• André Malraux schreef: "Ik heb geleerd dat een leven niets waard is, maar ook dat niets een leven waard is."
    En hij had gelijk.


    Dit is een verhaal over de dood. En over maskers die zorgen dat we elkaar herkennen. Ik ga je vertellen over struikelen en met je gezicht op de feiten vallen. De feiten die me vertelden wie ik was en wie ik moest zijn. Ze fluisterden woorden in mijn oor die ik niet begreep en ze legden tuinen aan om me erom heen te leiden. Ik zal je vertellen over feiten die me zeiden wat ik werkelijk wilde en om wie ik uiteindelijk echt gaf.
    En langzaam drong het door, het sijpelde mijn verstand in... Hij is dood.
    En hij komt niet meer terug.


    "Mijn blik ging naar de hemel. Ik voelde een zucht over mijn natte huid.
    Ik keek om me heen. Zoveel warme lichamen, bewegend op de maat. Lachend, pratend, gillend van de lol.
    En we dansten. En we dansten. En we dansten op gebroken glas. "


    --

    Onbekende mensen | Drama


    En we dansten op gebroken glas.

    [ bericht aangepast op 25 jan 2012 - 15:38 ]


    I can't even think straight.

    _O_


    Owl you need is love.

    Eerste dans.
    Tweede dans.


    I can't even think straight.

    Must. Read. o.O


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Reticent schreef:
    Must. Read. o.O

    Go. Read!


    I can't even think straight.

    Amen.


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Reticent schreef:
    Amen.

    Thank you. (flower)


    I can't even think straight.

    Ik ga een kijkje nemen ;)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    nerveus schreef:
    Ik ga een kijkje nemen ;)

    Dank je. (:


    I can't even think straight.

    Reticent schreef:
    Must. Read. o.O

    Dat dacht ik ook, en normaal spreken story's me nooit écht aan, maar dit was precies ofik las de achterkant van een boek. :Y)


    None but ourselves can free our minds.

    Tendencies schreef:
    (...)
    Dat dacht ik ook, en normaal spreken story's me nooit écht aan, maar dit was precies ofik las de achterkant van een boek. :Y)

    N'aww, dank je. Dat is al een compliment in the pocket. (krul)

    [ bericht aangepast op 10 okt 2011 - 10:14 ]


    I can't even think straight.

    nice idee(flower)


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Alleen al de titel maakt dat ik dit wil lezen. En dan heb ik nog niet eens over de beschrijving gehad.


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Penelopy schreef:
    Alleen al de titel maakt dat ik dit wil lezen. En dan heb ik nog niet eens over de beschrijving gehad.


    Dat compliment steek ik mooi ook in mijn zak. Elk complimentje dat me laat glimlachen is mooi meegenomen. :Y)


    I can't even think straight.

    De derde dans.
    De vierde dans.


    I can't even think straight.

    Inderdaad heel mooie titel! :) Het is niet eens Engels en het nodigt toch uit tot lezen (Engelse titels trekken mij altijd meer aan dan Nederlandse, om de een of andere reden)
    Je verhaal geeft een heel beklemmend gevoel. Ik heb geen idee wat er gaat gebeuren, maar ik wil het toch weten ;)


    ... But I'm weak, and what's wrong with that?