• Hier ga je zegmaar IC (In Character). Je moet je gedragen zoals die persoon, je moet praten als die persoon en doen zoals die persoon. Als je zegt:

    Goh, lekker weertje hier in Noord-Holland.

    Dan moet je haakjes --> [] gebruiken. Dan weten we wanneer je OOC (Out Of Character) bent. Als je IC bent, dan zonder haakjes.

    Bij vragen/opmerkingen of een korte samenvatting omdat je het niet meer begrijpt kun je terecht bij de admin van deze RPG Jirachi of bij de onderadmin van deze RPG Caine.

    Veel plezier!

    ---

    LIJST:

    Renesmee = Jirachi
    Chelsea = Jirachi
    Jane = Caine 3de x
    Esmé = LittleTear
    Rosalie = Basecca
    Bella = MisPattinson
    Alice = LoveOfHate
    Leah = Bronte
    Emily = Leave
    Claire = Ingeling
    Kate = RoseLynn
    Huilen = Huilen
    Didyme = LittleTear
    Heidi = The Direction
    Zafrina = BellAnn
    Lucy = xBelieveIt
    Rachel = Leave 3de x

    Vladimir = Jirachi 3de x
    Carlisle = Caine
    Jacob = TheDirection
    Embry = LostPromises
    Seth = Schneider
    Liam = Abernathy
    Alec = Abernathy
    Fred = kiara2
    Jasper = Fenix
    Edward = Huilen
    Emmett = JokerAndMe
    Paul = Melodies

    Verzonnen.
    suicidal - Penelope.
    Leave - Elena
    LoveOfHate - Lynn.
    Fenix - Hazel.
    vbhgjv - Alyssa.
    Melodies - Sable en Melody.
    GoldStone - Charlie.
    Sammiejlove – Jennifer.
    Spaarkoe - Lucy.

    EDIT: Iedereen die in de originele boekenserie is overleden, LEEFT nu weer. Iedereen! Pas als je overlijd in deze RPG, ben je echt dood.


    HERINNERING: Blijf alsjeblieft in je rol, mensen! Denk aan de originele karakters van het personage wat je speelt en hóu je daaraan! Doe geen dingen die ze normaal nooit zouden doen.
    Dankje :'D


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 15 okt 2011 - 22:39 ]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    [Vragen over het spel kunnen worden gesteld in pb naar een van de Admins. Nu raakt het topic sneller vol.]


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Carlisle
    Met een laatste pers kwam het kindje er eindelijk uit, maar Emily viel weg. Haar leven was nu in gevaar.
    Ik moest nu snel zijn en zette mijn vampiersnelheid in.
    Ik liet Sam vliegensvlug de navelstreng doorknippen en op dat moment begon het kindje te huilen. De huid was een beetje blauw, maar de ademhaling werkte goed en de hartslag werd weer stabiel.
    'Sam, kun jij je kind voorzichtig schoonmaken met deze doeken? Ik moet Emily nu helpen,'
    Sam keek bedenkelijk, maar net op dat moment kwamen de ambulancebroeders binnen.
    Ze namen de baby over en ik ging druk in de weer met Emily. Ze moest naar het ziekenhuis, maar daarvoor moest ik haar eerst genoeg stabiliseren. Ik tilde haar op de brancard, zette een zuurstofmasker op haar gezicht en sloot haar aan op twee infusen, één met bloed en één met vocht om haar vochtgehalte op peil te houden.
    Sam stond verslagen in de hoek, zijn ogen opengesperd, zijn gezicht bleek en zijn mond wijd open in een geluidloze schreeuw.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Zijn er hier nog mensen die in het RPG'er lijstje willen?


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Vladimir
    'Of je moet gewoon met een mens een kind krijgen, dat heeft dan ook geen problemen,' zeg ik. Ik keek haar aan.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    [Ikwil wel in het lijstje]
    [Leah]
    Bij het zien van mijn blik glimlachte Sable. Ik glimlachte ook, zijn glimlach was zo aanstekelijk.
    "Het is een soort van verzamelnaam," zei ik, proberend het best uit te leggen, "Zo noemen we onze 'stam' hier in La Push." zei ik. Hij was er dus duidelijk geen.


    Ex astris, sciencia

    Emily
    Ik had er geen spijt van dat ik mijn kindje had gered. Ik hoorde haar gehuil, en wilde haar troosten, maar ik kon het niet en dat maakte me radeloos. Ik zuchtte in het masker. Ik wilde mijn kindje in mijn armen voelen.

    Elena
    Ik zuchtte. ''Jongensmensen zijn niet te vertrouwen.'' Mompelde ik met een zucht. ''En ik wed dat als ik zwanger zou worden van één van hen, ze er tussenuit zouden knijpen.'' Zeg ik hoofdschuddend.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    [ik gaa,, spreek jullie morgen ;D]


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky

    @Bronte Ik zet je erbij (;


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Sable
    'oke,, en Sam en Paul zitten er ook bij?? Ik woon hier pas sinds een paar dagen,, ik wist helemaal niks van een stam. Misschien mijn vader wel'. Ik liep naar de kant en ging daar zitten. 'Ik heb wel dezelfde tatoeage als jij.. zou ik er dan ook bij horen??'


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky

    Vladimir
    'Bij vampiers of wolven zijn sommige ook niet te vertrouwen, hoor.. Ik en Embry wel, Edward natuurlijk ook.' Ik had gelijk, vond ik. Maar het was natuurlijk haar keuze wie ze zou kiezen.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Carlisle
    'Emily, we gaan je naar het ziekenhuis brengen. Je kindje komt met je mee,' zei ik tegen haar, wetend dat ze me hoorde. De broeders hadden het kind schoongemaakt, in een deken gewikkeld en legde die nu in Emily's ontzettend zwakke armen.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    [Ik ga even douchen. Tot zo <3]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Lucy
    Bang rende ik in mijn wolf gedaante door de bossen. Ik was doodsbang in donkere gebieden. Ik begon te huilen om te hopen een andere wolf te horen. opeens ruik ik een stank, maar tegelijk ook een wolf geur. Ik loop erop af waarna ik een glazen huis zie waar de stank vandaan komt.


    Faith Trust and Fairydust ~ Peter Pan

    Emily
    Toen ik mijn kindje in mijn armen voelde, was ze stil. Hoe zwak ik ook was, ik wiegde haar heen en weer, om haar gerust te stellen. Ik voelde haar hoofdje in mijn nek en glimlachte. Ik zou vechten, voor Sam en mijn dochter.

    Elena
    Ik glimlach, en vang Dani op als ik thuis ben. Ik draai haar rond en glimlach. ''Hee lieverd. Was je hier al lang.'' Ze knikt, waardoor haar blonde krullen heen en weer wiegden, en verstopte haar hoofd in mijn nek, verlegen voor Vladimir denk ik.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Carlisle
    Ik droeg Emily de ambulance in en ging vervolgens terug om de nog altijd geshockeerde Sam op te halen.
    'Kom op, jongen, je bent vader geworden. Kom mee,' hij leek niet te begrijpen wat ik zei, maar hij liet zich wel meevoeren de ambulance in, waar hij op de stoel naast Emily ging zitten en met grote ogen naar zijn pasgeboren dochter staarde, het besef langzaam tot hem laten doordringend.

    Sam Uley
    In de ambulance keek ik pas voor het eerst goed naar Emily en het kleine hoopje mens in haar armen. Ze keek trotser dan ik haar ooit gezien had. Ze was intens gelukkig, dan kon je zo zien.
    'Het is een meisje hè?' fluisterde ik met raspende stem.
    Carlisle knikte.
    Ik had een dochter. De mooiste dochter ter wereld. Ze was mooier dan Renesmee was, mooier dan iedere baby die ik ooit gezien had. Ze was míjn dochter. De dochter van mij en Emily. Ónze dochter.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen