• droge topictitels ftw.

    Anyways, ik draag vandaag een zwart shirtje, oversized zwarte trui, rokje met zebraprint, zwarte legging, grijze sjaal. En ondergoed /shot

    Jij?


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Nothing but my pubic hair(cat)


    As travars

    beige/bruin lang shirt met die 'pof' mouwtjes, bruine sjaal erbij. Zwarte riem, zwarte legging en mijn beige/bruine hakken met leren veters :9~


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Zwarte skinny
    Famous shirt
    2 studs riemen
    En Etnies ^_^


    Only those who listen can hear

    Severed schreef:
    Geen (wbw)

    Same here. :P


    Things will go as they will; and there is no need to hurry to meet them.

    een gewone spijkerbroek, een zwart hempje met een zwart T-shirt aan met V hals.
    mijn mooie licht gele All Stars en een groene diadeen met een klein strikje erop


    “If I had someone like that in my life, I’d be very happy indeed.” - Bradley James

    Ondergoed, een paarse broek, grijze tanktop, sokken en mijn vans.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Ondergoed + sokken, een donkere spijkerbroek en mijn Hard Rock Cafe Krakow shirt <3

    [ bericht aangepast op 29 sep 2011 - 10:15 ]


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Eh, een spijkerbroek, ondergoed, sokken en een shirt/jurk van mijn vriendje. :'D


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Eh, een spijkerbroek, ondergoed, sokken en een shirt/jurk van mijn vriendje. :'D

    Haha, gekkie <3
    Ik draag ondergoed, sokken, een zwarte stoffen strech broek, een zwart t-shirt, horloge, ring en dat was het.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Haha, gekkie <3
    Ik draag ondergoed, sokken, een zwarte stoffen strech broek, een zwart t-shirt, horloge, ring en dat was het.


    Ik draag jou kleren gewoon graag. :'D


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Ik draag jou kleren gewoon graag. :'D

    Weet ik toch liefje <3 Als je hem meeneemt krijg je dit weekend weer een andere ^^


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Een legerbroek, Misfits t-shirt,, kniehoge kisten, m'n bandana, en m'n buddhaketting.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Een lichtblauw shortje met witte strepen, zwart topje, zwart truitje en witte ballerina's


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Een kleedje.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Haar met klem omhoog, ehm.. Avril Lavigne concert shirt, driekwart spijkerbroek en mijn donkerblauwe allstars (H) Owjaa, heb ook nog een horloge om! (A)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.