• droge topictitels ftw.

    Anyways, ik draag vandaag een zwart shirtje, oversized zwarte trui, rokje met zebraprint, zwarte legging, grijze sjaal. En ondergoed /shot

    Jij?


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Op dit moment mijn pyjama. :Y)
    Maar straks doe ik een donkerblauw rokje met hoge taille aan, met daarboven een oversized Elmo-T-shirt. Én uiteraard mijn favoriete witte beanie (:


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Baggy spijkerbroek, bruin hemdje, blouse met blauw, wit en diezelfde kleur bruin, mijn sexy groene sokken en witte all stars met pinkpop erop ;D and of course ondergoed


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Yo euh.. Momenteel zit ik nog in pyjama, maar vandaag worden 't m'n kniehoge legerkisten, once again, euh, bandshirt vind ik nog wel, en een bandana.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Legging, rokje, tshirt. KLAAR (bloos)


    -

    Colibre schreef:
    Yo euh.. Momenteel zit ik nog in pyjama, maar vandaag worden 't m'n kniehoge legerkisten, once again, euh, bandshirt vind ik nog wel, en een bandana.

    Ik hou van joun kledingstijl.

    En ik zit momenteel in .. hoe noem je dat, zo'n beetje kapotte spijkerbroek, vans, en een blousse met een zwarte V hals.. that's it.
    ohja en een boxer ofc, lol.


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Een broek die tussen groen en blauw in zit. Een I love cakes shirt en mijn vest van Attitude Holland met monster cupcakes erop (daarin zit dezelfde kleur als mijn broek).


    To live would be an awfully big adventure

    Een wit/blauwe skinny met gaten erin & een groen/blauw T-shirt (':


    Cause there'll be no sunlight if I lose you, baby.

    Zwart t-shirt, spijkerbroek en bruine schoenen.


    It's going to be difficult, but not impossible.


    This is me (dance)


    EGYPTIAN GOD

    Donkerblauwe broek. Zwart hempje. Blauw spijkerjasje. Met een zwart wit geblokte sjaal. (:


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Een licht blauwe skinny/ een paars blauw t-shirt met de tekst LOVE op/ en een blauw/wit/paars achtig hemdje.

    en dit morgen

    Een grijze skinny/ een donker rood t-shirt met de tekst 'Always remember you are unique just like everybody else.' met over heel het t-shirt kleine gaten in (dus daarom doe ik er zwart topje onder)/ met zwarte nep allstars.

    (A)


    I feel guilty after every bite I take.

    Chino-achtige spijkerbroek met slijtplekken, wit hemdje, rood blousje met witte stipjes.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Een jeanshortje met een donkerblauw T-shirt met een strikje op (krul)


    Stop trying to control everything and just let go.

    Een losse jeans en een zwart topje


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    een bloemetjesrokje van de h&m en een grijs hempje. (:


    some relationships are like glass, it's better to leave them broken then by hurting ourselves putting it back togheter.