• Naam:
    Leeftijd:
    Familie: (zeer rijk, rijk, gewoon, beetje arm, arm, heel arm)
    Uiterlijk:
    Hobby's:
    Geboortedatum:
    Karakter:

    (Er is nog geen leider dus je kunt je aanmelden voor leider, ik wil zelf namelijk geen leider zijn...)

    The story:

    Jaren lang geleden vestigde een groep vampiers zich in een oud en afgelegen stadje in Zuid-Amerika. De vampiers leefden in stilte en plantte zichzelf voort door mensen te transformeren. Onderling ontstonder er half-vampiers en sommige werden verbannen. Tot de leider (Loronto Miran) zelf een half-vampier kreeg. Hij verzweeg het voor z'n stam en het kind groeide in stilte op. Na jaren lang bracht de leider het nieuws naar buiten. Iederen was eerst erg boos op de leider en ze brachten het meisje naar een roedel wolven. Daar groeide het meisje verder op en een nieuwe groep werd geschapen...

    Na jaren lang da de man het verdriet om z'n dochter heb moeten verwerken, ontdekte hij de andere groep. Hij noemde ze: 'De kinderen van de maan' omdat ze eruit zagen als wolven. Alleen hun gedaante leek erop, want het echte gedaante was beeldschoon. Er brak oorlog uit tussen de kinderen van de maan en tussen de groep van Loronto. Niet wetende dat dit de groep van z'n dochter was. Zonder maar dan ook er naar te hebben gekeken vermoordde hij z'n eigen dochter en verjoeg hij de kinderen uit het bos. Nu leven ze apart in verschillende gebieden..

    Rollen:
    -Leiders:
    +Tapo (weerwolven) [jongen, 25]
    +Loronto (vampiers) [jongen, 28 in mensenjaren]
    -Mensen:
    -Vampiers:
    +Jura (beschermer) [meisje, 16 in mensenjaren]
    +Éloise [meisje, 14 in mensenjaren]
    +Julia [meisje, 19 in mensenjaren]
    +Mary-Jane [meisje, 14 in mensenjaren]
    -Weerwolven:
    +Duco (beschermer) [jongen, 17 jaar]
    +Roland (zoeker) [jongen, 18 jaar]
    +Madolise [meisje, 15 jaar]
    +Ethan [jongen, 17 jaar]
    +Lys [meisje, 16 jaar]
    -Stadsbewoners:
    +Colin [jongen, 20 jaar]
    +Dan [jongen, 18 jaar]
    +Leah [meisje, 19 jaar]

    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=117036 vampier rollenspel #2

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 17 okt 2011 - 19:46 ]


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Jura is net klaar met koken en ze zet het eten op tafel. Ze kijkt om haar heen en ziet dat Julia weg is. Ach, dan eet ik wel alleen denkt Jura terwijl ze haar bord vol schept en begint met eten. Nadat Jura haar bord heeft leeggegeten staat ze op en zet alles in de gootsteen. Dan loopt ze de deur uit en gaat naar buiten. Ze loopt naar een meer ver afgelegen in het bos. Ze gaat liggen aan de rand van het meer en strijkt met haar hand door het water.


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    -Éloise-

    Ethan rent met grote passen op de persoon af die vervolgens vlucht. Hij geeft een enorm luide grom en verandert weer terug naar mens. Als hij weer terug is en me wil kussen duw ik hem weg.
    'Ethan... Ik moet je iets vragen,' zeg ik serieus. 'Ehm... Ben ik een van de velen die je hebt gehad..? Of is het anders? Ik weet even niet wat ik ervan moet vinden...'


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Ethan
    'Tja, ik heb er op school wel een vriendinnetje gehad maar die heeft me verlaten,maar denk je dat ik dan vreemd ga dan? want zo ben ik niet Eloise, echt niet.' hij deed een paar stappen achteruit en bekeek haar goed.'En trouwens hoe weet je dat ik dan al een vriendinnetje heb gehad?'zei hij en ging zitten op de grond en deed zn blouse aan.


    Good friends are hard to find, harder to leave, and impossible to forget.

    Question btw, weten ze van elkaar dat ze vampiers zijn?


    Trust me. I'm the doctor

    ze weten dat ik een wolf ben, ethan weet ook ong iedereen. Duco weet het van Den dat ie ook wolf is, en van eloise dat ze vampier is maar van de andere niet. wat de andere betreft weet ik het niet

    -Éloise-

    'Ik... Ik vind mezelf niet goed genoeg voor je,' zeg ik en ik word automatisch weer rood. 'Er zijn vast veel knappere meisjes en ik ben toch maar een nietig persoon... Ik denk niet dat je vreemd gaat Ethan, ik snap alleen nog steeds niet waarom jij mij bent gegund...'


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Jura kijkt over het water heen en haar vingers glijden nog steeds door het water. Ze weet niet wat ze moet doen. Moet ze nou Duco vergeten en overgaan op iets anders. Gewoon helemaal geen liefde meer. Het is misschien gewoon veel beter voor me om maar helemaal niet meer verliefd te worden. Nooit meer in m'n hele levendenkt ze. Ze knikt en zegt: 'Het is beter zo.' Jura legt haar hoofd in het gras en kijkt naar de mist die over het water trekt.


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    [Jammer dat xAllstar er niet is! :( ]


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Basecca schreef:
    [Jammer dat xAllstar er niet is! :( ][/quote
    tja, maar mensen ik ben inspiratie loos......

    pff ik zit lekker lonely bij een meer xD


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    punt 1: ik sta/zit net aangekleed midden in de nacht op mijn kamer, half slaapdronken
    en punt 2: ik wordt niet verlieft op Jura(A)

    ik werk altijd met punten, lekker overzichtelijkxD

    hihi maakt mij nie uit :P
    en ja idd lekker overzichtelijk xD


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    ik kijk wel wat er met jura gebeurd...


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    ze mag best verlieft zijn, maar duco is dat niet, op niemand trouwens.

    hmpf.. ut heeft geen nut om verliefd te zijn xD


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †