Ik vind Finnick echt zo'n casanova. Hij verdiende het wel niet om te sterven, dat vind ik echt jammer.
Ik vind 'm geweldig. Hij leek wel een casanova, maar van binnen was hij dat toch niet. En dat was vreselijk! Ik vond het eigenlijk nog erger dan Prims dood.
Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.
iPotter schreef:
(...)
Ik vind 'm geweldig. Hij leek wel een casanova, maar van binnen was hij dat toch niet. En dat was vreselijk! Ik vond het eigenlijk nog erger dan Prims dood.
Nee, dat dan weer niet. Eerst dacht ik dat het Effie Prul was die dood ging, omdat er zoiets stond van 'Dat vouwtje acherin haar broek waar Effie altijd zo geërgerd over was' en toen dacht mijn mind meteen van 'Leeft Effie nog? Well, ze is nu dood'. Pas drie bladzijde later merkte ik dat t Prim was. En toen moest ik huilen :')
Nee, dat dan weer niet. Eerst dacht ik dat het Effie Prul was die dood ging, omdat er zoiets stond van 'Dat vouwtje acherin haar broek waar Effie altijd zo geërgerd over was' en toen dacht mijn mind meteen van 'Leeft Effie nog? Well, ze is nu dood'. Pas drie bladzijde later merkte ik dat t Prim was. En toen moest ik huilen :')
Ik moest pas huilen toen de kat, Boterbloem?, in beeld kwam.
Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.
Uhhh, goeie vraag. Ikzelf denk van niet omdat ze bevriend was met Katniss' moeder en die woonde toen nog niet in de Laag, toch? Of maakt dat niets uit? :'D