• OMG! ik word HE-LE-MAAL gek van idie facking puisten!!! :@
    Wie heeft er ook zo een last van en heeft enig idee wat ik eraan kan doen!?! (ik ga BTW al een afsrpaak maken voor de huisarts) PLssss Help! Ik zit er echt mee. :'(

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    Gezicht wassen, kijken of je niet ergens allergisch voor bent, tea tree oil, afblijven, handen wassen.

    Of gewoon wachten tot de puberteit voorbij is.


    Today will be Girl's Day party with you~

    Die facking pukkels gaan nii wegg. :'(

    ... My god. Okay, ik snap dat eht kut is, maar dat kan je ook in normaal Nederlands zeggen. o.O

    En van puisten ga je niet dood. Gewoon goed je gezicht wassen en naar de huisarts gaan.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    TheBoys schreef:
    Gezicht wassen, kijken of je niet ergens allergisch voor bent, tea tree oil, afblijven, handen wassen.

    Of gewoon wachten tot de puberteit voorbij is.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik heb er ook last van, nog steeds. Maar dat komt omdat ik er niet af kan blijven ><


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    StoryBelle schreef:
    ... My god. Okay, ik snap dat eht kut is, maar dat kan je ook in normaal Nederlands zeggen. o.O

    En van puisten ga je niet dood. Gewoon goed je gezicht wassen en naar de huisarts gaan.

    Hoezo normaal Nederlands? alsof ik zoiets raars heb gezegd? :S waarom moeten mensen altijd zo chagrijnig reageren? Mygod...

    Dermatoloog..
    Die weet meteen wat het beste voor je is in plaats dat je eerst van alles op je gezicht gaat smeren

    [ bericht aangepast op 16 okt 2011 - 23:17 ]


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Hoe oud ben je eigenlijk dan?


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Ga naar de HUIDarts, niet de huisarts.
    Die weet daar betere remedies op. Serieus!


    Where there is a sea there are pirates...

    Zoals al gezegd word, wachten tot de puberteit voorbij is, en niet aanzitten. De bacteriën van je handen komen op je gezicht als aan je gezicht zit, en daardoor word je huid ook vuil.


    I hope heaven needs you more than I do now.

    Carcass schreef:
    Zoals al gezegd word, wachten tot de puberteit voorbij is, en niet aanzitten. De bacteriën van je handen komen op je gezicht als aan je gezicht zit, en daardoor word je huid ook vuil.


    Only those who listen can hear

    Je bent een puber, get used to it.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Je bent een puber, get used to it.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Oh, wtf, jullie met je "puber"! Als je iets kunt wegkrijgen dan hoef je er ook niet per se mee te zitten. :')

    Ga naar de huisarts en je krijgt antibiotica + een zalfje, en over een paar dagen zie je het resultaat al meteen!


    Where there is a sea there are pirates...

    Captain schreef:
    Oh, wtf, jullie met je "puber"! Als je iets kunt wegkrijgen dan hoef je er ook niet per se mee te zitten. :')

    Ga naar de huisarts en je krijgt antibiotica + een zalfje, en over een paar dagen zie je het resultaat al meteen!


    Puistjes horen bij de puberteit. Weet je hoeveel meisjes gillen om 1 of 2 puistjes?
    En daarbij, je hoeft niet voor ieder miezerig dingetje aan de antibiotica en steroide zalfjes, dat is echt heel slecht voor je.


    Your make-up is terrible