• Hier ga je zegmaar IC (In Character). Je moet je gedragen zoals die persoon, je moet praten als die persoon en doen zoals die persoon. Als je zegt:

    Goh, lekker weertje hier in Noord-Holland.

    Dan moet je haakjes --> [] gebruiken. Dan weten we wanneer je OOC (Out Of Character) bent. Als je IC bent, dan zonder haakjes.

    Bij vragen/opmerkingen of een korte samenvatting omdat je het niet meer begrijpt kun je terecht bij de admin van deze RPG Jirachi of bij de onderadmin van deze RPG Caine.

    Veel plezier!

    ---

    LIJST:

    Renesmee = Jirachi
    Chelsea = Jirachi
    Jane = Caine 3de x
    Esmé = LittleTear
    Rosalie = Basecca
    Bella = MisPattinson
    Alice = LoveOfHate
    Leah = Bronte
    Emily = Leave
    Claire = Ingeling
    Kate = RoseLynn
    Huilen = Huilen
    Didyme = LittleTear
    Heidi = The Direction
    Zafrina = BellAnn
    Lucy = xBelieveIt
    Rachel = Leave 3de x

    Vladimir = Jirachi 3de x
    Carlisle = Caine
    Jacob = TheDirection
    Embry = LostPromises
    Seth = Schneider
    Liam = Abernathy
    Alec = Abernathy
    Fred = kiara2
    Jasper = Fenix
    Edward = Huilen
    Emmett = JokerAndMe
    Paul = Melodies

    Verzonnen.
    suicidal - Penelope.
    Leave - Elena
    LoveOfHate - Lynn.
    Fenix - Hazel.
    vbhgjv - Alyssa.
    Melodies - Sable en Melody.
    GoldStone - Charlie.
    Sammiejlove – Jennifer.
    Spaarkoe - Lucy.

    EDIT: Iedereen die in de originele boekenserie is overleden, LEEFT nu weer. Iedereen! Pas als je overlijd in deze RPG, ben je echt dood.


    HERINNERING: Blijf alsjeblieft in je rol, mensen! Denk aan de originele karakters van het personage wat je speelt en hóu je daaraan! Doe geen dingen die ze normaal nooit zouden doen.
    Dankje :'D


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 15 okt 2011 - 22:39 ]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Caine schreef:
    [Bella klopt toch op de deur van het huis van Emily en Sam?]

    [ja we hadden ruzie maa dat mocht niet dus is hetgoed en komen we voo rhet kindje. ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Vladimir
    'Dat lijkt me voor nu het beste, en nu slapen, Elena,' zei ik. Ik gaf haar een duwtje naar haar kamer. 'Wil je dat ik hier blijf?'


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Ik knikte naar Carlisle toen hij dat zei. Ik snapte het ook niet hoe kon dat. Ze opende haar ogen en deinsde achteruit. Ik had medeleiden ze was mensenschuw geworden. 'Wees maar niet bang ik doe je niets..' Fluisterde ik dewijl ik mijn hand uitstak naar haar.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Carlisle
    "We willen je helpen," vulde ik Esmé aan. Het meisje leek doodsbang, maar wij deden haar niets. Dat waren we ook absoluut niet van plan.
    "Heb je honger?" vroeg ik.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Emily
    Ik steek mijn tong uit. ''Dat kan jij niet.'' Murmelde ik. ''Dus zit. Jij mag baasje spelen over je pack, laat mij het huis maar regelen.'' Ik stond op met Avery in mijn armen, en liet Sam de deur openen. Zijn handen waren te groot voor de fragiele werkje. Zachtjes schudde ik het flesje, en warmde het toen op. ''Kijk eens, mooi meisje van me.'' Glimlachte ik, en bracht het tuutje naar haar hongerige mondje.

    Elena
    Ik knik, en kleed mezelf uit, en weer aan. Ik poets mijn tanden ook even ,waarna ik zacht langs Dani schuif, en door haar haren strijk.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Lucy
    Heb je honger? vroeg de Aardig uitziende man.Ik bestudeerde hem. Hij had wit haar en Goudgele ogen hij had een witte huid en hij rook raar. ik wou neee zeggen, maar mijn maa protesteerde en ik knikte ja. Ik had honger ik kon een heel restaurant kaal eten.


    Faith Trust and Fairydust ~ Peter Pan

    Sam Uley
    Ik zuchtte. Nee, als Emily iets in haar hoofd had, kreeg je het er niet meer uit. Maar goed, dat was zo geweldig aan haar.
    Ik liep naar de voordeur en rook de vampiers al meteen. Ik hoopte dat het Vladimir niet was, want dan zou ik spontaan veranderen en hem aanvallen, maar het waren Bella en Edward.
    "Wat leuk dat jullie langskomen!" groette ik ze vrolijk. "Kom binnen!"


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    [emily en sam mogen edward en ik nog binnen of niet:P


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Carlisle
    "Kom maar binnen dan, we hebben genoeg eten voor je. Je mag alles hebben. Ik ben trouwens Carlisle Cullen en dit is mijn vrouw, Esmé Cullen." Ik stelde ons allebei voor en zette toen een stap opzij, zodat het meisje naar binnen kon.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Emily
    Ze liet een klein, brabbelend boertje, en ik nam een paar happen van een ovenmaaltijd die ik eerder had gemaakt. Zachtjes ging ik weer op de bank zitten, en bekeek ons bezoek. Ik kon er niets aan doen dat ik er moe uitzag, want ik voelde me ook moe, Avery die met een gevulde maag lag te brabbelen zat er ook zwaar doorheen, maar keek toch zwaar nieuwsgierig naar de vampiers. ''Bella, Edward. Wat leuk.'' Kirde ik met een glimlach.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    bella
    Emily lag moe op de bank met het kleintje. 'Wat een liefje' zei ik zachtjes. Ik liep naar Sam die trots keek' Gefeliciteerd mogen jullie een gelukkig gezin worden' ik gaf hem een hand daarna gaf ik Emily een hand. en feliciteerde. Ik gaf het cadeau. Emilyu maakte het open


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Lees de post boven je 8D]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Esmé.
    Ik liep haar voor naar de keuken waar ik snel spagetti in de oven deed. Het meisje keek onzeker rond zich. Ik hurkte voor haar neer. 'Wat is er allemaal gebeurt?' Zei ik terwijl ik naar haar kleerscheuren zag.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Sam Uley
    Ik ging naast Emily op de bank zitten en sloeg mijn arm om haar heen, in een gebaar van 'Kijk. Dit is mijn gezinnetje en ik ben er trots op!' Ik kon mijn ogen bijna niet afhouden van het brabbelende meisje, of van de prachtige vrouw die haar vasthield.

    [ bericht aangepast op 16 okt 2011 - 0:26 ]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Vladimir
    Ik schuifelde achter haar aan. Ik volgde Elena, met ogen of lopen. Ik wenkte haar om haar naar haar bed te sturen.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.