• Hier ga je zegmaar IC (In Character). Je moet je gedragen zoals die persoon, je moet praten als die persoon en doen zoals die persoon. Als je zegt:

    Goh, lekker weertje hier in Noord-Holland.

    Dan moet je haakjes --> [] gebruiken. Dan weten we wanneer je OOC (Out Of Character) bent. Als je IC bent, dan zonder haakjes.

    Bij vragen/opmerkingen of een korte samenvatting omdat je het niet meer begrijpt kun je terecht bij de admin van deze RPG Jirachi of bij de onderadmin van deze RPG Caine.

    Veel plezier!

    ---

    LIJST:

    Renesmee = Jirachi
    Chelsea = Jirachi
    Jane = Caine 3de x
    Esmé = LittleTear
    Rosalie = Basecca
    Bella = MisPattinson
    Alice = LoveOfHate
    Leah = Bronte
    Emily = Leave
    Claire = Ingeling
    Kate = RoseLynn
    Huilen = Huilen
    Didyme = LittleTear
    Heidi = The Direction
    Zafrina = BellAnn
    Lucy = xBelieveIt
    Rachel = Leave 3de x

    Vladimir = Jirachi 3de x
    Carlisle = Caine
    Jacob = TheDirection
    Embry = LostPromises
    Seth = Schneider
    Liam = Abernathy
    Alec = Abernathy
    Fred = kiara2
    Jasper = Fenix
    Edward = Huilen
    Emmett = JokerAndMe
    Paul = Melodies

    Verzonnen.
    suicidal - Penelope.
    Leave - Elena
    LoveOfHate - Lynn.
    Fenix - Hazel.
    vbhgjv - Alyssa.
    Melodies - Sable en Melody.
    GoldStone - Charlie.
    Sammiejlove – Jennifer.
    Spaarkoe - Lucy.

    EDIT: Iedereen die in de originele boekenserie is overleden, LEEFT nu weer. Iedereen! Pas als je overlijd in deze RPG, ben je echt dood.


    HERINNERING: Blijf alsjeblieft in je rol, mensen! Denk aan de originele karakters van het personage wat je speelt en hóu je daaraan! Doe geen dingen die ze normaal nooit zouden doen.
    Dankje :'D


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 15 okt 2011 - 22:39 ]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Sam Uley
    "Dat weet ik ook wel zeker, ja." Ik hoopte dat ze het nog kon verstaan, zo zacht was mijn stem geworden. Ik was tussen slapen en waken in.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Emily
    Ik glimlach, en druk mijn lippen op zijn wang, waarna ik ook in slaap val. Ik had het nodig. Vandaag was ontzettend uitputtend geweest, en morgen zou ik het rustig aan doen. Mijn tijd delen met Sam.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    bella
    we liepen samen het huis in. Waar een vreemd meisje was die stonk. IK keek esmé aan. 'waar is reensmee eigenlijk?' ik keek ze vragend aan. 'wie is dat'vroeg edward zacht.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Sam Uley
    Het laatste wat ik nog voelde waren Emily's lippen op mijn wang, maar vrijwel meteen op dat moment zakte ik weg in een heerlijk rustige slaap.

    [Manon! Ik wilde je net wat vragen of msn en nu ben je ineens weg D:]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    [gotta goow]


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Vladimir
    Ik hield ervan als Elena zo zorgzaam was.. Ik dacht terug. Ik sta opeens bij Elena. 'Sunteti agitat parea sa doarma ieri,' fluisterde ik, wat alleen hoorbaar was voor Elena. Je leek onrustig te slapen, gister.

    [Zometeen nog één berichtje, dan gaat Manon <-- Ik > slapen <3.]

    [ bericht aangepast op 16 okt 2011 - 1:23 ]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Carlisle
    "We begrijpen dat je weg wilt, maar het lijkt ons gewoon niet verstandig. Je bent zo jong! Weet je zeker dat je niet liever bij ons bent? We hebben eten voor je, een plek om te slapen, schone kleren... alles wat je nodig hebt. Daarbij zijn hier nog andere wolven, die kunnen je ook verder helpen."
    Ik wilde het meisje niet alleen het bos in laten gaan, dan zou ik nooit meer rustig kunnen gaan zitten.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    [Ik wil het topic nog volmaken D:
    Maar als iedereen weggaat dan ga ik dat niet in mijn eentje doen (cat)]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Caine schreef:
    Sam Uley
    Het laatste wat ik nog voelde waren Emily's lippen op mijn wang, maar vrijwel meteen op dat moment zakte ik weg in een heerlijk rustige slaap.

    [Manon! Ik wilde je net wat vragen of msn en nu ben je ineens weg D:]


    [O_O. Ik zal Msn even opnieuw starten D: SORRY LAURA!]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    [Ik moet gaan. Baaiii <3. Pap begint te zeiken. Baai mensjes, tot morgen <3. Manon goes offline.]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    [Byee <3 Slaap lekker & tot morgen <3]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Esmé.
    Lucy stond op maar werd tegen gehouden door Carlisle. Ook ik stond nu op. Ze dook onder Carlisles arm door en liep weer verder weg. Ik en Carlisle snelde achter haar aan en zagen hoe ze in een kleine Slanke Witte wolf veranderde. Ze wou ervandoor gaan, maar we gingen voor haar staan. 'Waarom zou je gaan je kan ook blijven.' Zei ik met mijn stralende maar ook mijn vertrouwde glimlach.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    [Ik ga ook weg D: die Spaarkoe blijft volgens mij wel en Bella :) ik ga slap lekker.]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    bella
    Ik zag dat het meijse in een wolfje veranderde maa rCarlisle en Esme hielden het tegen. Edwad en ik liepen erheen. 'Ze doen je niks, wij ook neit. het is ze willen je whelpen zoals altijd. We willen je verzorgen'ik smeekt evoor esme


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Slaapse <3]

    Carlisle
    Opeens kwamen Bella en Edward er ook aangelopen. Ik hoopte dat het meisje, Lucy, nu besloot bij ons te blijven.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen