• Hier ga je zegmaar IC (In Character). Je moet je gedragen zoals die persoon, je moet praten als die persoon en doen zoals die persoon. Als je zegt:

    Goh, lekker weertje hier in Noord-Holland.

    Dan moet je haakjes --> [] gebruiken. Dan weten we wanneer je OOC (Out Of Character) bent. Als je IC bent, dan zonder haakjes.

    Bij vragen/opmerkingen of een korte samenvatting omdat je het niet meer begrijpt kun je terecht bij de admin van deze RPG Jirachi of bij de onderadmin van deze RPG Caine.

    Veel plezier!

    ---

    LIJST:

    Renesmee = Jirachi
    Chelsea = Jirachi
    Jane = Caine 3de x
    Esmé = LittleTear
    Rosalie = Basecca
    Bella = MisPattinson
    Alice = LoveOfHate
    Leah = Bronte
    Emily = Leave
    Claire = Ingeling
    Kate = RoseLynn
    Huilen = Huilen
    Didyme = LittleTear
    Heidi = The Direction
    Zafrina = BellAnn
    Lucy = xBelieveIt
    Rachel = Leave 3de x

    Vladimir = Jirachi 3de x
    Carlisle = Caine
    Jacob = TheDirection
    Embry = LostPromises
    Seth = Schneider
    Liam = Abernathy
    Alec = Abernathy
    Fred = kiara2
    Jasper = Fenix
    Edward = Huilen
    Emmett = JokerAndMe
    Paul = Melodies

    Verzonnen.
    suicidal - Penelope.
    Leave - Elena
    LoveOfHate - Lynn.
    Fenix - Hazel.
    vbhgjv - Alyssa.
    Melodies - Sable en Melody.
    GoldStone - Charlie.
    Sammiejlove – Jennifer.
    Spaarkoe - Lucy.

    EDIT: Iedereen die in de originele boekenserie is overleden, LEEFT nu weer. Iedereen! Pas als je overlijd in deze RPG, ben je echt dood.


    HERINNERING: Blijf alsjeblieft in je rol, mensen! Denk aan de originele karakters van het personage wat je speelt en hóu je daaraan! Doe geen dingen die ze normaal nooit zouden doen.
    Dankje :'D


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 15 okt 2011 - 22:39 ]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Emily
    Ik was ongelofelijk blij toen ik weer thuis was. ''Ik kook wel zelf, want ik hoef niet de hele week een magnetronmaaltijd.'' Glimlachte ik naar Sam, en legde mijn hoofd even tegen zijn borst. ''Ga jij iedereen halen? Dan kleed ik haar om en laat haar even eten.'' Knik ik.

    Elena
    Ik kijk vertederend naar mijn lieve, kleine zusje. Ze leek zich niet te storen aan zijn koelte. Ik miste het als ze er niet was, maar omdat ik minderjarig was, moest ze het meest van de tijd in een internaat blijven. Dani glimlachte, en bekijk toen Vladimir. ''Kom, lieverd. Ik heb nog muffins in de koelkast, van Emily.'' Glimlachte ik.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Sam Uley
    Ik trok Emily even tegen me aan en drukte mijn gezicht in haar haren.
    'Je doet het rustig aan, hè? Maak het niet te uitgebreid en ga even zitten als je je niet goed voelt of wat dan ook. Je kunt het ook wel met pauzes doen, want je moet rusten. En als je misselijk of duizelig of zo wordt en ik ben nog niet terug, dan bel je me op en dan kom ik er meteen aan, oké?'


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Emily
    Ik glimlach, en knik braaf. Toen Sam buiten de deur was, deed ik mijn lieve Avery even in een warm badje, en kleedde haar toen aan. Daarna maakte ik een flesje met lauwe melk klaar, en gaf haar toen voorzichtig te drinken. Ik glimlachte en streelde over haar zwarte babyhaartjes. Ze was beeldschoon.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Vladimir
    Ik zette Dani neer, zodat ze weer naar Elena kon. Ik vond het heel erg fijn om Dani in mijn armen te hebben, en ik vond het erg goed dat ik me ook bij haar kon inhouden.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Elena
    ''Ze is mijn zusje.'' Gaf ik schoorvoetend toe, en drukte haar tegen me aan. Alleen had zij blauwe ogen, een getinte huid en blonde krullen, en was ik lelieblank met bruine ogen en zwarte haren.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Sam Uley
    En ik ging op weg. Ik vond het maar niets op Emily daar achter te laten, maar ze had bewezen dat ze véél sterker was dan ze er op het eerste gezicht uit zag.
    Ik veranderde even in een wolf en liet alle andere wolven die op dat moment in hun gedaante waren dat ze welkom waren om vanavond bij mij en Emily te komen eten en onze pasgeboren dochter te bewonderen.
    Daarna ging ik weer terug in mijn mensengedaante en ging langs Villa Cullen, het huis van de Clearwaters en van Billy.
    Ik was trots. Trotser dan ik me ooit gevoeld had.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Vladimir
    'Dan heb je wel een lief zusje,' geef ik ook toe. 'En schattig.' De laatste zin zei ik in het Roemeens: 'Ma descurc bine cu ea.' Ik kan me wel goed beheersen bij haar.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Emily
    Ik wiegde haar heen en weer in mijn armen en kriebelde haar buikje, waarop ze begon te lachen. Ik glimlachte, en drukte een kus op haar hoofdje. Ze keek nieuwsgierig rond. Ik was zo blij met dit lieve meisje.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Elena
    Ik glimlachte en knikte toen. Sam kwam bij ons langs met de mededeling dat hij een dochter had. ''Ooh, wat leuk voor Emily! Zullen wij ook gaan kijken, Vladimir?'' Stelde ik voor, terwijl ik Dani tegen mijn borst drukte.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Sam Uley
    Nadat ik iedereen had ingelicht snelde ik weer naar huis.
    Ik zag Emily met de kleine Avery in haar armen en keek even vertederd toe.
    Wat hield ik toch veel van ze. Van hen allebei.
    Ik sloeg mijn armen van achter om Emily's buik heen en legde mijn haar in haar hals, terwijl we beide zwijgend naar onze dochter keken.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Emily
    Ik glimlachte, en keek toen bedenkelijk naar haar gezichtje. ''Misschien print iemand zich wel op haar in.'' Knikte ik, terwijl ik over haar wangetje aaide, en nog wat te drinken gaf.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Vladimir
    'Ja, het lijkt me leuk om nog zo'n schatje te zien, maar dan veel kleiner,' grinnik ik zacht. Ik knikte daarna.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Sam Uley
    'Zou je dat erg vinden?' vroeg ik. Ik kon mijn ogen maar niet van het meisje afhouden. Avery. Mijn dochter. Ik was vader. Het was zo onwerkelijk.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Emily
    ''Nee, het zou geweldig zijn. Maar dan moet hij zolang wachten. Zoals Quil bij Claire.'' Zei ik zachtjes, terwijl ik haar flesje neerzette op het aanrecht, en nieuwsgierig naar Elena en Vladimir keek. Elena hield ook een meisje vast, maar al een peuter. ''Waar is Embry?'' Ik had verwacht dat hij naast Elena en Dani zou staan.

    Elena
    Ik slik als ik Embry's naam hoor, en zucht dan. ''Hij.. Is al een tijdje weg.'' Mompel ik, terwijl ik Dani op de bank zet, en met een glimlachje naar Avery kijk. ''Wat is ze mooi.'' Glimlach ik.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Vladimir
    Ik keek naar Elena. Ik zucht onhoorbaar door de naam Embry. Ik kijk dan ook naar Avery. 'Ze is prachtig, Emily.' Ik glimlach.

    [Mensjes, vanaf nu heeft ik Manon. Dus noem me zo (A)]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.