• Ik dacht laat ik eens eentje van The Hunger Games aanmaken. Daar is er nog geen van :'D



    [ topic verplaatst door een moderator ]


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Ik wil Gale hebben. (cat) want ik vind hem geeb klootzak


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ben ik trouwens de enige die boek 3 echt heel vaag en eerlijk gezegd ook een beetje slecht vind? En waarom zijn Gale en Katniss niet meer samen? -sorry, ik vraag teveel-


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Sushita schreef:
    Ik wil Gale hebben. (cat) want ik vind hem geeb klootzak


    Delen ? :9~


    To love is to destroy.

    Oppugno schreef:
    Ben ik trouwens de enige die boek 3 echt heel vaag en eerlijk gezegd ook een beetje slecht vind? En waarom zijn Gale en Katniss niet meer samen? -sorry, ik vraag teveel-

    Gale is in Spotgaai een klein beetje een klootzak en heeft Katniss laten vallen om met wapens te spelen.


    You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)

    Abernathy schreef:
    (...)
    Gale is in Spotgaai een klein beetje een klootzak en heeft Katniss laten vallen om met wapens te spelen.

    Oh, dat laatste boek moet ik toch echt nog een paar keer gaan lezen =P


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Oppugno schreef:
    Ben ik trouwens de enige die boek 3 echt heel vaag en eerlijk gezegd ook een beetje slecht vind? En waarom zijn Gale en Katniss niet meer samen? -sorry, ik vraag teveel-


    Nee, dat ben je niet :')


    Happy Birthday my Potter!

    Ik vind het laatste boek het slechtste het is zo afgeraffeld als je het met Hunger games vergelijkt en het de epiloog al helemaal (:


    You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)

    Abernathy schreef:
    Ik vind het laatste boek het slechtste het is zo afgeraffeld als je het met Hunger games vergelijkt en het de epiloog al helemaal (:

    Inderdaad, eigenlijk zou het herschreven moeten worden ofzo =P Ik denk trouwens ook dat de Nederlandse vertaling ook niet zo goed is, als ik een andere serie en mijn boeken voor fictie uit heb ga ik beginnen in de Engelse versie. Boek 1 is trouwens echt mijn favoriet! De hele tijd als Katniss in de arena zit, moet ik gewoon blijven lezen, heel vaag... =P


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Oppugno schreef:
    (...)
    Inderdaad, eigenlijk zou het herschreven moeten worden ofzo =P Ik denk trouwens ook dat de Nederlandse vertaling ook niet zo goed is, als ik een andere serie en mijn boeken voor fictie uit heb ga ik beginnen in de Engelse versie. Boek 1 is trouwens echt mijn favoriet! De hele tijd als Katniss in de arena zit, moet ik gewoon blijven lezen, heel vaag... =P

    Same here, als ik dan aan het lezen ben in het eerste boek moet ik gewoon door lezen al vind ik het tweede boek ook leuk, heel veel Haymitch:9~


    You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)

    Abernathy schreef:
    (...)
    Same here, als ik dan aan het lezen ben in het eerste boek moet ik gewoon door lezen al vind ik het tweede boek ook leuk, heel veel Haymitch:9~

    Ik mag Haymitch niet echt, ik vind hem vaag...


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Oppugno schreef:
    (...)
    Ik mag Haymitch niet echt, ik vind hem vaag...

    Haymitch is my look;


    Ik vind hem wel grappig en ik vind het leuk hou sarcastisch hij is (bloos)

    [ bericht aangepast op 29 sep 2011 - 15:40 ]


    You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)

    Oppugno schreef:
    (...)
    Ik mag Haymitch niet echt, ik vind hem vaag...


    Haymitch is de stoerste persoon die je kunt vinden :O


    Happy Birthday my Potter!

    Abernathy schreef:
    (...)
    Haymitch is my look;


    Ik vind hem wel grappig en ik vind het leuk hou sarcastisch hij is (bloos)

    :9~:9~:9~
    TEAM HAYMITCH!


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Oppugno schreef:
    (...)
    :9~:9~:9~
    TEAM HAYMITCH!

    Told ya, wil je meer foto's(wbw)


    You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)

    @Abernathy: More photo's!

    @Everyone: Ik heb de laatste twee dagen de Hunger Games herlezen (Alle 3 de boeken) omdat mijn computer dood was. verslaving is terug. XD


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.