• Hier ga je zegmaar IC (In Character). Je moet je gedragen zoals die persoon, je moet praten als die persoon en doen zoals die persoon. Als je zegt:

    Goh, lekker weertje hier in Noord-Holland.

    Dan moet je haakjes --> [] gebruiken. Dan weten we wanneer je OOC (Out Of Character) bent. Als je IC bent, dan zonder haakjes.

    Bij vragen/opmerkingen of een korte samenvatting omdat je het niet meer begrijpt kun je terecht bij de admin van deze RPG Jirachi of bij de onderadmin van deze RPG Caine.

    Veel plezier!

    ---

    LIJST:

    Renesmee = Jirachi
    Chelsea = Jirachi
    Jane = Caine 3de x
    Esmé = LittleTear
    Rosalie = Basecca
    Bella = MisPattinson
    Alice = LoveOfHate
    Leah = Bronte
    Emily = Leave
    Claire = Ingeling
    Kate = RoseLynn
    Huilen = Huilen
    Didyme = LittleTear
    Heidi = The Direction
    Zafrina = BellAnn
    Lucy = xBelieveIt
    Rachel = Leave 3de x

    Vladimir = Jirachi 3de x
    Carlisle = Caine
    Jacob = TheDirection
    Embry = LostPromises
    Seth = Schneider
    Liam = Abernathy
    Alec = Abernathy
    Fred = kiara2
    Jasper = Fenix
    Edward = Huilen
    Emmett = JokerAndMe
    Paul = Melodies

    Verzonnen.
    suicidal - Penelope.
    Leave - Elena
    LoveOfHate - Lynn.
    Fenix - Hazel.
    vbhgjv - Alyssa.
    Melodies - Sable en Melody.
    GoldStone - Charlie.
    Sammiejlove – Jennifer.
    Spaarkoe - Lucy.

    EDIT: Iedereen die in de originele boekenserie is overleden, LEEFT nu weer. Iedereen! Pas als je overlijd in deze RPG, ben je echt dood.


    HERINNERING: Blijf alsjeblieft in je rol, mensen! Denk aan de originele karakters van het personage wat je speelt en hóu je daaraan! Doe geen dingen die ze normaal nooit zouden doen.
    Dankje :'D


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 15 okt 2011 - 22:39 ]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Emily
    Ik glimlach als het meisje in slaap is gevallen. ''Wil je haar eh.. Even vasthouden?'' Glimlach ik dan zelfverzekerd.

    Elena
    Ik knik, en til haar zachtjes op, waarna ik haar in een andere kamer op haar eigen bedje legde, en terug naar mijn bed liep.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    bella
    wiljehaar vasthouden? ze keek me aan. 'Mag dat' ik keek haar twijfelend aan. Ze knikte. Voorzichtig pakte ik het tere lijfje. Ik wiegde haar hen en weer. Even keek ze me met groote ogenaab


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Sam Uley
    Automatisch schiet mijn hele lijf in de waakstand. Ik bevries mijn ogen op het kleine meisje en hou elke beweging in de gaten. Ik vertrouw Emily dat het goed gaat, maar kan er niets aandoen dat ik nu even nergens anders mijn aandacht bij kan houden. Als het maar goed gaat.

    [ bericht aangepast op 16 okt 2011 - 0:32 ]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Emily
    ''Ik ben er ook nog, hoor.'' Zeg ik met een nep-beteuterd stemmetje richting Sam. Ik was moe, waardoor mijn stem wat schriller klonk. Ik vertrouwde Bella wel, ze had zelf immers een dochter, en Edward zou het ook wel aankunnen.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Sam Uley
    "Ik weet het lieverd, ik weet het. Het is dat dómme instinct. Ik kan er niets aandoen." ik ga expres ontspannen onderuit zitten en pak Emily's hand.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    bella
    Ik zag dat Sam me wantrouwde. Emily wou wat aandacht en vertrouwde me. Zachtjes wiegde ik haar heen en weer. Ze leek op haar moeder. De zachte kanten. Maar van haar vader de krullen. Ik zag dat Sam bleef opletten en waaks bleef. Ach dat zou ikook doen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Emily
    Ik zucht. Het voelde alsof hij meer van Avery hield dan van mij. Ik was niet jaloers, hoe kon ik jaloers zijn op mijn dochter? Mar het voelde minder. Ik bekeek Avery ook even, en sloeg toen mijn blik neer.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Lucy
    Ik knikte toen Carlisle zijn naam zei en ik begon bibberend te praten. 'Ik ben Lucy meneer.' Ik zag zijn Vrouw denk k Esmé ergens heen lopen en volgde haar. hetbleek de keuken te zijn waar ze heen liep en ze pakte sagetti en warmde het op. Ik keek nerveus rond me en opeens ging ze gehurkt voor me zitten. 'Wat is er gebeurt?' Vroeg ze me terwijl ze naar mijn kleerscheuren keek. Ik barste in huilen uit. 'Ik ben weggelopen omdat ik me niet kon beheersen.'Zei ik snikkend, waarna ik op mijn knietjes viel en mijn handen voor mjn ogen ded om de tranen te stoppen.


    Faith Trust and Fairydust ~ Peter Pan

    Carlisle
    'Noem me alsjeblieft gewoon Carlisle, Lucy.' zei ik haar. Ik volgde haar naar de keuken en liet Esmé met Lucy praten. Esmé was daar veel beter in.

    Sam Uley
    Ik zag hoe Bella Avery in haar armen had en haar met heel andere ogen bekeek dan honger. Ze dacht er zelfs niet eens aan en dat stelde me gerust. Bella en Edward waren anders, omdat ze, zoals Emily al had gezegd, zelf ook een dochter hadden.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Emily
    ''Neem jij Avery mee naar boven? Ik ga slapen.'' Ik durfde hem niet echt aan te kijken, en drukte daarom half een kus op zijn wang en liep toen naar boven, waar ik me omkleedde en in de dekens nestelde.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Vladimir
    Ik liep achter Elena aan en ik ga bij het raam zitten. 'Slaap lekker, Elena...'

    [Zorrie dat ik zo laat reageeer! Ik was liedjes aant luisteren xD]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    bella
    Emily liep naar boven. Ik keek naar Avery en zuchtte. Ik keek Edward aan. Voorzichtig gaf ik haar aan hem en ging even zitten. 'Hoe is dat nou om plots een papa te zijn' ik keek hem lachend aan. in zijn ogen kwam weer een trotse glinster


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Sam Uley
    Ik keek Emily bezorgd na maar kon haar nu niet achterna. Niet met bezoek. En dus ging ik in op Bella's vraag.
    "Geweldig! Nu is mijn leven echt compleet." Ik lachte breed.

    [ bericht aangepast op 16 okt 2011 - 0:54 ]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    bella
    geweldig zij hijj trots en lachte breed. Kom we gaan naar huis fluisterde edward ik knikte. ik ston op., voorzichtig gf edward avery aan sam en we liepen weg


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Emily
    Ik zuchtte diep, en wreef even in mijn ogen. Het duurde lang voordat Sam en Avery kwamen, dus bleef ik ook wakker. Het kon me nou niet bepaald iets schelen dat mijn toestand daardoor kritiek werd.

    Elena
    ''Doe niet zo gek.'' Gaapte ik, en klopte op mijn bed. Dit hoefde niet meteen de stap der liefde te zijn, maar vriendschappelijk. Dat hield ik mezelf voor, althans.


    Feel the fire, but do not succumb to it.