• Nu kun je dus voortaan samenwerken met stories, wat ik echt een goed idee vind.;3 Maar ik vroeg me wel wat af.
    Veel mensen die samen een story schrijven, hebben een heel verschillende schrijfstijl. De ene gebruikt veel meer gepraat, terwijl de andere veel meer gedachtes gebruikt, of de omgeving meer gedetailleerd omschrijft. Ook zie je vaak een verschil tussen het gebruik van interpunctie:
    'Blablabla,' zei hij.
    "Blablabla," zei hij.
    Zulke dingen.:'D En dan is er nog dat de een altijd cursief gebruikt en de ander zijn/haar letters gewoon recht laat, of dat de tekst van de ene veel langer is als die van de ander.

    Stoort dat jullie nou, of lezen jullie daar makkelijk overheen?:3


    everything, in time

    Ik lees er gewoon overheen hoor :'D


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Ik vind dat zó irritant!

    Lollol, twee tegengestelde reacties.:'D


    everything, in time

    Ik heb eigenlijk nog geen verhaal gelezen dat door twee mensen is geschreven.

    Volgensmij heb ik nog nooit een verhaal gelezen waar 2 schrijvers schrijven, maar op zich denk ik niet dat het me echt zou stooren.


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Voor mij maakt dat niet uit hoor. Als het maar goed geschreven is.


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Wel, het enigste verhaal dat ik ooit heb gelezen dat geschreven is door twee mensen, is door twee vriendinnen die ongeveer wel dezelfde schrijfstijl hebben, dus nee, ik had er geen last van. Maar ik begrijp volkomen wat je bedoelt!


    Olive

    Ik vind een verhaal mooi als het orgineel is, maar een hele lap tekst met alleen maar gedachtes irriteert me.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Als het écht veel verschilt dan wel, maar anders niet.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Het enige verhaal dat ik lees van verschillende mensen, daarbij stemmen de schrijfsters hun schrijfstijl op elkaar af, dus nee. Ik heb daar geen last van.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Regenade schreef:
    Ik heb eigenlijk nog geen verhaal gelezen dat door twee mensen is geschreven.


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Casiraghi schreef:
    Voor mij maakt dat niet uit hoor. Als het maar goed geschreven is.


    Learn from yesterday, live for today, hope for tomorrow.

    Mij stoort het niet? ;x
    Oké, misschien als de ene echt gewéldig schrijft, en de andere echt belabberd, maar zo'n verschil ben ik nog niet tegen gekomen. (:


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Beastcrash schreef:
    Mij stoort het niet? ;x
    Oké, misschien als de ene echt gewéldig schrijft, en de andere echt belabberd, maar zo'n verschil ben ik nog niet tegen gekomen. (:


    comfort in c h a o s

    dat hangt denk ik echt af van het verhaal en hoe groot het verschil is


    Niemand is dom, mensen zijn gewoon goed in andere dingen