voor mij danst het beeld van een dochter ook eventjes voorbij. Dat had me even het zwijgen opgelegd. Ik dwaalde af naar mijn gedachtes.

I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

[Dan zeg ik dat ik een abo neem, vergeet ik hem nog -.-"]

Ex astris, sciencia

Sable
    Terwijl ik een beetje rond liep door het bos als mijn wolf-zijnde, dacht ik na. Ik liep naar de rivier en dronk wat. Toen ik op keek zag ik in de verte een meisje lopen. Terwijl ik naar haar toe sloop, merkte ik op, dat ze dezelfde tatoeage als ik had.