• Ik dacht laat ik eens eentje van The Hunger Games aanmaken. Daar is er nog geen van :'D



    [ topic verplaatst door een moderator ]


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Abernathy schreef:
    (...)
    Heel twilight is een fail.

    Ik vond de boeken eerst wel leuk, tot de films - en de Patinson fans - kwamen. Maar oké, ik was 12 toen. :'D


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Sushita schreef:
    Maar het is wel.
    Ik durft te wedden dat zodra die films er zijn de wannabe fans komen.


    Net zoals bij Twilight? Jap. Denk het ook. (:


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    iPotter schreef:
    (...)
    Ik vond de boeken eerst wel leuk, tot de films - en de Patinson fans - kwamen. Maar oké, ik was 12 toen. :'D


    Ah lol, ik vind de boeken nog wel leuk hoor. Vooral New Moon - heerlijk depressief. Alleen zijn de films zo slecht en ik kan gewoon niet tegen het acteerwerk van Kristen Stewart, vooral in de eerste film.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Arlene schreef:
    (...)

    Net zoals bij Twilight? Jap. Denk het ook. (:


    Jep, net zoals bij Twilight.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Arlene schreef:
    (...)

    Ah lol, ik vind de boeken nog wel leuk hoor. Vooral New Moon - heerlijk depressief. Alleen zijn de films zo slecht en ik kan gewoon niet tegen het acteerwerk van Kristen Stewart, vooral in de eerste film.

    Ik vond New Moon ook de beste, haha :'D Maar van af Eclips werd het echt slecht, vond ik. En Kristen Stewart was ergerlijk.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Arlene schreef:
    (...)

    Ah lol, ik vind de boeken nog wel leuk hoor. Vooral New Moon - heerlijk depressief. Alleen zijn de films zo slecht en ik kan gewoon niet tegen het acteerwerk van Kristen Stewart, vooral in de eerste film.


    Kristen Stewart is gewoon slecht.
    Robbert kan wel acteren alleen geen vampier (ik vond hem in remember me persoonlijk veel beter).


    "Ignite, my love. Ignite."

    iPotter schreef:
    (...)
    Ik vond New Moon ook de beste, haha :'D Maar van af Eclips werd het echt slecht, vond ik. En Kristen Stewart was ergerlijk.


    New moon was wel een van de beste boeken.

    Maar de films totaal niet.

    [ bericht aangepast op 28 sep 2011 - 21:33 ]


    "Ignite, my love. Ignite."

    Sushita schreef:
    (...)

    Kristen Stewart is gewoon slecht.
    Robbert kan wel acteren alleen geen vampier (ik vond hem in remember me persoonlijk veel beter).


    Ik vond Robert in Water for the Elephants ook erg goed, hihi. Alleen is hij als vampier gewoon eng, klaar.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    iPotter schreef:
    (...)
    Ik vond Gale vanag de tweede - toen hij meer in beeld begon te komen, eigenlijk - stommer worden. Tot ik op een bepaald moment honderdtachtig graden gedraaid was, naar TEAM PEETA :Y)

    Ik was in het eerste boek al Team Haymitch, ik houd van zijn opmerkingen.

    @Sushita Gale is op het einde een grote klootzak.

    @Arlene En op het einde als hij Katniss zo laat stikken terwijl ze hem zo hard nodig heeft had ik echt iets van 'grote klootzak', ik had ook Logan Lerman verwacht

    [ bericht aangepast op 28 sep 2011 - 21:34 ]


    You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)

    Sushita schreef:
    (...)

    New moon was wel een van de beste boeken.

    Elke keer dat ik dat zeg, verklaart iedereen me voor gek. (krul) Tot ik jullie tegen kwam, toch. xd


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Nu moet ik denken aan de woorden van de verkoper toen ik Eclipse ging kopen.

    'Ja twilight dat is net Gtst. De drama om het liefde, dan moet ze kiezen, ze kiest voor de liefde, ze wordt zwanger en ze gaat bijna dood.'


    "Ignite, my love. Ignite."

    Abernathy schreef:
    (...)
    Ik was in het eerste boek al Team Haymitch, ik houd van zijn opmerkingen.

    @Sushita Gale is op het einde een grote klootzak.

    @Arlene En op het einde als hij Katniss zo laat stikken terwijl ze hem zo hard nodig heeft had ik echt iets van 'groote klootzak', ik had ook Logan Lerman verwacht

    Ik weet eigenlijk niet meer echt wat ik van Haymitch vond. Shame on me! Ik weet wel nog dat ik vanaf het eerste moment fan was van Finnick. :'D


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Abernathy schreef:
    (...)
    @Sushita Gale is op het einde een grote klootzak.




    Ik vind persoonlijk niet. Omdat ik vind dat ook Katniss fout zat.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Wat vinden jullie eigenlijk van Katniss? Want ik zie hier alle personages een beetje voorbijkomen, buiten haar. (krul)


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    iPotter schreef:
    Wat vinden jullie eigenlijk van Katniss? Want ik zie hier alle personages een beetje voorbijkomen, buiten haar. (krul)


    Ik mag haar niet *O*
    Maar dat heb ik eigenlijk bij alle hoofdpersonages, zo vreemd :X


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen