• droge topictitels ftw.

    Anyways, ik draag vandaag een zwart shirtje, oversized zwarte trui, rokje met zebraprint, zwarte legging, grijze sjaal. En ondergoed /shot

    Jij?


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Voetbal shortje met een zwarte t-shirt


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    Turqoise blouse, mediumblauwe singlet en een grijze skinny jeans en ondergoed natuurlijk


    Physics is awesome

    blauw shirt
    skinny jeans


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Een raar t-shirt met een blauwe schattig monstertje met een mp-3 waar monster beats op staat. en een zwarte broek


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Tregging, Ugg's, en een leuk shirtje (:


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Zwarte skinny met speciaal rood shirt dat eigenlijk voor de feestdagen bedoeld was. ;$
    He heeft een v-hals, allemaal plooitjes aan m'n décollté en daarboven zo'n hangkraagspullement. Ik kan 't niet uitleggen D;


    Has no one told you she's not breathing?

    Knalblauwe broek, zwart shirt, grijs suède laarzen en een zwart/wit sjaaltje (:


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Vanmiddag droeg ik een zwarte skinny, met een wit tijgershirt erop.

    en At the moment draag ik een Oversized zwart t-shirt met een zelfgemaakte Supernatural print erop. En een Stewie boxer ;D


    Trust me. I'm the doctor

    Donkere skinny broek. Witte t-shirt, zwart vestje en rode vans (;


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Donkerblauwe, strakke broek tot halverwege mijn kuiten
    Wit shirt met een egel erop en een theekop waarop staat My cup of thea.
    Ondergoed
    En lichtroze ballerina's met een soort gouden/zilveren/bronzen studs


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Donkere skinny jeans met scheuren en gebleekte vlekken, wit los topje, rood abercrombie & fitch vest, allstars

    Zwart shirtje met een paar steentjes bij de bovenrand. Een grijs vestje en een blauw spijkerbroek. Oh en 2verschillende sokken.


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Zwart rokje, zwarte panty, wit hemdje en een zwart hesje.


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    donkerblauwe spijkerbroek , linkin park shirt, en een zwart vest.


    When your path is clear, follow it all the way and go for it.

    Lichtblauw jeansshortje, bruin topje, vintage vestje.


    If we had not a soul, music would have created it.