• droge topictitels ftw.

    Anyways, ik draag vandaag een zwart shirtje, oversized zwarte trui, rokje met zebraprint, zwarte legging, grijze sjaal. En ondergoed /shot

    Jij?


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    jeans, oranje topje en blauw bloesje

    Ik heb me drie keer omgekleed vandaag.

    Toen ik na school ging een wit even t-shirt met een scheurspijkerbroek en high heels.

    Toen ik terug uit school kwam een rood hesje met een rokje en rode high heels,

    En nu een roze kleedje met roze high heels.

    Een lichtblauwe polo, zwarte broek
    Mijn schooluniform dus (;

    RainbowDash schreef:
    (...)

    DAMN YOU!
    Dat wou ik zeggen >:C


    Nananananaaaa! (wbw)


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Grijze skinny,zwarte vans, bolletjeskousen,nirvana shirt,blauwe trui en 3 armbandjes (:


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Zwart lang hemdje, rood/blauw gehokt blousje (vrij groot), spijkerbroek en mijn zwarte versleten all-stars met de handtekeningen van gbttz erop :Y)


    You try so hard not trying to try so hard.

    Zwart shirtje, zwart met roze basballvest, donkerblauwe skinny, roze vertrapte all stars.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Ik had een zwart shirtje aan, maar zo eentje die heel wijd onder je armen is met een jeansbroek eronder, blauwe sneakers en ondergoed.

    een appelblauwzeegroen topje, een zwart jasje en een donkerblauw minirokje, maar nu heb ik mijn pyamashort van winnie de pooh aan, veel comfy-er :Y)


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Een wit shirt met zwarte tekst, zwarte broek en me vans.


    A girl should be two things: Classy & Fabulous. <3

    eerder vandaag had ik een gekleurd jurkje met witte legging aan en een heel lelijk shirt wat we aanmoeten voor school. en nu heb ik een witte jurk die tot mijn knieën komt

    [ bericht aangepast op 28 sep 2011 - 19:42 ]


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Een lichte skinny jeans, een groen topje die aan de onderkant strak is en middenin wat plooit, een grijs vestje erover en mijn vans eronder en klaaaaar (:


    Don't dream your life, but live your dream!

    Een lichte skinny jeans, witte vans, een Navy kleur Abercrombie & Fitch trui.

    nu draag ik een jogginsbroek en oversized shirt (:
    op school droeg ik; kort broekje met panty eronder. met blauw shirt erop & zo'n blazer eroverheen.


    | Reality is for people that lack imagination |

    Een blauwe broek, een zwart t-shirt en een paars vest. (:


    Beauty begins the moment you decide to be yourself. - Coco Chanel