• Nu ja, ik heb een redelijk ronde, uitstekende neus en hij lijkt echt mega groot als ik mijn haar gewoon stijl over mijn schouders laat hangen (Van opzij gezien bedoel ik dan hé).
    Nu vroeg ik me af of er leuke kapsels zijn die je neus minder groot doen lijken :')
    Ik heb dus redelijk lang haar en ik denk er niet aan om het te knippen...en mijn bles komt ongeveer tot aan mijn kin.
    Dus iemand een leuk idee? :')
    Foto's zijn ook altijd welkom zodat ik echt snap wat je bedoelt ^-^


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Hmm ik kan je niet echt helpen ben ik bang.. Aangezien ik zelf ook grote neus heb en stijl wel wilt bij mij ;$


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    dit vond ik op internet:
    Te grote neus: Wanneer je een te grote neus wat wilt camoufleren, dan kun je dit bereiken door een stijl te kiezen waarbij de pony of de plukjes langs het gezicht in het geheel worden opgenomen en waarvan het haar iets vrij hangt van het gezicht. Gebruik liever slagen dan krullen en houdt het geheel eenvoudig. Korte, recht afgeknipte stijlen werken vaak het best.


    <3

    Dat probleem heb ik ook, dus nee, ik kan niet helpen :'D


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Midna schreef:
    Hmm ik kan je niet echt helpen ben ik bang.. Aangezien ik zelf ook grote neus heb en stijl wel wilt bij mij ;$


    I'd rather die than be famous.