• Ik zat net op tumblr te kijken, en toen kwam ik dit tegen op mijn dashboard

Ik wil mijn woorden hier niet aan vuil maken, maar godverdomme hoe kunnen ze zo laag zijn! En waarom maken ze dit in ieder fucking geval!
    Ik zit nu echt met open mond te kijken.

Hahahahaha, ik heb me werkelijk helemaal stuk zitten lachen lololol.
    Kunnen mensen echt zo dom zijn om zoiets te bedenken om te maken?

Your make-up is terrible

Ik heb die bij mijn likes staan, haahaha. Echt serieus, als je dat koopt, HAHA.

Her heart was a secret garden and the walls were very high.

Everdeen schreef:
    Ik heb die bij mijn likes staan, haahaha. Echt serieus, als je dat koopt, HAHA.

Ik zat eerst te kijken van: O.- What the fuck
    En ik toen kreeg ik een rage aanval
    Maar wie dit koopt. O.- what the f***

Jezus, hoeveel dommer kan het nog worden?

I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

Eerlijk gezegd denk ik dat het fake is hoor.

Her heart was a secret garden and the walls were very high.

Okee, wat belachelijk! Ze denken zeker dat mensen snijden om 'cool' te zijn, wat een sukkels.

You are beautiful, you are love.

... Ik hoop dat dit een grap is.

'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

Disgusting.

“Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

... Want! Littekens zijn hot!

quidquid excusatio prandium pro

Mijn hemel. Veel gekker kan het niet meer worden...

“I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

Ik vind hem om eerlijk te zijn best wel geestig XD.

I am an idiot, I move.

Jesus fucking christ, people are stupid nowadays. Ugh.
    Mensen die dit serieus gaan aanschaffen om wat voor reden dan ook zijn sowieso laag. Alhoewel ik wel denk dat het een grap is.
    Yeah, er zijn werkelijk mensen die het leuk vinden om hier een grap van te maken. :'].

The world is fucked up.

Quiet the mind, and the soul will speak.

Grammar
    If you ignore the photo (below) and look at the text in the fake ad, it contains basic grammar errors, such as “simply wet and lay on you arm,” along with sentences lacking capitalization.

Logo
    The logo for Claire’s in the fake ad is an older Claire’s logo, and doesn’t quite match the original. If you look at the comparison of the logo in the ad with the real logo, you’ll find that the circled “a” is considerably different in the fake ad. The circled “a” in the original Claire’s logo is thicker and the top of the letter protrudes upward far more than in the fake.

Product
    A search of the Claire’s website will yield no results when searching for emo scars. There is no evidence they sell anything even close to this type of product.

Ondanks dat het een grap is vind ik het laag, heel laag. Zelfs al is het een grap. Hoe kan je zoiets bedenken....

We've lived in the shadows for far too long.

Seaver schreef:
    (...)

Ondanks dat het een grap is vind ik het laag, heel laag. Zelfs al is het een grap. Hoe kan je zoiets bedenken....

Oh, ik vond het wel komisch en lachwekkend. (cat)

Your make-up is terrible

........ --"

† Love? I want to sleep.