• Ik weet nog toen ik de laatste film van HP ging kijken en we bij dit stuk kwamen:

    Als je gaat naar 0:28 moet je naar die z'n kop kijken. Echt niet normaal grappig als je dat op het grote scherm ziet.. haha x'd

    Bij dat stuk lag ik echt dood te gaan van het lachen (wel in mezelf want anders hoorde iedereen het :'D)


    Every word written is a victory against death | Michel Butor

    Haha, hij trekt zijn neus op, dat kan ie niet eens :'D


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Lickilicky schreef:
    Bij dat stuk lag ik echt dood te gaan van het lachen (wel in mezelf want anders hoorde iedereen het :'D)

    Ja! Had ik dus ook. En ik wou niet lachen omdat het net zo'n 'emotioneel' stukje was en dat dus raar zou zijn. Maar het faalde.. ik barstte in een volle zaal in lachen uit x'd

    Dat had ik bij dat stukje waarbij ze Snapes herinneringen lieten zien. Hij nam de dode Lily in zijn armen en iedereen was helemaal ontroert, maar ik was met een vriend van me gegaan [lekker emotieloos ofcourse], dus die stootte mij aan en zei: "Kijk die baby dan, kijk die baby!" Hij schoot keihard in de lach en ik deed vrolijk mee toen ik zo'n verneukte Harry-baby zag die een wel heel charmant gezicht trok. Iedereen werd kei boos, lol.


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Ja!
    En voldemorts lach, echt ik moest zo hard lachen!


    Dit bericht bestaat niet. Het is een illusie.

    Uhuh, ik ook met een vriendin, ze keken ons allemaal chagrijnig aan maar dat was niet gek want bij iedere keer als we Draco, Luna of Snape zagen gingen we in discussie x)


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Lol, ik lette daar op het moment niet op :'P


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Pariah schreef:
    Lol, ik lette daar op het moment niet op :'P


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Dat accent van Neville ook soms :'3 'Fammelie'

    Maar vooral dat hij zo aan komt strompelen en Voldie vet bijdehand: 'Well, I must say I had hoped for better'

    Bellatrix Lestrange bij O:18, ieuw xd


    -

    I <3 Neville
    Die moest er even bij ...
    Maar dat gezicht is pure awesomeness <3


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Parsel schreef:
    Dat accent van Neville ook soms :'3 'Fammelie'

    Maar vooral dat hij zo aan komt strompelen en Voldie vet bijdehand: 'Well, I must say I had hoped for better'

    Bellatrix Lestrange bij O:18, ieuw xd

    Dat zag ik dan net weer wél..


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Ik was volgens mij heel de film lang aan het huilen of zo dus dat had ik nog niet opgemerkt haha


    All I have in life, is my imagniation.

    Oh god, ik ging meteen weer kijken hoe George zich afwendt om tegen Fred te zeggen dat Harry nog leeft... En toen huilde ik -.-'


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Videotape schreef:
    Ik was volgens mij heel de film lang aan het huilen of zo dus dat had ik nog niet opgemerkt haha

    Aw, had ik ook. Telkens maar: 'Niet stoppen, niet stoppen. LAAT HET NIET EINDEN!'

    SweetieBelle schreef:
    Oh god, ik ging meteen weer kijken hoe George zich afwendt om tegen Fred te zeggen dat Harry nog leeft... En toen huilde ik -.-'

    Ja, dat was zo zielig, toen ie zag dat hij daar niet meer stond.. Ah )':