• Dit gaat over een meisje. Zij is 5 jaar wanneer ze gaat spelen met haar buurjongetjes, Tom en Bill. Ze zitten bij elkaar in de klas op de basisschool en maken de raarste en gekste avonturen mee. Ook gaan ze met elkaar naar de middelbare. Tom en het meisje kunnen het goed vinden en tijdens de lessen zitten ze elke keer met elkaar te dollen Maar dan komt het.. Tom en Bill gaan voor 2 jaar op tour. Toen Tom en Bill op tour zijn gegaan heeft het meisje ze daarna nooit meer gezien. Dan komt er een vervolg op. Het meisje komt Tom en Bill weer tegen maar ze herkennen haar niet. Ze durft het niet te zeggen en doet allerlei dingen zodat ze haar herkennen, en dan herkent Tom haar, en hij voelt weer vlinders..

    Een meisje doet mee aan een blinddate. De jongens die meedoen heeft ze zogezegt nog nooit gezien. Als ze de jongens beginnen voortestellen (ze zeggen de namen niet) herkent ze ongeveer de stemmen van de jongens. Ze begint allemaal dingen te vragen om te kunnen ontdekken als het de jongens zijn die ze denkt... Uiteindelijk moet ze een keuze maken. Ze kiest een persoon en de rest moet langs de andere kant weg... Als de wand weg gaat verschiet het meisje... wie zal haar blinddate toch zijn??

    Twee meisjes die tweelingzusjes zijn dansen professioneel en doen ook aan modellenwerk. Ze doen auditie's voor een opdracht. Het enige dat ze weten is dat het voor een clip is met beroemdheden. Ze oefenen er elke dag op en bij de auditie's vinden ze dat hun dans indruk heeft gemaakt op de jury. Na 2 weken krijgen ze ene brief dat ze de auditie gewonnen hebben. Op de dag van de eerste repetitie moeten ze eerst met de nieuwe stuff van een band gaan naar een photoshoot. Als ze dan naar de repetitie voor de opnames moeten merken ze dat ze in de clip van TH zitten. Ze beginnen te flippen en doen er alles aan om op de jongens indruk te maken.. Zal het hun lukken??

    En nu dan stemmen!!!!

    1; 2 stemmen
    2; 3 stemmen
    3;

    Ik voel me zo onzichtbaar -.-'

    euhmm
    2 !!


    Dead but delicious

    Zal ik dan zelf moeten stemmen???
    Hallo!!! (hallo, hallo) (echo dus voor de dommerikken onder ons)
    -.-' niemand die mij wil helpe:(

    jeej toch 1 iemand die mij ziet staan!!! :D
    Alle nog iemand die wil reagere??

    2.


    I live for the applause, you will die for it.

    Yeah!!! nog iemand!!!
    Weetje wat indeplaats van 10 stemmen is het degene met 5 stemmen die wint
    anders reageert er toch niemand -.-'

    2 :P


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    ik vind ze alle 3 wel leuk
    maar als ik moet kiezen doe ik 1 ;)


    You can't touch music but music touch you

    de eerste!
    maar die andere vind ik ook wel leuk


    Je moet worden wie je bent.

    kom op schatten!!!

    2


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    1
    EN
    2


    Gilles (ll)

    deel 1 is de mooiste en beste:P


    Tom is Geil SexySexy Zimmer 483