• Hier ga je zegmaar IC (In Character). Je moet je gedragen zoals die persoon, je moet praten als die persoon en doen zoals die persoon. Als je zegt:

    Goh, lekker weertje hier in Noord-Holland.

    Dan moet je haakjes --> [] gebruiken. Dan weten we wanneer je OOC (Out Of Character) bent. Als je IC bent, dan zonder haakjes.

    Bij vragen/opmerkingen of een korte samenvatting omdat je het niet meer begrijpt kun je terecht bij de admin van deze RPG Jirachi of bij de onderadmin van deze RPG Caine.

    Veel plezier!

    ---

    LIJST:

    Renesmee = Jirachi
    Chelsea = Jirachi
    Jane = Caine 3de x
    Esmé = LittleTear
    Rosalie = Basecca
    Bella = MisPattinson
    Alice = LoveOfHate
    Leah = Bronte
    Emily = Leave
    Claire = Ingeling
    Kate = RoseLynn
    Huilen = Huilen
    Didyme = LittleTear
    Heidi = The Direction
    Zafrina = BellAnn
    Lucy = xBelieveIt
    Rachel = Leave 3de x

    Vladimir = Jirachi 3de x
    Carlisle = Caine
    Jacob = TheDirection
    Embry = LostPromises
    Seth = Schneider
    Liam = Abernathy
    Alec = Abernathy
    Fred = kiara2
    Jasper = Fenix
    Edward = Huilen
    Emmett = JokerAndMe
    Paul = Melodies

    Verzonnen.
    suicidal - Penelope.
    Leave - Elena
    LoveOfHate - Lynn.
    Fenix - Hazel.
    vbhgjv - Alyssa.
    Melodies - Sable en Melody.
    GoldStone - Charlie.
    Sammiejlove – Jennifer.
    Spaarkoe - Lucy.

    EDIT: Iedereen die in de originele boekenserie is overleden, LEEFT nu weer. Iedereen! Pas als je overlijd in deze RPG, ben je echt dood.


    HERINNERING: Blijf alsjeblieft in je rol, mensen! Denk aan de originele karakters van het personage wat je speelt en hóu je daaraan! Doe geen dingen die ze normaal nooit zouden doen.
    Dankje :'D


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 15 okt 2011 - 22:39 ]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    [Ik ben er eindelijk weer (a) dus Didyme Stefan en Esmé zijn er weer. :D]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Emily
    Ik keek geschrokken naar Avery, wiens wiegje omgeklapt. Zachtjes haalde ik het huilende meisje eruit. ''Ssh. Stil maar liefje.'' Suste ik, en drukte kusjes op haar warme lijfje.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    [Welcome back ;D]

    Sam Uley
    Ik zette het wiegje weer overeind en speurde de omgeving af.
    'Hoe kan haar wiegje zo ineens zijn omgeklapt? Ze moet maar bij ons slapen vannacht, anders vertrouw ik het niet,' zei ik tegen Emily. Ik legde mijn ene hand op haar rug en de andere hand hield ik heel licht tegen Avery's zij. Beschermend.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Emily
    Ik glimlach, druk een kus op Sams mond, en aai zachtjes over haar slaperige gezichtje. ''Was ik al van plan.'' Glimlach ik verlegen, en druk een kusje op haar zwarte, babyhaartjes.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Bella
    Eindelijk von dik edward. 'Edward het spijt m..'verder kwam ik niet want hij zoende mijn mond. Hij deed mijn bedel en mijn ring terug en ik de zijne. 'Laten we naar het kindje gaan van Emily' Ikknikte. Ik pakte zijn hand en we liepen erna


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Esmé.
    Terwijl ik boven zat mijn kleding te sorteren. Hoorde ik een meisjes stem zegen waarna een klap kwam. Ik snelde naar beneden waar ik een uitgehongerd meisje met zwerverachtige kleding lag. Ze was rond de 5 jaar oud. Ik snelde naar haar toe terwijl ik haar meeschoof naar de Keuken. Zo kon ze wat eten als ze bijkwam. Ze rook niet mensenlijk. Ze had een wolf geurtje bi zich. Een wolfje en nog zo jong. Ik zuhte ven terwijl ik wat te eten voor haar maakte.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Vladimir
    Ik liep achter Elena aan. 'Weet je al voor wie je kiest...?' Ik wilde Elena eigenlijk niet tot last brengen, maar ik kon het niet laten om het te vragen.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Sam Uley
    'Kom op dan. Bedtijd voor de dames,' lachte ik.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Elena
    ''I'm confused.'' Zuchtte ik. ''Maar voor nu, kies ik toch voor Dani.'' Ik zuchtte opgelucht toen we eindelijk thuis waren, en knipte de lichten aan. In mijn kamer kleedde ik haar om, en legde haar in mijn bed, waarna ik de gordijnen sloot.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Emily
    ''Ze moet nog een flesje, en ik heb nog honger en ik wil een film afkijken.'' Glimlach ik. Terwijl ik me omdraai naar zijn gezicht, en hem met een glimlach aankijk.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    bella
    Ik klopte op de deur. Het was al laat. Maarm isschien waren ze nog wakker.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Carlisle
    Op een rustig tempo ging ik terug naar het huis. Het was een lange dag geweest, met Emily's bevalling, maar ze was bij Sam in goede handen, ook al raakte die jongen half in paniek bij elke pijnscheut.
    Thuisgekomen zag ik Esmé bij een uitgehongerd meisje staan. Ze had zo'n goed hart.
    'Esmé, lieverd, wie is dit?' vroeg ik haar. Rook ik wolf? Was dit meisje, zo jong, al een wolf?


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Sam Uley
    'Zo koppig altijd,' grijnsde ik. Ik nam haar gezicht in mijn handen en kuste haar.
    'Dan ga jij nu zitten en die film kijken en maak ik het flesje en wat te eten voor je. Wat wil je? En nee, geen commentaar, ik moet mijn taken als vader en man vervullen!'


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    [Bella klopt toch op de deur van het huis van Emily en Sam?]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Langzaam opende ik mijn ogen en zag ik 2 mensen voor me staan. Ik kroop naar achter ik was doodsbang.

    [ bericht aangepast op 16 okt 2011 - 0:09 ]


    Faith Trust and Fairydust ~ Peter Pan