• droge topictitels ftw.

    Anyways, ik draag vandaag een zwart shirtje, oversized zwarte trui, rokje met zebraprint, zwarte legging, grijze sjaal. En ondergoed /shot

    Jij?


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Mijn pyjama. Ben ziek


    Happy Birthday my Potter!

    Zwart met roze bassballvest, zwart topje met bloemenprint, lichte broek die ik zelf heb verknipt tot een shirtje, zwarte panty en roze allstars ;D


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Lichtroze spijkerbroek, wit t-shirt met het logo van de band Keane erop en lichtgrijze all stars zonder veters. (:


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    nu nog m'n pyjama omdat ik ziek ben, maar ga zo mijn skinny jeans aan doen met een rood hempje met daar boven op rood ruitjesblouse en m'n rode vans (krul)


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    Een wit T-shirt met pofmouwtjes en een baggy destroyed jeans. Daaronder mijn ballerina's. :'D
    Echt heel saai, maar ik was heel erg moe en had geen inspiratie voor iets leuks.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Zwart topje, rood gebloemd rokje, zwarte leggings met rode allstars en een ketting met een hertje aan. n.n


    Always be yourself; Unless you can be Pikachu. Always be Pikachu.

    Mn gymkleren omdat het te warm was om die warme spijkerbroek weer aan te trekken :Y)

    Bermuda jeans, Shirt met een pin-up erop.
    Klaar. :'D


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Ik droeg na school een lange broek en gestreept shirtje met een mouw na beneden. Best wel saai, achja.

    Maar nu draag ik mijn schoolvoetbalbroekje, en een knalroze topje (;


    Me so good.

    Vandaag ; Blauw jurkje, boven strak, strapless, onder wijduiteenlopend. Hij komt tot net over mn vagina zegmaar, dus heb er een kort broekje onderaan gedaan, en slippers.

    Wat ik vaak aan heb ; grijze broek/legging, een long shirt, en sneakers (:


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales

    zwarte legging tot net over mijn knieen
    Ondergoed
    Zwart jurkje tot halverwege mijn bovenbenen met geel/blauw/roze bloemen en mijn sleehakjes


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    zwarte legging, korte broek eroverheen, all stars, en een wit shirt met New York erop.


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Nogal zwart hoor :$
    Zwart jurkje met daaronder een zwart hempje zodat hij niet doorschijnt
    een zwarte afgeknipte broek zodat het een short is die lichtblauwe en donkerpaarse stippellijntjes
    grijse legging, mijn zwarte was kapot
    grijs roze sokken en mijn limited editon vans waar ik niet zonder kan leven (A)
    Daar bij een zilvere lange ketting met onderaan allemaal dingetjes en een zwart/bruine armband


    "if you cant get someone out of your head, it maybe supposed to be there."

    Een zwart topje met weer eens mijn rode rokje, weet nog niet goed wat ik echt ga aandoen vandaag. :'D


    Always be yourself; Unless you can be Pikachu. Always be Pikachu.

    En vandaag ben ik weer helemaal in het zwart (bloos)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.