• droge topictitels ftw.

    Anyways, ik draag vandaag een zwart shirtje, oversized zwarte trui, rokje met zebraprint, zwarte legging, grijze sjaal. En ondergoed /shot

    Jij?


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Ik droeg vandaag een crèmerozekleurig shirtje met daarboven een zwarte cardigan, ik was zo blij met die combinatie, thehe, daaronder een donkere jeans, daaronder droeg ik een paar hakken en net boven die hakken had ik korte, schattige beenverwermartjes aan. Ik hield van mijn outfit vandaag. :'D


    Always be yourself; Unless you can be Pikachu. Always be Pikachu.

    jeans, wit topje, bruin t-shirt en zwarte trui

    ondergoed
    Strakke, grijze broek
    wijd, zwart hempje tot net over mijn broekrand
    Zwart leren jase met halve mouwen tot halverwege mijn middel en een soort van studs op de kraag
    Daarop een lange ketting met een hertje eraan met diamantjes
    Een mijn zwarte sandalen
    Ik was heel blij met mijn outfit
    Oja ik had mijn haar in een redelijk hoge staart


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ondergoed, spijkerbroek, Alice in Wonderland t-shirt, zwart vest, Batman Converse en sokken van The Simpsons :']


    Caution first, always.

    Jeans, paars topje + grijs vestje (:


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Ik heb vandaag 2 verschillende kleren gedragen
    1) groen/grijze broek, zwart lang shirt met bandjes en een heel dun bloemetjes shirt erover.

    2) Spijkerbroek donker/licht blauw, zwart lang shirt met lange mouwen en daarop donker grijze bodywarmer


    (Be)lieve in (you)rself

    Mijn zwarte All Stars, knalroze sokken, een zwarte broek, zwart hemdje met daaroverheen een grijs topje en zwart 'gaas' eroverheen. En een zwart vestje en een lange ketting :')
    Oh ja, en ondergoed natuurlijk.


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Beatles-shirt, zwart hempje, spijkerbroek en paarse nep-All Stars :]
    En ondergoed.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Lichtroze Abercrombie vest op m'n favo nieuwe jeans - hele mooie kleur lichtblauw - en m'n heilige Uggs eronder. Haar in een rommelig knotje en klaar. Had maar 1 uur les vandaag dus ik had niet echt zin om m'n best te gaan doen!


    It's time to be happy again.

    Grijze spijkerbroek, lichtgrijze allstars, een zwart hemdje met daarover heen een pink-ribbon shirt en een colbertje met een sjaal. En natuurlijk mijn ondergoed (;


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Jeans, truitje + kleedje, en daar doe ik seffens mijn nieuwe sjaal en vest over (:


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Bruine UGGS, Skinnyjeans van zara, bruin soort wijd achtig shirt.


    ailoveejoee.

    Zwarte skinnyjeans, donkerbruine riem, wittshirtje uit de h&m en een donkerblauw vestje en daarop donkerbruine pumps (:


    all I want is the taste that your lips allow

    Een zwarte maillot/panty met bruine hakjes. Een soort van zachtroze rokje een zwart motiefje erop en oh, dit rokje is het en dan rond m'n taille. Een lichtgrijs met zwarte panterprint shirtje. En dan een oversised lichtblauw wollen vest erover heen.


    wth.

    Spijkerbroek met scheurtjes ^^ Een zwart shirt met i love berlin.
    Zwarte bjorn borg onderbroek.Zwart/donkerroze airmax. rood/wit baseball jasje


    El Diablo.