• Nu kun je dus voortaan samenwerken met stories, wat ik echt een goed idee vind.;3 Maar ik vroeg me wel wat af.
    Veel mensen die samen een story schrijven, hebben een heel verschillende schrijfstijl. De ene gebruikt veel meer gepraat, terwijl de andere veel meer gedachtes gebruikt, of de omgeving meer gedetailleerd omschrijft. Ook zie je vaak een verschil tussen het gebruik van interpunctie:
    'Blablabla,' zei hij.
    "Blablabla," zei hij.
    Zulke dingen.:'D En dan is er nog dat de een altijd cursief gebruikt en de ander zijn/haar letters gewoon recht laat, of dat de tekst van de ene veel langer is als die van de ander.

    Stoort dat jullie nou, of lezen jullie daar makkelijk overheen?:3


    everything, in time

    Pemberley schreef:
    Ik lees er gewoon overheen hoor :'D

    Caine schreef:
    Als het écht veel verschilt dan wel, maar anders niet.


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Ik vind het wel irritant als de delen niet dezelfde lay-out/interpunctie hebben, dat kun je gewoon afspreken, vind ik. Maar voor de rest stoort het me niet zo.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Met twee personen erger ik me er niet zo aan, maar zijn het er meer dan twee die meeschrijven, dan krijg je bv. vier verschillende schrijfstijlen en daar erger ik me echt dood aan.


    Cause there'll be no sunlight if I lose you, baby.

    heb er ooit 1 gelezen.
    En dat was een hel.. de 1 schreef in de ik-vorm en de ander in de zij/hij-vorm en dat is nogal irritant xd


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Casiraghi schreef:
    Voor mij maakt dat niet uit hoor. Als het maar goed geschreven is.


    Beauty begins the moment you decide to be yourself. - Coco Chanel