• Ik zoek iemand om een verhaal mee te maken het liefst een fanstasie.

    Ps. heb al iemand

    [ bericht aangepast op 11 okt 2011 - 18:16 ]


    I Love Love <3

    Nee sorry. Geen zin.


    We accept the love we think we deserve.

    Pleazz ik verveel me.
    ik wil iets schrijven met iemand maakt niet uit wat.


    I Love Love <3

    Oke, is goed ik wil wel.


    Then I defy thee, stars. Romeo Montague

    Mentha schreef:
    Oke, is goed ik wil wel.[/b]
    thanks waar wil je over schrijven?

    [ bericht aangepast op 11 okt 2011 - 18:19 ]


    I Love Love <3

    Sky31 schreef:
    (...)

    cool oke waar wil je over schrijven?


    Wil je een fanfic of iets anders?


    Then I defy thee, stars. Romeo Montague

    De manier waarop je het alleen al vraagt zorgt er voor dat de meeste mensen hier iets zullen hebben van nee, laat maar.
    Niet gemeen bedoeld, just saying

    En je weet niet eens precies waarover je wilt schrijven. Je zegt wel een fred weasly story, maar daar sta je nou niet echt achter (dat haal ik uit je beginpost).
    Als je weet waarover je wilt schrijven en daar ook achter staat is het makkelijker om iemand te vinden die met je wilt schrijven.

    [ bericht aangepast op 11 okt 2011 - 18:13 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    De manier waarop je het alleen al vraagt zorgt er voor dat de meeste mensen hier iets zullen hebben van nee, laat maar.
    Niet gemeen bedoeld, just saying


    Sorry dat was bot.

    [ bericht aangepast op 11 okt 2011 - 18:12 ]


    Then I defy thee, stars. Romeo Montague

    Mentha schreef:
    (...)

    Wil je een fanfic of iets anders?


    Fanstasie? euh ja is goed
    maar dan zat ik te denken aan bevoorbeeld een meisje dat verhuisd met haar ouders ( maakt even niet uit waar heen.) en dat meisje heeft een speciale gave.
    ( misschien gaat ze naar een school met alleen maar mensen die speciale gavens hebben of juist naar een school waar ze de enige is.)
    misschien kan ze ook heel goed zingen of dansen ofzo.

    Laat weten wat jou ideeen zijn.


    I Love Love <3

    Mentha schreef:
    (...)

    Sorry dat was bot.

    Ik bedoel het ook verder niet bot ofzo, maar het is gewoon de manier waarop je iets vraagt. Hoe duidelijker en beter je iets vraagt en hoe beter je het omschrijft, hoe meer mensen willen meedoen.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Ik bedoel het ook verder niet bot ofzo, maar het is gewoon de manier waarop je iets vraagt. Hoe duidelijker en beter je iets vraagt en hoe beter je het omschrijft, hoe meer mensen willen meedoen.



    beter zo?

    het is ook pas mij eerste topic en zo heel erg lang zit ik nou ook weer niet op quizlet.


    I Love Love <3

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Ik bedoel het ook verder niet bot ofzo, maar het is gewoon de manier waarop je iets vraagt. Hoe duidelijker en beter je iets vraagt en hoe beter je het omschrijft, hoe meer mensen willen meedoen.


    Ik begrijp wat je bedoelt en het is waar.


    Then I defy thee, stars. Romeo Montague

    Mentha schreef:
    (...)

    Ik begrijp wat je bedoelt en het is waar.


    ja oke maar dit is mij eerste topic en eerlijk gezegd nu jullie er over begonnen vind ik dat jullie gelijk hebben.
    ik leek wel een kind van 6 ofzo ( niet Beledigend bedoelt voor de 6 jarige.)


    I Love Love <3