• Hier ga je zegmaar IC (In Character). Je moet je gedragen zoals die persoon, je moet praten als die persoon en doen zoals die persoon. Als je zegt:

    Goh, lekker weertje hier in Noord-Holland.

    Dan moet je haakjes --> [] gebruiken. Dan weten we wanneer je OOC (Out Of Character) bent. Als je IC bent, dan zonder haakjes.

    Bij vragen/opmerkingen of een korte samenvatting omdat je het niet meer begrijpt kun je terecht bij de admin van deze RPG Jirachi of bij de onderadmin van deze RPG Caine.

    Veel plezier!

    ---

    LIJST:

    Renesmee = Jirachi
    Chelsea = Jirachi
    Jane = Caine 3de x
    Esmé = LittleTear
    Rosalie = Basecca
    Bella = MisPattinson
    Alice = LoveOfHate
    Leah = Bronte
    Emily = Leave
    Claire = Ingeling
    Kate = RoseLynn
    Huilen = Huilen
    Didyme = LittleTear
    Heidi = The Direction
    Zafrina = BellAnn
    Lucy = xBelieveIt
    Rachel = Leave 3de x

    Vladimir = Jirachi 3de x
    Carlisle = Caine
    Jacob = TheDirection
    Embry = LostPromises
    Seth = Schneider
    Liam = Abernathy
    Alec = Abernathy
    Fred = kiara2
    Jasper = Fenix
    Edward = Huilen
    Emmett = JokerAndMe
    Paul = Melodies

    Verzonnen.
    suicidal - Penelope.
    Leave - Elena
    LoveOfHate - Lynn.
    Fenix - Hazel.
    vbhgjv - Alyssa.
    Melodies - Sable en Melody.
    GoldStone - Charlie.
    Sammiejlove – Jennifer.
    Spaarkoe - Lucy.

    EDIT: Iedereen die in de originele boekenserie is overleden, LEEFT nu weer. Iedereen! Pas als je overlijd in deze RPG, ben je echt dood.


    HERINNERING: Blijf alsjeblieft in je rol, mensen! Denk aan de originele karakters van het personage wat je speelt en hóu je daaraan! Doe geen dingen die ze normaal nooit zouden doen.
    Dankje :'D


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 15 okt 2011 - 22:39 ]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Emily
    ''Aaaa-uuw.'' Kreunde ik, en greep een moment naar mijn buik. ''Bel Carlisle.'' Fluisterde ik. Aan Sam had ik niets, nu. En in mijn eendje ging het niet lukken om een gezond kind op de wereld te kunnen zetten. Carlisle kon me helpen, al zag ik er wel tegenop. Al kon ik nu aan niets anders meer denken dan de verspreidende pijn in mijn onderbuik. Mijn kindje was nog niet klaar, of wilde nog even niet. Maar ondertussen lag het wel op een rotpunt voor mij. En wist ik zeker dat ik een dokter nodig had.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Vladimir
    Ik grinnik. 'Ik ga wel mee. Alleen dan gaat iedereen me wel aanstaren, vanwege de schoonheid van vampiers,' lachte ik. Het was wel waar.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Elena
    Ik glimlach. ''Ik zal je wel beschermen tegen de bitches van Forks, kom.'' Ik begon te lopen, en nam bij de ijssalon een ijsje. Daarna ging ik op een bankje zitten, en bekeek een meisje uit mijn klas. Lauren. Dé bitch van onze school liep heupwiegend naar Vladimir. ''Hallo daar.'' Glimlachte ze verledidelijk naar Vladimir.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Sam Uley
    Carlisle? JA, Carlisle. Mooi zo. Ik mocht Carlisle bellen.
    Ik griste mijn telefoon van nachtkastje, liet hem bijna uit mijn handen vallen en draaide snel het nummer, wat goddank in één keer goed ging. En goddank dat Carlisle al meteen opnam.
    'Kom alsjeblieft nu meteen naar Emily toe ze krijgt een kind en ik weet niet wat ik moet en we hebben je nodig!' riep ik in één adem.
    Carlisle zei dat hij er meteen aankwam en ik had nog niet opgehangen en mijn armen om Emily heen geslagen of hij was er al.
    Ik voelde me meteen rustiger worden.

    Carlisle
    Ik rende meteen met mijn spullen naar het huis van Sam en Emily toe en daar aangekomen zag ik Sam met paniek in zijn ogen op me zitten wachten, maar dat veranderde in opluchting toen hij mij zag en Emily, die veel pijn had.
    'Hoe lang zijn de weeën al bezig?' vroeg ik.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Emily
    ''Nog niet zo lang, maar de baby wil niet verder, en ik wil mijn baby niet dwingen.'' Mijn stem werd gestokt door de pijn, maar mijn kindje ging voor mijn pijn, dus begroef ik mijn hoofd tegen Sam aan.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Carlisle
    'Hm, dat de baby nog niet verder wil kan kloppen. Er kan best een paar uur, soms zelfs dagen, zitten tussen de tijd van de eerste weeën en het moment dat de ontsluiting groot genoeg is voor de bevalling. Heb je al een ruggenprik overwogen? Dan voel je geen pijn meer.'

    [ bericht aangepast op 15 okt 2011 - 18:45 ]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Vladimir
    Ik knijp lichtjes mijn ogen samen. 'En dat is?' vraag ik fluisterend naar Elena. Ik mocht dat meisje sowieso niet. Maar ze rook wel lekker, dat bloed. Mijn ogen verschoten naar zwart. Ik kon me wel beheersen bij Elena, maar niet bij het andere meisje.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Emily
    Mijn adem stokte opnieuw. ''Ik wil gen ruggenprik.'' Fluisterde ik met een klein stemmetje. ''Het gaat niet om mij, maar om mijn baby.'' Slikte ik, terwijl ik bij een volgende kramp hard in Sams hand kneep. ''Sorry.'' Fluisterde ik zachtjes.

    Elena
    ''It telea sa monte de Lauren. Di vesta une di greaze mon te ple-ceo.'' Knikte ik. Lauren keek me venijnig aan. Die slet daar, is Lauren. En ze valt voor je. Grinnikte ik. ''Waarom praat je jouw nerdtaaltje tegen die jongen? Wat moet hij überhaupt met zo'n misselijk kind als jou?'' Siste ze me toe.

    [ bericht aangepast op 15 okt 2011 - 18:51 ]


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Vladimir
    Ik gromde naar Lauren. Daarna keek ik weer naar Elena.
    'Voi invata o lectie?' vraag ik. Ik grijnsde even lichtjes. Ik bedoelde er natuurlijk mee dat ik haar zou doden of bijten. Zal ik haar een lesje leren?


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Elena
    Ik slikte. Ik verachte Lauren maar.. ''De muerte le familia tu porte se dafenta. Te mette la feya de mutre.'' Slikte ik. Lauren is een bitch, maar heeft ook familie. Je mag van mij jagen maar niet op mensen met een heel leven voor zich. Hij kon jagen op zwervers, doodzieke mensen, misdadigers.. Maar geen pubers.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Sam Uley
    Ik wilde eigenlijk tegenstribbelen toen Emily zei dat ze geen ruggenprik wilde, maar wie ben ik om haar te dwingen die wél te nemen? Goed, ik vond het meer dan vreselijk om te kijken hoe ze pijn leed, maar het was háár keuze.
    Ik sloeg mijn armen stevig om haar heen en liet haar mijn hand vasthouden.
    'Knijp zo hard je wilt, Emily. Je mag me helemaal kapot knijpen, als het moet,' Dat was zo ongeveer het enige wat ik voor haar kon doen en ik vond het vreselijk.

    Carlisle
    Ik knikte even kort. Er waren veel vrouwen die geen ruggenprik wilden, ze vonden dat de pijn erbij hoorde.
    Ik hielp Emily in een goede houding, trok handschoenen aan en voelde of ze al voldoende ontsluiting had, maar dat was nog niet zo. Nog maar 5 centimeter.
    'Het kan nog wel even duren, Emily. Baby's van wolven laten zich niet zo makkelijk geboren worden.'


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Vladimir
    'Te-am da dreptul,' zei ik en ik keek naar Lauren of ze iets te zeggen had van de Roemeense taal. Wieweet verpeste dit alles voor haar, aangezien ik helemaal Roemeens was. Ik grinnikte bij de gedachte. Daar geef ik je gelijk in.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Emily
    Ik slikte, en legde mijn hoofd neer op zijn schoot, waarna ik zijn hand op mijn buik legde. Het voelde beter, iets minder zwaar zo, en ik glimlachte toen Carlisle het laatste zei. ''Daar is Sam schuldig aan.'' Lachte ik zwakjes en zacht, maar wel een plagend verwijt, natuurlijk. Binnen de kortste keren sloegen de krampen weer toe, en voelde ik mijn buik weer scheuren. ''Aaa-uuuwww.'' De pijn die door me heen schoot werd iedere keer feller.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Elena
    Ik legde mijn hand op die van hem, en keek arrogant naar Lauren. ''Helaas, hij preekt geen bitchs. Dus weg, Lauren.'' Het klonk waarschuwend. Mokkend liep ze terug naar haar meute, en ontspande ik iets. ''Dankje Vladimir.'' Glimlachte ik.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Carlisle
    'Sam, een massage werkt vaak ook pijn verlichtend en Emily, ik kan de bevalling voor je op gang brengen, als je dat wilt.'

    Sam Uley
    Ik lachte even flauwtjes om Emily's plagende grapje, maar niet lang. Het was te erg om haar pijn te moeten zien.
    Zodra Carlisle zei dat ik haar kon helpen met een massage, sprong ik overeind. Ik ging helpen waar ik kon en als het pijn verlichtend werkte, dan moest het.
    Ik ging achter haar zitten op het bed en masseerde Emily's schouders, nek en rug zo goed mogelijk los.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen