• Hier ga je zegmaar IC (In Character). Je moet je gedragen zoals die persoon, je moet praten als die persoon en doen zoals die persoon. Als je zegt:

    Goh, lekker weertje hier in Noord-Holland.

    Dan moet je haakjes --> [] gebruiken. Dan weten we wanneer je OOC (Out Of Character) bent. Als je IC bent, dan zonder haakjes.

    Bij vragen/opmerkingen of een korte samenvatting omdat je het niet meer begrijpt kun je terecht bij de admin van deze RPG Jirachi of bij de onderadmin van deze RPG Caine.

    Veel plezier!

    ---

    LIJST:

    Renesmee = Jirachi
    Chelsea = Jirachi
    Jane = Caine 3de x
    Esmé = LittleTear
    Rosalie = Basecca
    Bella = MisPattinson
    Alice = LoveOfHate
    Leah = Bronte
    Emily = Leave
    Claire = Ingeling
    Kate = RoseLynn
    Huilen = Huilen
    Didyme = LittleTear
    Heidi = The Direction
    Zafrina = BellAnn
    Lucy = xBelieveIt
    Rachel = Leave 3de x

    Vladimir = Jirachi 3de x
    Carlisle = Caine
    Jacob = TheDirection
    Embry = LostPromises
    Seth = Schneider
    Liam = Abernathy
    Alec = Abernathy
    Fred = kiara2
    Jasper = Fenix
    Edward = Huilen
    Emmett = JokerAndMe
    Paul = Melodies

    Verzonnen.
    suicidal - Penelope.
    Leave - Elena
    LoveOfHate - Lynn.
    Fenix - Hazel.
    vbhgjv - Alyssa.
    Melodies - Sable en Melody.
    GoldStone - Charlie.
    Sammiejlove – Jennifer.
    Spaarkoe - Lucy.

    EDIT: Iedereen die in de originele boekenserie is overleden, LEEFT nu weer. Iedereen! Pas als je overlijd in deze RPG, ben je echt dood.


    HERINNERING: Blijf alsjeblieft in je rol, mensen! Denk aan de originele karakters van het personage wat je speelt en hóu je daaraan! Doe geen dingen die ze normaal nooit zouden doen.
    Dankje :'D


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 15 okt 2011 - 22:39 ]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Vladimir
    Ik zuchtte en opeens sloeg Elena haar armen om me heen. Ik deed hetzelfde bij haar. Ik híéld van haar, op een lieve manier.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    [omg wel leuk dat emily zwanger is.

    vraagje is elena nog in forks of waar is ze in hemelsnaam]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Emily
    Ik steek mijn tong uit, en grinnik zacht. ''Nou, nee. En ik kan de baby wel begrijpen. Het is veel te krap, en logisch dat je dan de boel gaat verbouwen voor ruimte.'' Ik was nu al beschermend tegenover de baby. Ik was gaan houden van mijn ongeboren kindje. Zachtjes legde ik mijn hand weer op mijn buik, en zuchtte diep. Mijn hand ging af en toe omhoog wanneer de baby wat te fel bewoog.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    [Elena is in het bos :]]


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Jirachi schreef:
    (...)

    [Als het een tweeling word, wil ik Maggie inruilen voor die, of een meisje of jongen, mag ik dan iniedergeval Maggie inruilen voor een kindje? :A)
    dat wil ik ook maar ik weet niet welke rol ik dan in wil ruilen misschien Stefan omdat hij dan echt weg is bij Vladimir een voorlopig nog niet in het verhaal komt? Kan. Dan staan bij Stefan Littletear (even uit het verhaal) Ofzo :P[]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    [oke dan moet ik daar straks heen als bella voor excusses]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Elena
    Ik legde mijn hoofd tegen zijn borst, want ik was een kop kleiner dan hem, en zuchtte. ''Sorry van Stefan.'' Ik opende mijn ogen toen ik tranen van mijn wangen voelde rollen, en op zijn shirt terecht zag komen.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Sam Uley
    'Het is logisch dat hij zijn ontzettend knappe, super lieve en mega geweldige moeder mishandeld?' vroeg ik met gespeelde verbaasdheid.
    Daarna leg ik mijn wang tegen de hare en reduceer mijn stem tot een fluister toon.
    'Ben je bang voor de bevalling?'


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    [Ik gaa Rachel laten vallen voor die baby ^^. En ikke mag beslissen ;D]


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    bella
    Ik stond op. 'Esmé weet jij waar dat meisje is die ik heb gebeten' ik keek haar vragend aan


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Emily
    Ik beet zacht op mijn onderlip, en zuchtte. ''Ja. En ik wil hem thuis. Hier in ons fijne huisje, zonder ziekenhuisstress.'' Antwoordde ik zacht, en sloot mijn ogen een momentje.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    [bella is weg maar vanavond als het goedis heel de nacht online.]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [abo is ook slm alhoewel hij altijd in actieve topics staat. is esmé ofline???]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Stefan. Ik kwam aan in Volterra en ik ging even winkeltjes kijken terwijl ik mijn mantel aandeed die ik in de USA gekocht had. Tot mijn grote schrik zag ik, toen ik naar het dorp toe rende, Jane drijfnat in mensen tempo naar Volterra toe lopen. Ik rende op haar af. En besprong haar. Ik keek recht innhaar ogen. Wat doe jij hier moet je Didyme niet beschermen. schreeuwde ik boos


    I'm finally back, Finally after a Year break

    [ik Jirachi en leave willen de baby zijn mag het een 3ling worden (a) :D]


    I'm finally back, Finally after a Year break