• Hier ga je zegmaar IC (In Character). Je moet je gedragen zoals die persoon, je moet praten als die persoon en doen zoals die persoon. Als je zegt:

Goh, lekker weertje hier in Noord-Holland.

Dan moet je haakjes --> [] gebruiken. Dan weten we wanneer je OOC (Out Of Character) bent. Als je IC bent, dan zonder haakjes.

Bij vragen/opmerkingen of een korte samenvatting omdat je het niet meer begrijpt kun je terecht bij de admin van deze RPG Jirachi of bij de onderadmin van deze RPG Caine.

Veel plezier!

---

LIJST:

Renesmee = Jirachi
    Chelsea = Jirachi
    Jane = Caine 3de x
    Esmé = LittleTear
    Rosalie = Basecca
    Bella = MisPattinson
    Alice = LoveOfHate
    Leah = Bronte
    Emily = Leave
    Claire = Ingeling
    Kate = RoseLynn
    Huilen = Huilen
    Didyme = LittleTear
    Heidi = The Direction
    Zafrina = BellAnn
    Lucy = xBelieveIt
    Rachel = Leave 3de x

Vladimir = Jirachi 3de x
    Carlisle = Caine
    Jacob = TheDirection
    Embry = LostPromises
    Seth = Schneider
    Liam = Abernathy
    Alec = Abernathy
    Fred = kiara2
    Jasper = Fenix
    Edward = Huilen
    Emmett = JokerAndMe
    Paul = Melodies

Verzonnen.
    suicidal - Penelope.
    Leave - Elena
    LoveOfHate - Lynn.
    Fenix - Hazel.
    vbhgjv - Alyssa.
    Melodies - Sable en Melody.
    GoldStone - Charlie.
    Sammiejlove – Jennifer.
    Spaarkoe - Lucy.

EDIT: Iedereen die in de originele boekenserie is overleden, LEEFT nu weer. Iedereen! Pas als je overlijd in deze RPG, ben je echt dood.

HERINNERING: Blijf alsjeblieft in je rol, mensen! Denk aan de originele karakters van het personage wat je speelt en hóu je daaraan! Doe geen dingen die ze normaal nooit zouden doen.
    Dankje :'D

[ topic verplaatst door een moderator ]

[ bericht aangepast op 15 okt 2011 - 22:39 ]

Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

Sam Uley
    Emily had natuurlijk helemaal gelijk, maar ik wist niet wat ik ervan vond. Zij, inprenten met een weerwolf? Als ze volwassen was vond ik het geen probleem, maar zo jong. Nee. Ze was te breekbaar. Ik durfde haar zelf nog niet eens vast te houden.
    Ik keek op toen Elena en Vladimir binnenkwamen en trok even automatisch mijn neus op bij de vampier stank. Maar ik wist dat Vladimir goed was. Als hij maar uit de buurt van mijn dochter bleef.
    En net als Emily, verbaasde ik me er ook over dat Embry er niet was. Elena zou nu toch niet samen zijn met Vladimir? Zou ze Embry's hart echt zo breken?

Emily
    Ik glimlach naar Vladimir, en Elena en leg Avery zachtjes in Sams armen. Het is ook zijn dochter. Dan pak ik een blad muffins uit de over, en rijk er een aan, aan Dani en Elena.

Elena
    Ik voel mijn hart in tweetjes splijten als ik Sams blik zie. ''Hij heeft míj laten zitten. Hij heeft míj verlaten.'' Mijn ogen werden troebel van de tranen, en ik rende weg. Weg uit dat huis, weg van alles dat me deed denken aan Embry.

Feel the fire, but do not succumb to it.

Sam Uley
    Emily had me net Avery aan gegeven tot Elena wegrende, huilend, roepend dat Embry háár had gedumpt. Dat geloofde ik niet. Je dumpt je inprent niet. Daar hou je onvoorwaardelijk van, wat dan ook. Ik liet haar gaan. Ze loog. Ik had voor het eerst mijn dochter in mijn armen.
    Ik ging op de bank zitten, uit angst dat ik haar liet willen en streelde over Avery's wangetje.
    'Dag, kleine meid. Ik ben jouw papa. Weet je dat je heel mooi bent?' kirde ik zachtjes. Ze keek me met grote ogen aan.

Emily
    Ik glimlachte even naar Vladimir. ''Bedankt.'' Glimlachte ik, en ging toen naast Sam zitten. ''Embry heeft veel problemen met zijn moeder. Misschien is hij wel weer naar zijn vader gestuurd Sam. Ik geloof Elena. Ze was echt eerlijk. Dat ze omgaat met vampiers wil niets zeggen.'' Zei ik met een knikje naar Sam.

[ bericht aangepast op 15 okt 2011 - 23:12 ]

Vladimir
    Verdorie, dacht ik toen Elena wegrende. Ik schiet in vampiersnelheid achter Elena aan. Als snel haalde ik haar, natuurlijk, in. Ik pakte haar arm zodat ze stopte met rennen, en ik stopte ook met rennen. 'Gaat het wel, Elena?'

[ bericht aangepast op 15 okt 2011 - 23:13 ]

I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

Sam Uley
    'Dat kan wel zo zijn, maar hij blijft een vampier! Die zijn onbetrouwbaar, dat is een feit.' Ik trok me er niets van aan dat Vladimir vlakbij stond. Hij mocht het horen. Als hij er niet was geweest, dan was Elena nu nog bij Embry geweest, daar was ik van overtuigd.

Elena
    ''Nee.'' Snikte ik. ''Ze haten me, maar Embry heeft míj laten zitten.'' Ik sloeg mijn handen voor mijn ogen en zuchtte diep. Niemand geloofde me ooit.

Emily
    Ik leg mijn hand op zijn wang en zucht. ''Ik heb Embry ook al een hele tijd niet gezien. Elena zoekt troost, ze heeft het zwaar. Wij waren weg, de Cullens waren weg. Ze is helemaal alleen, Sam. Ze zoekt familie en iemand die van haar houd.'' Zei ik met een zucht, terwijl ik opstond, en naar de keuken liep voor een flesje voor Avery.

Vladimir
    Ik sloeg voorzichtig, troostend mijn armen om haar heen. 'Ik geloof je,' fluisterde ik zacht. 'Rustig..'

Sam Uley
    'En dan moet ze maar naar iemand anders stappen? Oh, Embry is weg, ach, ik zoek wel iemand anders? Hoe denk je dat hij zal reageren als hij haar ziet met een smerige, bloeddorstige, stinkende, blóedzuiger?' riep ik haar achterna. Ze moest me wel horen. Ik snapte niet dat ze aan Elena's kant stond. Hoe kon ze twijfelen aan de liefde van een ingeprente weerwolf? Ik beschermde mijn roedel!

Emily
    Ik keek om. In mijn perfecte beeld van mijn gezin was een barst ontstaan. Hield hij niet meer van me nu we een dochter hadden? Hij twijfelde aan me. Ik zei heus niet zomaar iets. Mijn ogen vulden zich met tranen, waarna ik haar flesje liet voor wat hij was, en naar de slaapkamer liep.

Elena
    Ik zucht diep. ''Alles gaat altijd verkeerd. Altijd. En het eindigd altijd zo dat ik de badgirl ben. Ik kan dat niet meer.'' Zuchtte ik, en sloeg mijn ogen neer.

Sam Uley
    'Emily? Em? Héy?' ik kreeg geen reactie meer. Uh-oh.
    Ik legde Avery heel voorzichtig in haar wiegje en rende toen het huis door op zoek naar Emily.
    Ik vond haar in de slaapkamer. Huilend. Meteen liep ik op haar af en sloeg mijn armen om haar heen.
    'Lieverd, het spijt me! Ik val jou niet aan, echt niet. Ik ben gewoon boos op wat Elena flikt bij Embry!'

Vladimir
    'Wat ben je van plan om te doen?...' vraag ik voorzichtig en zachtjes.

Emily
    ''Ik weet het, maar Embry heeft meer moeite om zich over te geven aan dat inprentgedoe. En zijn moeder.. Wie weet wat die allemaal tegen Embry doet. Ik weet gewoon hoe moeilijk het is. Ze is aangevallen door Bella, en heeft een zusje. Ik weet gewoon hoe dat kan voelen Sam.'' Zeg ik zachtjes.

Elena
    ''Ik heb geen facking idee. Iedereen brengt me steeds op andere gedachten. Ik raak helemaal in de war..'' Zuchtte ik. Het ging gewoon allemaal zo snel.

Vladimir
    Ik zuchtte ook. Ik keek haar nu aan. 'Moet je nu niet naar huis? Van een goede slaap knap je vast op..'