• Hier ga je zegmaar IC (In Character). Je moet je gedragen zoals die persoon, je moet praten als die persoon en doen zoals die persoon. Als je zegt:

Goh, lekker weertje hier in Noord-Holland.

Dan moet je haakjes --> [] gebruiken. Dan weten we wanneer je OOC (Out Of Character) bent. Als je IC bent, dan zonder haakjes.

Bij vragen/opmerkingen of een korte samenvatting omdat je het niet meer begrijpt kun je terecht bij de admin van deze RPG Jirachi of bij de onderadmin van deze RPG Caine.

Veel plezier!

---

LIJST:

Renesmee = Jirachi
    Chelsea = Jirachi
    Jane = Caine 3de x
    Esmé = LittleTear
    Rosalie = Basecca
    Bella = MisPattinson
    Alice = LoveOfHate
    Leah = Bronte
    Emily = Leave
    Claire = Ingeling
    Kate = RoseLynn
    Huilen = Huilen
    Didyme = LittleTear
    Heidi = The Direction
    Zafrina = BellAnn
    Lucy = xBelieveIt
    Rachel = Leave 3de x

Vladimir = Jirachi 3de x
    Carlisle = Caine
    Jacob = TheDirection
    Embry = LostPromises
    Seth = Schneider
    Liam = Abernathy
    Alec = Abernathy
    Fred = kiara2
    Jasper = Fenix
    Edward = Huilen
    Emmett = JokerAndMe
    Paul = Melodies

Verzonnen.
    suicidal - Penelope.
    Leave - Elena
    LoveOfHate - Lynn.
    Fenix - Hazel.
    vbhgjv - Alyssa.
    Melodies - Sable en Melody.
    GoldStone - Charlie.
    Sammiejlove – Jennifer.
    Spaarkoe - Lucy.

EDIT: Iedereen die in de originele boekenserie is overleden, LEEFT nu weer. Iedereen! Pas als je overlijd in deze RPG, ben je echt dood.

HERINNERING: Blijf alsjeblieft in je rol, mensen! Denk aan de originele karakters van het personage wat je speelt en hóu je daaraan! Doe geen dingen die ze normaal nooit zouden doen.
    Dankje :'D

[ topic verplaatst door een moderator ]

[ bericht aangepast op 15 okt 2011 - 22:39 ]

Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

Sam Uley
    Ik laat mijn armen vallen.
    "Hoe wat kan voelen?" fluister ik. "Aangevallen worden door een monster?"
    Zeg me alsjeblieft dat ik dit verkeerd begrepen had. Mijn hart bonkte ergens in mijn keel op het moment.

[waar is iedereen nu en wat heb ik gemist, waar kan ik inspringen?]

Faith Trust and Fairydust ~ Peter Pan

bella
    Ik liep naar Edward maar vond hem niet. Shit waa rwas hij ik zou zeggen dat ik dom was maar hij zal me tog terug willen. we konden immers niet zonder elkaar.

[ bericht aangepast op 15 okt 2011 - 23:42 ]

Change is for weirdos ~ Niall Horan

Emily
    Ik knikte. ''Niet door jou, maar voordat ik je leerde kennen, lieve Sam.'' Glimlachte ik. Dat litteken kon me niets schelen. Niet meer. Ik was er overheen, want ik hield van Sam.

Elena
    Ik knik, en til Dani op. Ze slaapt half het arme meisje. Ik glimlach beteuterd naar haar, en zucht diep.

Feel the fire, but do not succumb to it.

[waar zin die Vladimir en Elena? en Bella en Emily en Sam? kijken of ik erger kan inspringn :)]

Sam Uley
    'Voor mij? Wat is er voor mij met je gebeurd?' meteen was mijn angst weg en liep ik weer naar haar toe. Ik sloeg mijn armen om haar middel en liet mijn voorhoofd tegen de hare rusten.

[ bericht aangepast op 15 okt 2011 - 23:44 ]

Spaarkoe schreef:
    [waar zin die Vladimir en Elena? en Bella en Emily en Sam? kijken of ik erger kan inspringn :)]
    emily en sam thuis na bevalling ik ook thuis

Change is for weirdos ~ Niall Horan

Emily
    Ik slik, het was een ervaring die ik liever vergat. Maar Sam zou doorgaan tot ik het zou vertellen. ''Ik ben ook heel lang alleen geweest, bang en gemanipuleerd door het straatleven.'' Zeg ik zachtjes. ''Ik weet hoe het moet voelen voor Elena, en ik snap dat jij Embry beschermd, maar als hij haar echt verlaten heeft? Ze is een makkelijke prooi voor nieuwe liefde. Snap je?'' Probeerde ik, terwijl ik zacht over zijn buik streelde. Ik was best moe.

[Emily en Sam zijn in hun huis met hun pasgeboren dochter. Bella is in Villa Cullen. Carlisle is nog in het ziekenhuis aan het werk. Elena en Vladimir zijn volgens mij samen ergens in het bos.]

Lucy
    Ik veranderde en trok snel mijn kleren aan die half verrot waren. Ik was moe en ik ging bijna dood van de honger. Ik zag een huis en ik hoopt dat daar mensen inzaten die mij een slaapplek konden geven. Ik zag dat de deur open was en liep na geklopt te hebben naar binnen. 'Asjeblieft.. iemand help me Ik heb honger en ben moe...' Toen viel ik bewusteloos op de grond. [Dit is in het ullen huis (bij Bella dus)]

[ bericht aangepast op 15 okt 2011 - 23:51 ]

Sam Uley
    Aan de ene kant wilde ik alles van het verhaal weten en iedereen straffen die haar ooit pijn had gedaan, maar aan de andere kant begon ik nu al van woede te trillen en ik wist dat ik veel te makkelijk kon ontploffen, nu al twee en een halve week geen wolf meer was geweest, dus ik vroeg niet door.
    Wel sloot ik mijn armen stevig om haar heen.
    'Het spijt me als ik je net verkeerde ideeën gaf. Ik hou van jou, voor altijd. Ik blijf altijd bij je en ik ga nooit meer bij jou en Avery vandaan.' zei ik en ik drukte mijn lippen op de hare.
    Na de lange zoen moest ik me toch met tegenzin weer losmaken.
    'Nu, is het niet beter als jij en Avery even gaan rusten? Dan doe ik het huishouden wel.'

Vladimir
    'Laten we naar huis gaan.. Dan kunnen we Dani ook in bed leggen. En dan kan jij ook nog slapen.' Ik glimlachte naar Elena.

I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

Emily
    Ik lach schaapachtig. ''Euh, ik ben stout geweest en heb dat gedaan toen jij het iedereen vertelde. Bovendien slaap ik niet lekker tot jij bij me ligt.'' Ik glimlachte, en stond op om naar Avery te gaan.

[ bericht aangepast op 15 okt 2011 - 23:53 ]

Elena
    Ik knikte, en tilde haar weer goed. Het was best zwaar haar te tillen, vooral omdat mijn armen moe waren. Toch lukte het me vrij goed haar naar huis te lopen.

Sam Uley
    'Omdat je er zo op aandringt dan, eigenwijze schat,' grapte ik. We liepen samen naar beneden om Avery te halen en ik merkte dat ik ook best wel moe was. Het was ook een heel lange dag geweest, natuurlijk.

[ bericht aangepast op 15 okt 2011 - 23:55 ]