• Ik dacht laat ik eens eentje van The Hunger Games aanmaken. Daar is er nog geen van :'D

[ topic verplaatst door een moderator ]

It's going to be difficult, but not impossible.

Sushita schreef:
    Katniss en Haymitch? Gadverdamme. Dat is net zo erg als Hermelien en Perkamentus.

LOLOLOL, ik zag 't even voor me, hehe 8D

Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

Caine schreef:
    (...)

WAT D:
    Toch wel de jonge Haymitch, I hope? (cat)

Both!
    Ik heb net een stukje gelezen echt ieeuw!

You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)

Abernathy schreef:
    (...)
    Both!
    Ik heb net een stukje gelezen echt ieeuw!

Ook de oude .... O_O
    MYGOD. Dat is gewoon pedofilie! Eww D:

Haha, jouw signature! Ik wil Finnick Odair ook wel in zijn ondergoed zien (wbw)

Caine schreef:
    (...)

Ook de oude .... O_O
    MYGOD. Dat is gewoon pedofilie! Eww D:

Haha, jouw signature! Ik wil Finnick Odair ook wel in zijn ondergoed zien (wbw)

I know.
    Ik ook Finnick. In. Zijn. Ondergoed. -dies- ik heb wel een plaatje van de jonge Haymitch in zijn ondergoed -dies-

Abernathy schreef:
    (...)
    I know.
    Ik ook Finnick. In. Zijn. Ondergoed. -dies- ik heb wel een plaatje van de jonge Haymitch in zijn ondergoed -dies-

Jonge Haymitch is RAWWRRR.
    En Finnick is gewoon kdfajkweajfisjafkljakej :9~:9~
    Maar ik blijf bij Cinna, want hij is zo lief en mysterieus en en en ... *droomt weg*

Cumberbatch schreef:
    (...)
    He is kinda cute :9~

He is cute(bloos)

Ik wil Gale hebben. (cat) want ik vind hem geeb klootzak

"Ignite, my love. Ignite."

Ben ik trouwens de enige die boek 3 echt heel vaag en eerlijk gezegd ook een beetje slecht vind? En waarom zijn Gale en Katniss niet meer samen? -sorry, ik vraag teveel-

It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

Sushita schreef:
    Ik wil Gale hebben. (cat) want ik vind hem geeb klootzak

Delen ? :9~

To love is to destroy.

Oppugno schreef:
    Ben ik trouwens de enige die boek 3 echt heel vaag en eerlijk gezegd ook een beetje slecht vind? En waarom zijn Gale en Katniss niet meer samen? -sorry, ik vraag teveel-

Gale is in Spotgaai een klein beetje een klootzak en heeft Katniss laten vallen om met wapens te spelen.

Abernathy schreef:
    (...)
    Gale is in Spotgaai een klein beetje een klootzak en heeft Katniss laten vallen om met wapens te spelen.

Oh, dat laatste boek moet ik toch echt nog een paar keer gaan lezen =P

It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

Oppugno schreef:

Nee, dat ben je niet :')

Happy Birthday my Potter!

Ik vind het laatste boek het slechtste het is zo afgeraffeld als je het met Hunger games vergelijkt en het de epiloog al helemaal (:

Abernathy schreef:
    Ik vind het laatste boek het slechtste het is zo afgeraffeld als je het met Hunger games vergelijkt en het de epiloog al helemaal (:

Inderdaad, eigenlijk zou het herschreven moeten worden ofzo =P Ik denk trouwens ook dat de Nederlandse vertaling ook niet zo goed is, als ik een andere serie en mijn boeken voor fictie uit heb ga ik beginnen in de Engelse versie. Boek 1 is trouwens echt mijn favoriet! De hele tijd als Katniss in de arena zit, moet ik gewoon blijven lezen, heel vaag... =P